Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Marcin-Krak
12-10-2007, 14:45
[CA1A 1.3] Lampka kontroli silnika
Autor Wiadomość
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 14:03   [CA1A 1.3] Lampka kontroli silnika

Witam
Od niedawna mam Colta 1.3 96r. Dosyć często włącza mi sie lampka kontroli silnika ale silnik działa sprawnie nie dławi zbiera sie ładnie. pierwszym razem był to przepalony bezpiecznik później podejrzewam ze jakiś przewód zachlapany woda ( sygnał pojawił sie zaraz po przejechaniu przez kałuże) ale ostatnio jest w miarę sucho. A sygnał znowu sie pojawił do tego licznik dziennego przebiegu pokazywał 204 kilometry po przejechaniu zaledwie 7
za każdym razem po zdjęciu kabli z akumulatora sygnał znika
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2007, 14:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 14:24   

masz błędy w kompuetrze, coś jest nie tak ustawione lub uszkodzone
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 20:59   

Czytałem artykuł http://www.mitsubishi-gra...ighlight=ecu-pc
jednak nie mogę zlokalizować u siebie tego złącza.
U mnie wygląda to tak

Za to mam takie złącze może ktoś poradzić jak mam sie podpiąć ????
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 22:16   

zapytaj kolegów z coltmanii, nie bardzo się orientuję już w CAO
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 22:40   

Odłącz klemę minus z akumulatora na kilka minut, następni podłącz i zapal silnik . Zostaw na wolnych do włączenia wentylatora i zobacz co będzie dalej, pozdr.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 22:54   

jak będzie sie palił check engine napewno coś jest zepsute lub źle wyregulowane
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 12:12   

Zrobiłem jak napisane wyżej
miałem małe problemy z odpaleniem (czasem sie to mi zdarza po nocy gdy długo stoi) wentylator sie załączył all oki.
dziś sie mu bardziej przyjże i poszukam tego złącza dokładniej
gdyby jednak ktoś wiedział jak podpiąć sie pod to drugie proszę o pomoc


P.s.
mam cos takiego chyba to jest to ale byla podpieta tam jakas wtyczka z jednym kablem





Sry za kiepskie foto postaram sie zamienic lepszym
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 15:17   

to pierwsze zdjęcie to złącze diagnostyczne, taki mi się wydaje kiepskie zdjęcie
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 18:48   

poprawione foto



ale w srodku jest wtyczka z jednym kabelkiem

 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 21:01   

to nie jest złącze diagnostyczne.

jak schylisz się od strony kierowcy i masz puszkę bezpieczników po prawej stronie jest czarna wtyczka przymocowana do puszki. Jest 2x4 piny. I to jest złącze digonostyczne. Nie podłączałem jeszcze "jajka" pod palma ale trzeba kiedyś spróbować.

Identyczne złącze jest do 92 i palm z mmcd hula na ecu jak nie wiem co. Widać wszystko (pracę czujników, błędy itp.) ;)
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 23:05   

nie mam tam tej wtyczki wtyczka z ostatniego postu jest w tym miejscu zaznaczona na tym zdjeciu



po lewej od kierowcy zaraz pod kierownica mam taka wtyczke czarna ale nie znam oznaczen wiec nie wiem jak podlaczyc

 
 
Stanleydebik
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 11:48   

Ta czarna wtyczka to jest właśnie złącze diagnostyczne, u mnie ona jest po prawej strony patrząc na kierownice. Żeby sprawdzić błędy, przy wyłączonej stacyjce zwierasz pin pierwszy do masy, włączasz stacyjkę i odczytujesz ze wskazań kontrolki check engine. Wszystko jest opisane w instrukcji serwisowej, która jest w dziale download. Ja tak robiłem i jest to dobra metoda na poznanie błędów.
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 18:40   

a czy ktoś wie które złącza sa odpowiednikami złącza diagnostycznego ????
 
 
Stanleydebik
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 18:52   

Tzn. ???
 
 
Mefi100
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 19:06   

kable przeznaczone


do tej wtyczki


tak abym mogl podlaczyc colcika i palm albo PC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.