 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wał rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
grubka1 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 13:51 Wał rozrządu
|
|
|
Heyka Wszystkim tydzień temu spotkał mnie bardzo przykry wypadek a mianowicie wracając z wakacji ze Świnoujścia do Chrzanowa w miejscowości pod Gorzowem Wielkopolskim szczelił mi pasek rozrzadu była niedziela wiec wieczór spedziłem w aucie nad ranem zholowano mnie do miasta gdzie po oglądnięciu oszacowano mi ok 1600zł za naprawe nieopłacało mi sie to i holowałem auto przez 600km do domku:( koszmar!!
Dość tego wstępu. Straszono mnie że lepiej kupić cały silnik! Po rozkręceniu okazało się że zawory są sprawne!! Są równo ułożone i każdy odbija!!
Rozleciało sie właśnie to co mam na zdjęciach niewiem właśnie jak to sie fachowo nazywa i gdzie to mogę dostać!! Proszę Was o pomoc czy lepiej jest kupić używane czy nowe i w jakich granicach cenowych bedzie sie to wahało
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-09-2007, 14:02
|
|
|
Z tego co się orientuje rozrząd u Ciebie jest bezkolizyjny, więc tak tłoki jak i zawory powinny być całe, a koszt tego o czym mówisz (też nie wiem jak to się nazywa) może nie być taki straszny. Jeśli by był taki jak u mnie to można by się dogadać
Ale niech znawcy się wypowiedzą, bo nie wiem czy jest takie samo ... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2007, 19:29
|
|
|
Maretzky, co ty piszesz? Bezkolizyjny w dieslu? W żadnym dieslu nie ma bezkolizyjnego rozrządu (chyba że to dwusuw) bo komora spalania musi być malutka. Jedyne co może ratować to bardziej pancerna budowa tłoków niż w benzynie i pionowe ustawienie zaworów w stosunku do osi cylindra. W efekcie tegoż prędzej pękają dzwigienki albo wyłamuje się mocowanie ośki dzwigienek.
Grubka1, na pierwszym zdjęciu to masz zdemontowaną ośkę dźwigienek zaworów z dzwigienkami na niej. Na drugim zdjęciu to jest wałek rozrządu (nie wał), podpora wałka rozrządu, do której przykręca się też mocowania ośki dzwigienek i spręzyny z dwu zaworów.
Przy natłoku używanych częsci w obecnym czasie powinieneś bez problemu dostać używki, ale módl się żeby zawory nie były pokrzywione. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-09-2007, 01:31
|
|
|
Ale gafa No to przepraszam za wprowadzenie w błąd To dowodzi tego, iż nie powinienem się wypowiadać w temacie diesli |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|