[C62A 1.5] Uszczelki aparatu zapłonowego |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20-12-2007, 14:51 [C62A 1.5] Uszczelki aparatu zapłonowego
|
|
|
Witam,
Zakupiłem oraz otrzymłem 2 uszczelki do aparatu zapłonowego mojego miska (oczywiście od Japaneze orginal). Wszystkie znaki na niebie wskazują iż tam nastepuje wyciek. Czy wymiana ich jest bardziej skoplikowana niż w linku poniżej dotyczy gala?? Chce to sam zrobić ale wiecie pierwsze kroki zawsze są najtrudniejsze.
http://www.mitsubishi-gra...zczelka+aparatu
P.S wersja silnika 8v wieć aparat z góry
Pozdro |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 21-12-2007, 12:18
|
|
|
Najwiecej jest problemu z ustawieniem zaplonu po wymianie
zekome uszczelki orginaly to nic innego jak 2 oringi wartosc 1-1,5 zl za 2 szt. najlepiej zeby to byl NBR
czyli olejo odporne i temperaturowe.
odkrecasz srube przy aparacie zaplonowym i wyciagasz aparat najlepiej ustawic sobie rozrzad na punkty
i zaznaczyc przed wyciagnieciem aparatu polozenie palca rozdzielacza
Za pomoca srubokreta wyciagasz stare a nasuwasz na trzpien aparatu nowe / okolo 15 min roboty ze wszystkim/ potem montujesz aparat tak by palec wypad dokladnie w tym miejscu gdzie byl przy demontazu
i jedziesz na regulacje kontrole zaplonu. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 21-12-2007, 15:20
|
|
|
Najczarniejszy scenariusz spotkał mnie dziś rano... Po nie dawnej wymianie płynu chodniczego, zauważyłem iz, znika on mi stopniowo na tydzień 0,2 l. odkręciłem korek wlewu oleju i co ... i masło . Drugi krok telefon do Japaneze zamawiamy uszczelke pod głowicą uszczelniacze zaworów prowadnice. Pytanie do was: czy to wszsytko ??? Czy zmieniać olej z syntetyka na poł-syntetyk? śmigam w tej chwili na 5w50 mobil 1 i niebieskiego dymku nie widać oleju ubywało tyle co z aparatu zapłonowego. Czy cos jeszcze mam wymienić>>>???? PROSZE O POMOC auto ma 195 tys km mam je od 13 lat
edit:
chyba troszke się pospieszyłem z oceną sytuacji. Otóż może to być sprawa niskich temp oraz przejazdu na krótkich odcinkach. Do tego nie zauważyłem zmian koloru płynu w zbiorniczku wyrównawczym. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 22-12-2007, 15:23
|
|
|
tak generalnie to ten samochód powinien jeździć na 10w40..., a przy przebiegu kole 200tys niektórzy zalecą Ci olej mineralny |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-12-2007, 13:28
|
|
|
Jeśli jeździsz na syntetyku to bardzo dobrze...
Do śmierci lać syntetyk...czyli jak najdłużej .
Mam t4 2,5 benzyna, ma 320000 i nie zamierzam zmieniać na pół lub mineralkę. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-12-2007, 15:38
|
|
|
mouseman, z tego co piszesz to nie wynika koniecznosc zmiany oleju na gesciejszy.
Taka wymiane warto zrobic dopiero gdy spada cisnienia oleju smarujacego gdy zaczyna ci sie palic lampka oleju przy jalowych-850/min .
Nie panikuj sprobuj dociagnac glowice 84 Nm i obserwuj czy nadal ubywa plynu.
tomusn, a dokladniej producent zaleca olej Castrol GTX - mineral.
Mozna pisac o doborze oleju bardzo duzo sam uzywam olei 10w40 lub 15w40 i jest ok zazwyczaj Castrola a nawet Selektol na dolewki -- i wszystko jest ok . Wieksze problemy powstaja jak wlejesz do silnika w ktorym byl mineral syntetyk lub pul syntetyk z powodu dodatkow myjacych- pluczacycych wtedy potrafi dojsc do rozszczelnienia silnika
|
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 27-12-2007, 16:47
|
|
|
Witam,
byłem na testach ciśnienia i spalin, okazało się że płyn nie dostaje sie do cylindrów. odkryliśmy wyciek tuż za termostatem, kapalo sobie na połączeniu rurki metalowej z gumową dokręcenie obejmy i wszystko w normie. Po 200 km stan w zbiorniczku wyrównawczym jaki byl taki jest. Żałuje tylko że zwątpiłem w misiaczka. Przeprosziłem go, kupiłem na gwiazdke nowe lampki z tył
 |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
|