 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
DI-D - awaria?? |
Autor |
Wiadomość |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 09:21 DI-D - awaria??
|
|
|
Po skręcie w drogę podporządkowaną Carisma przestała wkręcać się na obroty. Strzałka obrotomierza strasznie powolnie dokręcała się do 2 tysięcy. Po kilku minutach wszystko wróciło do normy i od 400km wszystko jest w jak najlepszym porządku. Co to mogło być?? |
|
|
|
 |
deadly [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 09:34
|
|
|
teoretycznie wszystko... praktycznie także począwszy od powietrza w paliwie, po przez niewydolnośc pompy paliwa i uszkodzonych wtryskiwaczy, walnietej turbiny do ciemnej strony mocy. Może trzeba błedy sprawdzić bo może coś Ci sie kończy w aucie i za 1000km bedziesz stał z maską podniesiona.
pozdro |
|
|
|
 |
krzysiek_base [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 10:44
|
|
|
mialem ten sam problen niskie obroty tak samo mi ruszal z 1 2 3 tak samo bede teraz
wzmienial olej w silniku sprawdze smarowanie zobacze co bedzie |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 13:28
|
|
|
vostel napisał/a: | Strzałka obrotomierza strasznie powolnie dokręcała się do 2 tysięcy. Po kilku minutach wszystko wróciło do normy i od 400km wszystko jest w jak najlepszym porządku. |
na 90% wina turbiny imo, silnik przeszedl w tryb awaryjny bo cos bylo nie tak,
zaloze sie ze te kilka minut o ktorych piszesz to bylo poprostu zgaszenie samochodu i zapalenie go ponownie? mam racje? |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 16:39
|
|
|
dokładnie
zgaszenie i ponowne odpalenie pomogło |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 17:18
|
|
|
wogole nie znam sie na renault ale w audi mialem podobny problem jak mi sie zsuna przewod i do turbo dostawalo sie lewe powietrze, przejrzyj moze pod tym katem. |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 22-04-2007, 00:05
|
|
|
Tak z ciekawości, deadly, napisałeś Cytat: | po przez niewydolnośc pompy paliwa | gdzie jest ta pompa i jak sprawdzić czy jest sprawna. |
|
|
|
 |
kaem74 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2007, 20:47 Brak mocy po skręcie
|
|
|
Miałem dokładnie taki sam objaw jak vostel, po skręcie w drogę podporządkowaną w prawo silnik nie reagował na pedał przyśpieszenia. Po wyłączeniu i właczeniu wróciło do normy. Silnik 102 KM tak samo jak u vostela. Może to chwilowe niedomaganie a może awaria, trzeba obserwować, narazie wystąpiło tylko raz. Jesli ktoś przećwiczył taką usterkę to proszę o info. pozdrawiam |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2007, 21:48
|
|
|
od tamtego czasu nic się nie dzieje
jeździ jak trzeba |
|
|
|
 |
kaem74 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2007, 21:28
|
|
|
No i u mnie się wyjaśniło. Utrata mocy była spowodowana tym, że popękała mi obudowa katalizatora, wkład się poluzował i systematycznie w czasie pracy wytarł sie do tego stopnia, że zostało ok.30% i tak sie ułożył w obudowie, że blokował wylot spalin. Myślę, że kolega Vostel ma ten sam problem, warto sprawdzić. U mnie też utrata mocy wystąpiła tylko jeden raz, po skręcie, a przyczynę znalazłem przypadkowo przy innej pracy.
pozdrawiam
Krzysztof |
|
|
|
 |
|
|