Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
08-05-2008, 20:35
Pajero II 95' Long 3.0 ECI
Autor Wiadomość
Arecki
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 09:16   Pajero II 95' Long 3.0 ECI

Witam stałem sie posiadaczem Pajero II long-a z sielniczkiem 3.0 ECI.
Autko ma problem z ciągnącym sprzęgłem i wyciekami z mostów.

Mam trzy pytanka ?

1 czy przeniesienie napędu jest to samo co w wersji z silnikiem 3.0 ale tym słabszym koło 150 KM (skrzynia sprzęgło i mosty) ?
2 sprzęgła jeszcze nie wykręcałem, czy ktoś wie czy to wystawione na allegro by pasowało http://www.allegro.pl/ite..._luk_as_dk.html ? a może ktoś ma w dobrym stanie i w niskiej cenie ?
3 czy sporo jest roboty przy uszczelnieniu napędów i jakim olejem zalać je ?

Pozdrawiam Arek
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2007, 11:42   

Witaj, pierwsza sprawa to zapodaj numer vin. Lub chociaz numer modelu. To uwiarygodni poszukiwania. Wracajac do pytan:
Arecki napisał/a:
1 czy przeniesienie napędu jest to samo co w wersji z silnikiem 3.0 ale tym słabszym koło 150 KM (skrzynia sprzęgło i mosty) ?

Na moja wiedze jest to samo. V6 3.0 12 zaworów oraz V6 3.0 24V to wersje na Europę. Od diesel'i nie pasuje ale benzyna ma tak samo.
Arecki napisał/a:
2 sprzęgła jeszcze nie wykręcałem, czy ktoś wie czy to wystawione na allegro by pasowało

nie mam pojecia to pytania do mechaniora, nie znam sie tak na tym aby Ci pomoc konstruktywnie.

Arecki napisał/a:
3 czy sporo jest roboty przy uszczelnieniu napędów i jakim olejem zalać je ?


Jesli masz troche doswiadczenia z mechanika pojazdowa, narzedzia, czesci (uszczelniacze) to wymiana plynow ustrojowych nie powinna sprawic klopotu. Zalewasz specjalnym olejem do przekladni i mostow Castrol EPX 80W90 lub SHELL Spirax MA 80W.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.