[Cari 1.9TD] problem z zimnym silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
glx [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 19:27 [Cari 1.9TD] problem z zimnym silnikiem
|
|
|
Mam pytanie od niedawna moja kari przy zimnym silniku ma nierowne obroty w granicach 900-800 ,a jak sie silnik nagrzeje do swojej temperatury to wszystko jest w porządku .Dodam że podczas jazdy na wolnych obrotach szarpie,jak jest zimny.Sprawdzalem go na komputerze nie wykryto zadnych błedow ,wymienilem filtr paliwa zalełem paliwo lepszej jakości i dokupilem do paliwa specjalny dodatek ktory czysci uklad paliwowy i nic to nie dalo.Moge też powiedziec ze samochod nie dymi i pali na strzała.Dodam jeszcze że nim to sie stało to podczas uruchamiania silnika gdy kontrolka od swiec żarowych świecila bylo słychac leciutkie trrrrr,a teraz tego nie słychać |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 20:06
|
|
|
a świece sprawdził? |
|
|
|
 |
glx [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:03
|
|
|
Swiece sa dobre a podrugie gdyby to były swiece to żle by odpalał ,a pali na strzała jak jest zimny |
|
|
|
 |
Yapa [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 13:12
|
|
|
może jakieś lewe powietrze?Ja miałem podobnie, yustąpiło przy wymianie pompy wody i do dzisiaj spokój |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 14:34 ..........
|
|
|
No to wymień ten zawór co robi trrrrrrrrrrrrrr i będzie znów gitara. Zawór korekcji wtrysku 280 zeta.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
glx [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 15:48
|
|
|
A który to jest ten zawór korekcji wtrysku bo ja dizla mam od niedawna i niebardzo sie na tym znam .A ponadto hcialem sie spytac czy wszystkie carizmy robią trrrrrr,bo mechanik powiedzial ze niewie co to tak robiło trrrrr |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 04-09-2007, 18:32
|
|
|
Wszystkie cari z silnikiem 1,9 TD robią tryyyyy. No chyba że ktoś przełożył pompę wtryskową od starszego silnika gdzie była sama mechanika na pompie. Zawór znajduje sie od przodu pompy wtryskowej przychodzi do niego dwa przewody elektryczne i jak się nie myłe też dwa na tzw "holinderku" powietrzne przekroju ok 6 mm. Możesz z łatwościa sam sobie go wymienić jeśli masz już nowy. Potrzebny klucz 22 i minimalne zdolności mechanika . po wymianie gdy pierwszy raz bedziesz go odpalał może Ci się zapowietrzyć więc daj więcej gazu byle nie z przesadą. Koszt zaworka 280 -350 pln. Powodzenia |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
glx [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 20:06
|
|
|
NIe wiem wiem czy to jest to ale u mnie wyglonda to tak,jest okrągłe klucz pasuje ale 27 przewód wychodzi jeden u góry byc może jest podwójny i z pod tego przewodu sączy się ropa cieknie a od dołu wychodzi jeden przewód 6 min chyba paliwowy.czy to jest zawór korekcji wtrysku,bo mialem go szybciej wymienić z powodu przecieku |
|
|
|
 |
zaba [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 22:27
|
|
|
Ja też mam Cari 1,9 TD i moja też robi "tryyyy". Na początku nie wiedziałem co to jest ale dzięki kolegom z forum dowiedziałem się że jak tak robi to wszystko jest ok - pozdrowienia |
|
|
|
 |
glx [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:09
|
|
|
Zamówiłem czekam na przesyłke ,mam nadzieję ze to jest to pozdrawiam
[ Dodano: 09-09-2007, 16:58 ]
Dzieki wymieniłem ten zawór i wszystko wróciło do normy |
|
|
|
 |
|