 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ 1g 90-94] Ślizgające się sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 19:37 [ 1g 90-94] Ślizgające się sprzęgło
|
|
|
Jak w temacie!!! Parę miesięcy temu wymieniłem tarcze sprzegla bo się silzgało (mechanik uznał że docisk jest ok. Niestety po zagrzaniu sie silnika sprzeglo dalej zaczelo sie slizgac. Mechanik stwierdzil wtedy ze trzeba wymienic siłownik bo stary nie daje rady, więc tak też zrobiłem! No i po wymianie bylo dalej tak samo wtedy mechanik stwierdzil ze to pewnie pompa więc ją też wymieniłem i jeszcze jeden wężyk ciśnieniowy. Dodam ze za kazdym razem wymieniany byl plyn na nowy! Jak juz te wszystkie zabiegi nie pomogly w warsztacie powiedzieli mi ze to pewnie bedzie wina docisku bo nie zostal wymieniony! Teraz uzbierałem troche kasy i wymieniłem kompletne sprzęgło na NKK juz w innym warsztacie ( Chciałem Exedy ale bez mojej wiedzy zalozyli takie i powiedzieli ze biora za to pelna odpowiedzialnosc i jak bedzie do d... to na wlasny koszt wymienia mi na exedy). Ucieszony wyjechalem z warsztatu Silniczek zalapal swoja temperature no i spowrotem sprzeglo sie slizga! Co moze byc przyczyna?? bo juz powoli nie daje rady co chwilke cos sie dzieje. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 00:06
|
|
|
witamy w gronie szczesliwych posiadaczy eclips!!!!!!!!!
1. wychodze z zalozenia ze eclips to doslownie gow.. nie samochody
2. Czy aby napewno wymienili ci sprzeglo?????
3. moze trzeba wkrecic ten czujnik co jest przy pedale sprzegla nie wiem bo byc moze on powoduje ze sprzeglo sie slizga;)))
Z tego co piszesz to juz masz caly zestaw sprzegla plyny silowniki nowe to nic wiecej nie odpowiada za sprzeglo )) |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25-10-2007, 01:29
|
|
|
aurii napisał/a: | 2. Czy aby napewno wymienili ci sprzeglo????? |
najbardziej prawdopodobna odpowiedź brzmi: NIE
aurii napisał/a: | 3. moze trzeba wkrecic ten czujnik co jest przy pedale sprzegla nie wiem bo byc moze on powoduje ze sprzeglo sie slizga;))) |
nie sądzę
aurii napisał/a: | 1. wychodze z zalozenia ze eclips to doslownie gow.. nie samochody |
skoro masz błędne założenie to twoje twierdzenia - na temat tego samochodu - zawsze będą błędne
Jest jeszcze jedna możliwość, mianowicie upalona tarcza sprzęgła.
Opisz dokładniej jak i kiedy czujesz że się ślizga. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 06:36
|
|
|
Jestem pewien na 100% ze mi to wymienili!!! Problem zaczyna sie wtedy gdy autko sie zagrzeje do okolo 90stopni wtedy moge jezdzic ale gdy gwaltownie dodam gazu to silnik dostaje wysokich obrotów ale nie przyspiesza tylko wyje jekby bylo wcisniete sprzeglo i dopiero po chwili zaczyna jechac jakbym sciagal powolutku noge ze sprzegla. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-10-2007, 08:18
|
|
|
mlody321, masz po prostu mechanika, który troszczy się o portfel....... niestety swój. Jakbyś wymienił od razu komplet sprzęgła (ŻADEN docisk nie wytrzyma 2 tarcz, zwlaszcza, jeżeli poprzednie sprzęgło się już ślizgało), zapłaciłbyś o max 300 zł więcej, a o sprzęgle zapomniał, że jest w aucie przez co najmniej 100 000 km (kpl. Daikin'a)
[ Dodano: 25-10-2007, 08:21 ]
aaaa jeszcze jedno mi się przypomniało...... "mechanicy" potrafią nieprawidłowo założyć sprężynkę blokującą łożysko oporowe na łapie sprzęgła, ona spada i powoduje lekkie wciśnięcie sprzęgła nawet przy w pełni odpuszczonym |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mlody321 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 16:52
|
|
|
Jaki płyn powinien być w układzie hydraulicznym sterującym sprzęgłem?? Bo właśnie odebrałem autko i podobno ma być ok!!! Ja na zbiorniczku od płynu mam napisane R3 i taki płyn mi zalewali za kazdym razem tylko ze inni mechanicy ci oczywiście co robili mi drugi raz sprzegło (juz tym razem kompletne) zalali mi tez R3. Jak dzisiaj rano zawiozlem auto ze spowrotem jest tak samo mechanik sie przejechal i stwierdzil ze ono sie nie slizga tylko poprostu nie odbija do konca i wyplukal caly uklad zalal DOT 4 i niby teraz ma byc w porzadku!!!! Pojezdzilem troszke i jest ok. Zobaczymy na jak dlugo.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-10-2007, 17:15
|
|
|
DOT4 jest OK |
|
|
|
 |
|
|