Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolektor ssący Galant E88A 2.5V6
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 08:28   Kolektor ssący Galant E88A 2.5V6

Podłączyłem mojego miśka pod komputer i wykazało dwa błędy : wtryski i kolektor ssący. Co do wtrysków to przy LPG podobno normalne jak przekonywali mnie w serwisie ale kolektor to już chyba mały problem. Misiek zachowuje się trochę dziwnie przy samym ruszaniu mianowicie lekko się dławi potem jest ok... Myślałem że to może wina świec ale skoro komputer wykazał że to kolektor to chyba nie ma pomyłki. Może ktoś miał podobny przypadek ? Myślałem żeby jakoś zregenerować kolektor tam jest taki plastikowy ślimak, który się wyrabia po pewnym czasie... Wojował ktoś z Was z tym może ?? I na ile tysięcy kilometrów starczą świece NGK do tego modelu ? (przejechałem na nich jakieś 40 tyś)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 08:46   

Swiece (zalezy od modelu moga wytrzymac bezproblemu nawet do 100000km ale to nie do konca jest zalecane zey trzymac tak dlugo. Iridium wytrzymuja dluzej a miedziane sa te ktore sie wymienia czesciej. Zobacz jaki model masz tych swiec. Wyciagnij jedna i zobacz jesli elektroda jest w ksztalcie V i prawie jej nie ma to masz odpowiedz. Jesli wygladaja oki to bym sobie glowy niezawracal.

Jesli chodzi o kolektor. Nie do konca jestem pewien z tym diagnozowaniem starszych modeli niz 96 ale jesli ci przerywa przy ruszaniu i masz blad kolektora sprawdzilbym swoje podcisnienie czy nie masz gdzies wyciekow. To moze byc jakas prosta uszczelka.
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 09:23   

Nie jestem pewien allias ale chyba mam miedziane - sprawdzę to. A co do uszczelek to masz na myśli uszczelkę pod deklem czy pod głowicą ?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 14:41   

Mam na mysli uszeleke pomiedzy glowica a kolektorek albo miedzy przepustnica a kolektorem. Jak puszczaja to samochod lubi przerywac na wolnych obrotch, czasami nawet gasanac z braku podcisnienia.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-11-2007, 18:05   

swiece - jak platynowe, to wymiana co 90 tkm, ale czasem daja 3 platynowe a 3 zwykle - wtedy wymiana tych zwyklych co 45 tkm (na gazie czesciej)
co do kolektora - podaj blad, bo nie wiem o co biega - o przeplywomierz???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.