Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wał rozrządu
Autor Wiadomość
grubka1
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2007, 13:51   Wał rozrządu

Heyka Wszystkim tydzień temu spotkał mnie bardzo przykry wypadek a mianowicie wracając z wakacji ze Świnoujścia do Chrzanowa w miejscowości pod Gorzowem Wielkopolskim szczelił mi pasek rozrzadu :( była niedziela wiec wieczór spedziłem w aucie :( nad ranem zholowano mnie do miasta gdzie po oglądnięciu oszacowano mi ok 1600zł za naprawe nieopłacało mi sie to i holowałem auto przez 600km do domku:( koszmar!!

Dość tego wstępu. Straszono mnie że lepiej kupić cały silnik! Po rozkręceniu okazało się że zawory są sprawne!! Są równo ułożone i każdy odbija!!

Rozleciało sie właśnie to co mam na zdjęciach niewiem właśnie jak to sie fachowo nazywa i gdzie to mogę dostać!! Proszę Was o pomoc czy lepiej jest kupić używane czy nowe i w jakich granicach cenowych bedzie sie to wahało




 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-09-2007, 14:02   

Z tego co się orientuje rozrząd u Ciebie jest bezkolizyjny, więc tak tłoki jak i zawory powinny być całe, a koszt tego o czym mówisz (też nie wiem jak to się nazywa) może nie być taki straszny. Jeśli by był taki jak u mnie to można by się dogadać ;)
Ale niech znawcy się wypowiedzą, bo nie wiem czy jest takie samo ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 19:29   

Maretzky, co ty piszesz? Bezkolizyjny w dieslu? W żadnym dieslu nie ma bezkolizyjnego rozrządu (chyba że to dwusuw) bo komora spalania musi być malutka. Jedyne co może ratować to bardziej pancerna budowa tłoków niż w benzynie i pionowe ustawienie zaworów w stosunku do osi cylindra. W efekcie tegoż prędzej pękają dzwigienki albo wyłamuje się mocowanie ośki dzwigienek.
Grubka1, na pierwszym zdjęciu to masz zdemontowaną ośkę dźwigienek zaworów z dzwigienkami na niej. Na drugim zdjęciu to jest wałek rozrządu (nie wał), podpora wałka rozrządu, do której przykręca się też mocowania ośki dzwigienek i spręzyny z dwu zaworów.
Przy natłoku używanych częsci w obecnym czasie powinieneś bez problemu dostać używki, ale módl się żeby zawory nie były pokrzywione.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-09-2007, 01:31   

Ale gafa :P No to przepraszam za wprowadzenie w błąd :P To dowodzi tego, iż nie powinienem się wypowiadać w temacie diesli ;) :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.