Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Odcinka 4G92??
Autor Wiadomość
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 02-09-2007, 17:04   [CA4A 1.6] Odcinka 4G92??

Fabrycznie odcinka ustawiona jest okolo 6750(o ile sie nie myle) co na 2 biegu daje okolo 96km/h.
I tu pojawia sie moje pytanie czy mozliwe jest zeby cos wplynelo na przestawienie sie tej sztywno ustawionej granicy?
Mam dziwne wrazenie ze u mnie odcinka od 2 dni jest ciutke wyzej... okolo 7200-7300
Nie sa to przeklamania obrotomierza bo i predkosc max na 2 wynosi sporo ponad 100.
Moje pytanie jest proste- jak jest rozwiazany patent odciecia w Mitsu i jakie sa mozliwosci przestawienia go.. a jesli juz sie przestawil sam (o ile to mozliwe) to co moglo to spowodowac i czego szukac zeby wrocic do normy?
Silnik jest w stanie idealnym i pomimo wyzszych obrotow jego praca jest bardzo rowna wrecz silnik zachwyca dzwiekiem i szybkoscia wkrecania sie na obroty....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-09-2007, 17:27   

czarnuch23 napisał/a:
okolo 7200
Ja mam odcinkę na dokładnie takich obrotach na pierwszym, drugim i trzecim biegu od kiedy jeżdżę Coltem (marzec 2007). Ostatnio sprawdziłem odcinkę na "trójce" i miałem idealnie 7200 obr. (wg obrotomierza) i równiutko 150 km/h. Na "czwórce" nie miałem jeszcze gdzie sprawdzić. Silnik też mam w stanie idealnym.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 02-09-2007, 17:47   

Jutro jak chwilke czasu znajde to podjade do Auto TW bo musze zmienic olej to popytam...
u mnie wczesniej tez odcinka byla na 3 dokladnie 150 a na 4 dochodzilem do 195 teraz jako ze po warszawie jezdze nie sprawdzalem jak to sie ma na 3 i 4 (troszke za ciasno :> i niebezpiecznie )
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-09-2007, 17:53   

To mam jeszcze pytanie, bo nie napisałeś czy kiedyś miałeś odcinkę na 6750 i teraz "poszła" wyżej, czy zawsze miałeś na 7200-7300 obr? Moim zdaniem im wyżej tym lepiej, nie? Ja swojego podciągnąłem do "odcinki" może z pięć razy. ponieważ cierpię tak samo jak on gdy pracuje na wysokich obrotach. Po prostu przesadnie dbam o swojego Miśka :)
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 02-09-2007, 18:08   

ja o swojego dbam i to bardzo mocno :P ale inaczej :P czasami go przecisne do odcinki ale jak juz jest rozgrzany i wtedy ogien:)
Dbam w inny sposob... olej 0W40 co 10k filtry co 10K swiece co 10k pelna kontrola wszystkiego i jesli cos niedaj boze zaczyna mnie martwic (niepozadany dzwiek) odrazu warsztat i ogledziny i jesli tego wymaga sytuacja naprawa...

Silnik dostaje jak to sie mowi "ciegi" ale nie bierze ani grama oleju a jezdze na bardzo rzadkim syntetyku. Spalanie w miescie ma rzedu 7,5-8 (wzroslo mi na kolach 15) a na trasie poprostu plynie:)

Mowiac ze dochodze do odcinkinie mam namysli ze silnik juz jest dlawiony przez elektronike zeby nie wkrecil sie wyzej a chodzi mi o dojscie do obrotow tuz pod nia i zawsze zmiana biegow miala miejsce iut wyzej niz 6500 a dzis wyjatkow pociagnalem go dalej bo wczoraj na swiatlach jak ruszalem zagapilem sie i odcielo mi paliwo na 1 przy prawie 7500 co bylo duzym szokiem dla mnie a dzis takie 7200 moze ciut wyzej... wole nie krecic dalej bo glupio by bylo ogladac wal wystajacy z bloku silnika...
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-09-2007, 09:40   

mysle ze wszystko jest ok, ja tez mam odciecie mniej wiecej przy 7200. Mniej wiecej bo wskazowka skacze jak w scigaczu :)
_________________
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 09:52   

proponuje sprawdzac obroty na logerze to co pokazuje obrotomierz obarczone jest kilkuprocentowym bledem, nie ma szans zeby odcinka byla przy 7500 chyba ze ktos specjalnie bedzie bujal auto z gorki to sila rozpedu przekroczy granice 6750 :D co do podniesienia odcinki wyzej pozostaje tylko zmiana rezonatora kwarcowego w ecu ale wtedy podniasa sie rowniez wolne obroty
 
 
DjVentyl
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2007, 10:07   

moge dodac od siebie ze przy 3500 na obrotomierzu jest w rzeczywistosci ok3150 na komputerze i te rozbierznosci sie zwiekszaja wraz ze wzrostem obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.