 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Centralny-pomocy...:-( |
Autor |
Wiadomość |
radoskór [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 13:16 [ALL] Centralny-pomocy...:-(
|
|
|
Myslałem,ze mój Colt niema centralnego.Rozebrałem boczki i sie okazało,ze sa siłowniki.Od pasazera odłaczony(teraz podłaczyłem) a od kierowcy trzy kable sterowania odłączone(brązowy,biały,żółty).Mial tez jakis sterownik-pewnie miał alarm i pilota bo było odcięcie zapłonu podłączone itp.Odłączyłem go.
I moje pytanie gdzie podłaczyc te trzy kabelki od sterowania siłownika master?Z oryginalnego sterownika wychodza dwa biale i dwa brazowe-obojetnie który z nich dotkne masy siłownik reaguje(otwiera badz zamyka)ale tylko od strony kierowcy-od strony pasażera milczy.Podłaczałem kable od siłownika do sterownika(brazowy do brązowego,białay do białego w różnych kombinacjach i nic nie reauguje jak kluczykiem zamykam,zółty tez podpinałem do jakiegos żółtego i dupa nie działa)
Na tym sie kończy moja wiedza odnośnie elektryki samochodowej:-(
Wie moze ktos z szanownych forumowiczów jak to powinno byc podpiete?
Z góry dzieki! |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2007, 14:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
METODA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 22:07
|
|
|
Witam nie pamietam dokladnie jak to jest musialbym zobaczyc u siebie ale na pewno masz sterowanie masa wiec na jednym kablu jest zawsze masa i po zwarciu do jedngo otwierta a do drygiego zamyka, ponadto masz sterowanie centralnego silownika. Oryginalnie jest modul i oin wysyla sygnal na silownik bo zarowno od strony pasazera jak i kierowcy sa silowniki z czujnikami . Np w mazdzie 323c masz silownik tylko po str pasazera a u kierowcy nie masz i masz czujnik w bebenku albo na dole za cieglem, najlepij jak bys pstryknal fotki bedzie latwiej cos powiedziec. i pytanie czy bo chyba nie doczytalem, czy masz tam fabryczny silownik czy montowany pozniej.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
radoskór [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 22:57
|
|
|
Dwie fotki sterownika i i okablowania,niewiem czy udało mi sie je dodac hehe
Jak tak to te dwie niepodłaczone kostki sa od tego sterownika z alarmem-sa one podłaczone do sterownika oryginalnego.Tak sądze bo w sumie to nie jestem pewien czy ten central to jest fabryczny,nigdy niewidziałem innego colta ze zdjetym boczkiem.siłownik w drzwiach pasażera ma tylko dwa kable(zielony i niebieski)ale on wogule niereaguje na styknięcie kabli ze sterownika z masa.Fotki siłowników dzis nie zrobiłem ale jutro zrobie i dodam moze cos pomoze.
cos mi niewyskakuja te fotki tylko czerwone x-sy
wkleje link recznie
http://www.fotosik.pl/pok...e51b60002c.html
http://www.fotosik.pl/pok...bd0f6570f8.html |
|
|
|
 |
METODA [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 00:01
|
|
|
to co masz ta centralka to jest modul do centralnego zamka sterowanyz pilota - dokupiony modul. zielony i niebieski kable do sterowania silownikiem. czarny masa czerwony + niebieski chyba 12 po stacyjce ale nie jestem pewien. czarny jest wyzwalany z brazowego albo z bialego. otworz/zamknij. jezeli w drzwiach masz silownik z 5 kablami czyli zielony niebieski czarny bialy brazowy to sa to uniwersalne silowniki do drzwi. sa 2 typy silownikow tzw matka z 5 kablami i slave tylko z sielonym i niebieskim. jezeli masz matke w drzwiach to ruch zamka wyzwla centralny a jesli masz slave to on dziala sterowany z centralki. troche to zamotane ale mam nadzieje ze cos zrozumiales w razie pytan pisz albo wal na gg 1598550 |
|
|
|
 |
|
|