Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie Cari 1.9 td 97r <problem>
Autor Wiadomość
hh33hh
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 17:48   Spalanie Cari 1.9 td 97r <problem>

Witam wszystkich posiadaczy cari mam problem ze swoja poniewaz jezdzę praktycznie po miescie nie przekraczam 2700 obr przewaznie i autko pali 9 l ropki a po trasie 6-7 moze ktos wie w czym problem bo czytając wypowiedzi i rozmawiając ze znajomymy co mają cari to moja pali 1,5 litra za duzo !!! a naprawde mam lekka noge autko bardzo dobrze przyspiesza zawor korekcji wtrysku wymieniony i Lda tez pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-09-2007, 20:44   

Jak będziesz męczył auto zbyt niskimi obrotami zanim turbina zaczyna dawać dość doładowania to tez ci będzie dużo palić. Pojeździj bardziej energicznie i się przekonaj.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 11-09-2007, 21:57   

hh33hh, zamulisz auto na amen... przepal zawory niech ato poczuje że żyje... pozdro
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Yapa
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 10:21   

2.7 tys. obr./min to jest moment kiedy włącza się energicznie turbo do boju, przynajmniej u mnie. Spokojnie czasem możesz przygrzać do 3 nawet 3,5 tyś. obr/min (tylko wtedy, kiedy jest silnik ciepły i pamiętaj by po takiej jeździe poczekać dłuższy moment zanim wyłączysz silnik ). Zdecydowanie ci za dużo pali, moja nigdy nie wzięła więcej niż 6,5 l , nawet kiedy grzałem autostradą 160 non stop ( a to już 4 tyś. obr/min ) :twisted:
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 13-09-2007, 00:29   

Ja jak jadę 110km/h czy 160 i tak 6.4-6.7 sprawdzane dokładnie ale mam pomysł dla kolegi niech odłączy doładowanie paliwa i 4,5/100km bynajmniej u mnie tylko że bujałem do 150km/h chyba przez 5min przyspieszał jak maluch. przejechałem tak 700km męka.

[ Dodano: 13-09-2007, 00:34 ]
a i sprawdzam tylko na trasie bo na mieście nie można obliczyć ile pali bo stoisz na światłach w korku itd a paliwko leci a km nie robisz i wieczne odpalanie i gaszenie jeśli 9 tobie bierze myślę że ok
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-09-2007, 11:29   

Nie no kurcze w mieście to chyba za dużo jak na diesla? Przecież tyle to benzyna samochód wciąga tym bardziej widzę że po wawie się poruszasz.My też po wawie sporo jeździmy(dojazd do pracy czasem zakupy a do wawy mamy około 20 km) i średnio wychodzi 8-8,5L,także cos chyba nie tak masz.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-09-2007, 16:41   

Jak na dizla to i może za dużo ale nie jak na turbo-dizla :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-09-2007, 21:01   

TDI to musiałbyś chyba do odciącia kręcić(mowa o 1.9) żebyś miał takie spalanie.Albo taki silnik kiepski albo coś jest w nim nie tak bo ja dalej bede sie upierać że to za dużo.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 13-09-2007, 22:02   

dobrze spala 6+ na 100km to jest do przyjecia na trasie ale przejedz się tak 150km/h i napisz ile spalił jak 7 to rzeczywiściwe dużo może rozrząd jak panowie wymieniali to nie ustawili na nowo pompy bo za każdym razem się ustawia tylko przejedz się tak ok 300-400km a nie 20 a to że jeździsz na granicy to nie jest dobre bo w tym momęcie otwiera się doładowanie paliwa lub przykręć śrubkę będzie się tobie otwierał troszkę później zrób tak z 1,5 obrotu odczujesz od razu a jak nie to masz zacięty zawór rozbierz i wyczyść tłoczek
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2007, 10:18   

Yapa napisał/a:
2.7 tys. obr./min to jest moment kiedy włącza się energicznie turbo do boju, przynajmniej u mnie. Spokojnie czasem możesz przygrzać do 3 nawet 3,5 tyś. obr/min (tylko wtedy, kiedy jest silnik ciepły i pamiętaj by po takiej jeździe poczekać dłuższy moment zanim wyłączysz silnik ). Zdecydowanie ci za dużo pali, moja nigdy nie wzięła więcej niż 6,5 l , nawet kiedy grzałem autostradą 160 non stop ( a to już 4 tyś. obr/min ) :twisted:

...............turbo pracuje cały czas, charakterystyka turbinki jest dobierana tak coby krzywe momentu i mocy nie ,,rozchwiały" motoru. Nie doradzajcie koledze aby kręcił tak diesla, na Boga ten motor przy 2250 obr/min ma max moment bodajże 175 Nm . najlepsza dynamikę osiągniemy właśnie przy tych obrotach, jesli komuś przyspiesz dopiero np 2,7 tes obr/min tzn że ma zawór turbo źle ustawiony, ale skąd wtedy biora się tak niskie zużycia paliwa.nie mam pojęcia, już kiedyś poruszany był ten temat, uważam że naprawdę niektórzy koledzy zaniżają apetyt swego pupilka. Nie neguję przekręcenia motoru nawet do max obrotów to dobrze robi choćby po to aby pozbyć się syfy w katal. nagarów na zaworach i turbinie ale notoryczne kręcenie to też złe, nie chwalę tez zbyt niskich obrotów bo to źle wpływa na układ korbowo tłokowy. Pozdrawiam i zapraszam niektórych kolegów na konkurs ,,jazda na kropelce" i zobaczymy co wtedy wyjdzie, tylko uważajcie bo tam dokładnie odmierzają spalone paliwko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.