Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Uszczelki aparatu zapłonowego
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
  Wysłany: 20-12-2007, 14:51   [C62A 1.5] Uszczelki aparatu zapłonowego

Witam,
Zakupiłem oraz otrzymłem 2 uszczelki do aparatu zapłonowego mojego miska (oczywiście od Japaneze orginal). Wszystkie znaki na niebie wskazują iż tam nastepuje wyciek. Czy wymiana ich jest bardziej skoplikowana niż w linku poniżej dotyczy gala?? Chce to sam zrobić ale wiecie pierwsze kroki zawsze są najtrudniejsze.


http://www.mitsubishi-gra...zczelka+aparatu

P.S wersja silnika 8v wieć aparat z góry
Pozdro
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 21-12-2007, 12:18   

Najwiecej jest problemu z ustawieniem zaplonu po wymianie
zekome uszczelki orginaly to nic innego jak 2 oringi wartosc 1-1,5 zl za 2 szt. najlepiej zeby to byl NBR
czyli olejo odporne i temperaturowe.
odkrecasz srube przy aparacie zaplonowym i wyciagasz aparat najlepiej ustawic sobie rozrzad na punkty
i zaznaczyc przed wyciagnieciem aparatu polozenie palca rozdzielacza
Za pomoca srubokreta wyciagasz stare a nasuwasz na trzpien aparatu nowe / okolo 15 min roboty ze wszystkim/ potem montujesz aparat tak by palec wypad dokladnie w tym miejscu gdzie byl przy demontazu
i jedziesz na regulacje kontrole zaplonu.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 21-12-2007, 15:20   

Najczarniejszy scenariusz spotkał mnie dziś rano... Po nie dawnej wymianie płynu chodniczego, zauważyłem iz, znika on mi stopniowo na tydzień 0,2 l. odkręciłem korek wlewu oleju i co ... i masło :| :? :( :x . Drugi krok telefon do Japaneze zamawiamy uszczelke pod głowicą uszczelniacze zaworów prowadnice. Pytanie do was: czy to wszsytko ??? Czy zmieniać olej z syntetyka na poł-syntetyk? śmigam w tej chwili na 5w50 mobil 1 i niebieskiego dymku nie widać oleju ubywało tyle co z aparatu zapłonowego. Czy cos jeszcze mam wymienić>>>???? PROSZE O POMOC auto ma 195 tys km mam je od 13 lat

edit:
chyba troszke się pospieszyłem z oceną sytuacji. Otóż może to być sprawa niskich temp oraz przejazdu na krótkich odcinkach. Do tego nie zauważyłem zmian koloru płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 22-12-2007, 15:23   

tak generalnie to ten samochód powinien jeździć na 10w40..., a przy przebiegu kole 200tys niektórzy zalecą Ci olej mineralny
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-12-2007, 13:28   

Jeśli jeździsz na syntetyku to bardzo dobrze...
Do śmierci lać syntetyk...czyli jak najdłużej :) .
Mam t4 2,5 benzyna, ma 320000 i nie zamierzam zmieniać na pół lub mineralkę.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-12-2007, 15:38   

mouseman, z tego co piszesz to nie wynika koniecznosc zmiany oleju na gesciejszy.
Taka wymiane warto zrobic dopiero gdy spada cisnienia oleju smarujacego gdy zaczyna ci sie palic lampka oleju przy jalowych-850/min .
Nie panikuj sprobuj dociagnac glowice 84 Nm i obserwuj czy nadal ubywa plynu.
tomusn, a dokladniej producent zaleca olej Castrol GTX - mineral.
Mozna pisac o doborze oleju bardzo duzo sam uzywam olei 10w40 lub 15w40 i jest ok zazwyczaj Castrola a nawet Selektol na dolewki -- i wszystko jest ok . Wieksze problemy powstaja jak wlejesz do silnika w ktorym byl mineral syntetyk lub pul syntetyk z powodu dodatkow myjacych- pluczacycych wtedy potrafi dojsc do rozszczelnienia silnika :badgrin:

:badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 27-12-2007, 16:47   

Witam,
byłem na testach ciśnienia i spalin, okazało się że płyn nie dostaje sie do cylindrów. odkryliśmy wyciek tuż za termostatem, kapalo sobie na połączeniu rurki metalowej z gumową :D dokręcenie obejmy i wszystko w normie. Po 200 km stan w zbiorniczku wyrównawczym jaki byl taki jest. Żałuje tylko że zwątpiłem w misiaczka. Przeprosziłem go, kupiłem na gwiazdke nowe lampki z tył :)






_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.