Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przeguby w 1g
Autor Wiadomość
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2006, 12:06   przeguby w 1g

Witam ,mam pytanie- czy ktoś już kupował przeguby zew. do modelu 1g /2.0 DOHC-4G63/?
Jeśli tak ,to z jakiej firmy były i w jakiej cenie?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-03-2006, 15:18   

Japonskie NTK - bez uwag jakosciowych w przystepnej cenie o ktora zadzwon do Japaneze. Wloszczyzne (GLO) i chinszczyzne (JC) polecam w przypadku pizzy i smarzonego ryzu - nie w temacie przegubow....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
maki280
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2006, 00:31   

Ja kupowałem z JC za 189 pln (przegub,smar,osłona,opaski)
 
 
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2006, 23:26   

Bartek- bardzo dziękuję za podpowiedż!!!
Maki280-za 183zł dostałem NTK.
Polecam kontakt z Japaneze.
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2007, 23:29   

a jak sie przedstawia strona przekladki przegubu w eclips???? Duzo paprania z tym jest w misku??? Bo nie wiem czy duzo trzeba walczyc z przegubem zeby go zdjac z połosi:)

I czy faktycznie przegub ntk jest dobry??? i czy jego cena nie podskoczyla radykalnie:)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 24-09-2007, 14:02   

aurii napisał/a:
czy duzo trzeba walczyc z przegubem zeby go zdjac z połosi:)


stawiam na to że DUŻO, chodzi o to że musisz go zbić z półosi...chyba że ktoś zna bardziej subtelne metody na pozbycie się zabezpieczenia :)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 21:43   

echhh i to jest bol w tych japonczykach czemu oni nie wymtyslili zawleczki ktora mozna ladnie odczepic np tak jak jest w oplach ;) )))
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 23:18   

aurii napisał/a:
echhh i to jest bol w tych japonczykach czemu oni nie wymtyslili zawleczki ktora mozna ladnie odczepic np tak jak jest w oplach )))


przegub wyjmuję ok. 20 minut. Jak mam pneumata, żeby nakrętkę odkręcić.

Odnośnie zdejmowania, przegub wewnętrzny 10 minut (zdejmujesz zawleczkę). Odnośnie zewnętrznego to chwilkę dłużej. Dobry młotek i zbijasz go z półośki :)

Półośkę wyjmujesz dobrym np. śrubokrętem z skrzyni (jest na zawleczce), wyjmujesz dolne śruby mocowania amorka do zwrotnicy, odgnasz zrotnicę i kombinujesz żeby wyjąć półośkę ze zwrotnicy. I tyle. Czasami przeszkadzają kabelki od ABS i przewody hamulocowe. Ale da się wykombinować :)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2007, 01:48   

odczepienie amorka od zwrotnicy nie jest optymalnym sposobem - przekonałem się o tym ukręcając jedną z dwóch śrub w Swifcie znajomych - lepiej odkręcić nakrętkę ze sworznia wahacza i już masz uwolnioną zwrotnicę (przyda się dźwignia w postaci 1.5 m łomu)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-09-2007, 12:53   

M12x1.25 trudno jet urwać.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 14:03   

e-gen napisał/a:
odczepienie amorka od zwrotnicy nie jest optymalnym sposobem - przekonałem się o tym ukręcając jedną z dwóch śrub w Swifcie znajomych


ja odkręcam pneumatem i ciężko jest urwać tą śrubę. Kilkadziesiąt razy odkręcałem i nic. Zawsze idzie bez problemu. A nawet ja urwiesz tą śrubę to w każdym sklepie metalowym ją kupisz. A żeby wypiąć sworzeń to już jest problem. Trzeba namęczyć się aby odkręcić śrubę, a potem wyjąć zapieczony sworzeń. Bardzo ciężko. Po co tracic czas i się pocić. Moje rozwiązanie jest najlepsze. Kilkadziesiąt razy testowane i jest super. A w trakcie wyciągania sworznia możesz go zniszczyć lub wyrwać. Bo 1,5 metra łom to najczęściej się to kończy tak. Nie chciałbyś aby podczas podróży np. 150 km/h to się rozpieło. A śruby to śruby. Jak jest kiepska wymieniasz i po sprawie ... :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.