Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ucinanie/wyklepanie rantu tylnich blotnikow
Autor Wiadomość
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 15:21   ucinanie/wyklepanie rantu tylnich blotnikow

otoz po zalozeniu nowych aluskow i krotkiej jezdzie okazalo sie ze na wiekszych dolkach tylna opona ociera o rant blotnika (jest on zagięty do srodka - w strone amortyzatora)
na forum znalazlem kilka tematow z takim problemem, na ktorych radzono albo uciac ten rant albo zagiac go do gory

1. co lepiej zrobic - uciac czy zagiac?
2. jak zabezpieczyc ten fragnent przed korozja? czy moze byc tylko lakier - baza?
3. jak to najlepiej zrobic zeby nie naruszyc lakieru?
 
 
cząstek
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2007, 15:11   

witam ja w carismie miałem podobny problem nie chciałem nic wycinac wiec postanowilem zagac najpierw podgzalem lakier(farelko) wziełem mlotek gumowy i podgielem lakier sie nie uszkiodzil i jast ok :mrgreen:
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2007, 16:04   

no wlasnie tez wolalbym zagiac, niedlugo pojade do lakiernika bo sam sie nie bede za to zabieral, moze on cos ciekawego wymysli
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-09-2007, 19:50   

Kumpel wycinał - ale tylko kawałek, do miejsca zgrzewów. Z zaklepywaniem taka wada, że bez nacinania ciężko to zrobić i w tym zawijasie się będzie woda i sól gromadzić...
A zabezpieczenie to jakiś dobry podkład i na to tectyl, bitex etc.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 03-09-2007, 21:51   

profesjonalnie robi się to za pomocą gumowego wałka.
Z doświadczenia wiem że butelka dużego Żywca też się nadaje.
Wkładasz butelke pomiędzy błotnik a oponę z jednej strony błotnika i powoli przetaczasz auto tak żeby butelka przesuwała się w stronę drugiego końca błotnika. I po sprawie.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.