[CAxA] drążki oraz wymiana chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2008, 13:05 [CAxA] drążki oraz wymiana chłodnicy
|
|
|
Heloski
Mój samochod troche "luźno" sie prowadził (no wiadomo wakacje) czy wymieniać
koncówki drążków w ciemno czy to moze byc cos innego. Jeden jest od
nowości a drugi 3 latka pojazd z 93r 200 tysiączkow nakręcone.
No i zamowilem chlodnice czy płukanie zrobic na sterej chłodnicy czy jak
się do tego zabrać. Bo chłodnice zaklastrowalem płynami do uszczelniania chłodnicy i teraz jest zimna a silnik się grzeje.
Pozdrawiam
Robert |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 25-08-2008, 20:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-08-2008, 19:03
|
|
|
luzne prowadzenie to przedewszytkim przelatane tulejki gumowe w co wchodza koncowki drazkow... ale tez tuleje wachaczy, laczniko stabilizatorow itp... no chyba ze masz felgi 13" i jezdzisz na cisnieniu 1.5 to zacznij od opon |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-08-2008, 21:05
|
|
|
ictus napisał/a: | przelatane tulejki gumowe w co wchodza koncowki drazkow... | Jakie tulejki? |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-08-2008, 00:44
|
|
|
np wachaczy |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-08-2008, 22:24 Re: drążki oraz wymiana chłodnicy
|
|
|
mirage1 napisał/a: | Bo chłodnice zaklastrowalem płynami do uszczelniania chłodnicy i teraz jest zimna a silnik się grzeje. | sprawdź najpierw termostat |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2008, 22:12 Re: drążki oraz wymiana chłodnicy
|
|
|
Jogurt napisał/a: | mirage1 napisał/a: | Bo chłodnice zaklastrowalem płynami do uszczelniania chłodnicy i teraz jest zimna a silnik się grzeje. | sprawdź najpierw termostat |
W JAKI SPOSOB? |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2008, 22:32
|
|
|
Wystaczy wyjąc termostat i włozyc pod kran z zimna wodą,a pozniej z gorącą. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 05-08-2008, 00:06
|
|
|
Pod warunkiem, ze goraca woda jest naprawde goraca. Proponuje zanurzyc go w gotujacej sie wodzie. Mam jednak obawy o droznosc chlodnicy po zabiegach uszczelniajacych... Zatkac chlodnice w Misku nie jest trudno... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-08-2008, 13:13
|
|
|
Sprawdzanie działania termostatu:
1. Nalewasz wody do jakiegoś naczynia (blaszany garnuszek) tyle aby termostat cały się zanurzył,
2. Na termostacie jest napisane przy jakiej temp. następuje max. otwarcie-sprawdzasz,
2. Wkładasz do garnuszka termostat oraz termometr,
3. Stawiasz to na kuchence gazowej i obserwujesz temperaturę oraz zachowanie się termostatu,
4. Przy wcześniej odczytanej temp. termostat musi się uchylić na ok. 0,5 cm. |
|
|
|
 |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2008, 08:59
|
|
|
Dzięki po stokroć
[ Dodano: 11-08-2008, 17:21 ]
Witam
Wydedukowałem ze prościej jest sprawdzić termostat sprawdzając czy górna rura dochodząca do chłodnicy jest ciepła, czy mam racje?
[ Dodano: 11-08-2008, 17:23 ]
No i nowa chłodnica została zainstalowana dzięki dobrej woli oraz mechanicznej smykałce Patryka K.
Dzięki Patryk |
|
|
|
 |
|