 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 08-05-2008, 20:35 |
Pajero II 95' Long 3.0 ECI |
Autor |
Wiadomość |
Arecki [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2007, 09:16 Pajero II 95' Long 3.0 ECI
|
|
|
Witam stałem sie posiadaczem Pajero II long-a z sielniczkiem 3.0 ECI.
Autko ma problem z ciągnącym sprzęgłem i wyciekami z mostów.
Mam trzy pytanka ?
1 czy przeniesienie napędu jest to samo co w wersji z silnikiem 3.0 ale tym słabszym koło 150 KM (skrzynia sprzęgło i mosty) ?
2 sprzęgła jeszcze nie wykręcałem, czy ktoś wie czy to wystawione na allegro by pasowało http://www.allegro.pl/ite..._luk_as_dk.html ? a może ktoś ma w dobrym stanie i w niskiej cenie ?
3 czy sporo jest roboty przy uszczelnieniu napędów i jakim olejem zalać je ?
Pozdrawiam Arek |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2007, 11:42
|
|
|
Witaj, pierwsza sprawa to zapodaj numer vin. Lub chociaz numer modelu. To uwiarygodni poszukiwania. Wracajac do pytan:
Arecki napisał/a: | 1 czy przeniesienie napędu jest to samo co w wersji z silnikiem 3.0 ale tym słabszym koło 150 KM (skrzynia sprzęgło i mosty) ? |
Na moja wiedze jest to samo. V6 3.0 12 zaworów oraz V6 3.0 24V to wersje na Europę. Od diesel'i nie pasuje ale benzyna ma tak samo.
Arecki napisał/a: | 2 sprzęgła jeszcze nie wykręcałem, czy ktoś wie czy to wystawione na allegro by pasowało |
nie mam pojecia to pytania do mechaniora, nie znam sie tak na tym aby Ci pomoc konstruktywnie.
Arecki napisał/a: | 3 czy sporo jest roboty przy uszczelnieniu napędów i jakim olejem zalać je ? |
Jesli masz troche doswiadczenia z mechanika pojazdowa, narzedzia, czesci (uszczelniacze) to wymiana plynow ustrojowych nie powinna sprawic klopotu. Zalewasz specjalnym olejem do przekladni i mostow Castrol EPX 80W90 lub SHELL Spirax MA 80W. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|