Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zmianą napędu z 2h na 4h
Autor Wiadomość
bushil200 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: CZARNE
  Wysłany: 10-03-2009, 22:18   Problem z zmianą napędu z 2h na 4h

Podczas przełączania napędu z 2 na 4x4 słychać głośny strzał albo kontrolki pokazują że jest w stanie przełączania napędu skrzynia wtedy głośno pracuje.
Zmiana napędu na postoju powoduje momentami po ruszeniu głośny strzał i włącza się 4x4
skrzynia jest z centralnym mechanizmem różnicowym jeżeli ktoś może mi doradzić co się dzieje to czekam na informacje. POMOCY
_________________
BUSHI
Ostatnio zmieniony przez bushil200 16-03-2009, 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2009, 08:15   

Oj Bushil200, Bushil200 jak milo powitac nowego uzytkownika. O kulturze nie bede sie rozwodzil ale jesli oczekujesz na rzeczowe odpowiedzi pytanie rowniez powinno byc sformulowane rzeczowo. Napisz jaki to samochod albo umiesc taka informacje w okienku "autor" lub w podpisie.
To tyle jesli chodzi o powitanie i wprowadzenie.
Rozumiem, ze chodzi Ci o sytuacje kiedy probujesz dolaczyc naped na przednie kola, czyli z 2H na 4H. Czy ten "strzal" dochodzi spod dzwigni zmiany napedu czy raczej z okolic przedniej osi.
Moim zdaniem reduktor do sprawdzenia albo system zapinania przedniej osi. Tak na odleglosc to ciezko dokladnie zdiagnozowac.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bushil200 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: CZARNE
  Wysłany: 11-03-2009, 21:24   

Dziekuje Kolego za informacje jeżeli możesz mi coś jeszcze doradzić to czekam na informacje
Samochód jest z 2007 rok skrzynia super select strzał pochodzi raczej z przedniej osi jeżeli nie pojawi się "strzał" to i tak słychać wyraźnie jak zapina się napęd na 4h. Wcześniej zablokowała się dziwignia zmiany przełożenia serwis podkręcił sprężynę lub dołożył gdzieś podkładkę i od tego momętu zaczeły sie dziać dziwne rzeczy przed "strzałem" podczas próby wypięcia napędu z 4h na 2h kontrolki mrógały i zaczeła wyc skrzynia zatrzymałem się po kilku próbach wszystko grało wizyta w serwisie - mówią wszystko ok po tym pojawił się "strzał"
Przepraszam za wczorajszą opieszałość ale po tym co się zaczęło dziać byłem w szoku samochód ma 97tys przebiegu ma być prawie niezniszczalny a tu taka niespodzianka
Problem stanowi jeszcze to że jest to auto na gwarancji jak pojechałem do serwisu to nic się nie działo. Prosił bym o radę co z tym zrobić mam jeszcze 3000 tyś km do końca garancji
_________________
BUSHI
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2009, 08:49   

Cytat:
Samochód jest z 2007
Jesli to nowa Elzbietka to powinienes walczyc w ASO. Masz gwarancje? Proponuje zmienic serwis bo z tego co opisujesz nie wiem czy po wizytach w warsztacie jest lepiej czy gorzej.
Wyglada to na uszkodzenie sterowania lub moze samego silownika ale to tylko spekulacje. Nie wiem co zmajstrowali mechanicy i nie bardzo wiem co moglo odmowiec wspolpracy. Moja rada zadzwonic i umowic sie na wizyte do innego ASO. Jak doszlo do pierwszej awarii? Moze Elka troche ganiala po bezdrozach?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-03-2009, 18:59   

bushil200 napisał/a:
mam jeszcze 3000 tyś km do końca garancji
masz gwarancje do konca drugiego roku uzytkowania (2 lata bez limitu lub 100.000km/3 lata) co oznacza że jesli podczas pierwszych dwóch lat ponad 100kkm to gwarancja trwa dalej aż do zakończenia drugiego roku. natomiast jesli przez pierwsze dwa lata nie wybiegasz 100000 to masz do końca 3 roku lub do 100kkm. Tyle kwestią wyjaśnienia.

co do napędu stuk jest IMHO spowodowany zapinaniem siłownika na przednim moście. Spróbuj zdjąć osłonę pod mostem i wtedy pod pracującym silnikiem posłuchać co sie dzieje podczas przełączania na postoju... niezaleznie spróbuj nagrać ten stuk na kamerę/telefon, i pokaz w serwisie...

pozwodzenia
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
bushil200 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: CZARNE
  Wysłany: 12-03-2009, 22:24   

Pierwszy raz był problem z przełączeniem napędu z 4h na 2h zgłosiłem się do serwisu wtedy mechanik nic nie stwierdził. jak odebrałem auto to zaczołem zmieniać przełożenia i nastąpił ten "strzał" wylądowałem znowu w serwisie najpierw to samo, "my nic nie stwierdzamy" pojechałem zademonstrować co się dzieje ale jeden z kierowników serwisu na próbnej jeździe zmusił elkę do "strzału" jutro będę znał diagnozę.
Dziekuję za pomoc po wyjeździe z ASO odezwę się co mechanicy zrobili z tą awarią i jaka była ich opinia
_________________
BUSHI
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-03-2009, 22:29   

Spoko, czekamy na wyniki, co do gwarancji jest tak jak napisałem, i tego sie trzymaj...

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
bushil200 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: CZARNE
  Wysłany: 27-03-2009, 21:09   

Koledzy nowe wieści - serwis stwierdził zniszczenie sprzęgła wiskotycznego (nie jestem pewny czy to prawidłowa nazwa) w reduktorze. Nowe bedzie w Polsce około 10 kwietnia.
Mam pytanie czy w momęcie gdy naprawa przedłuża się powyżej 2 tygodni przysługuje mi samochód zastępczy - auto jest na gwarancji.
Dzwoniłem do korporacji mówią, że to jest mój problem i czy część będzie na 10 kwietnia nikt nie jest w stani mi zagwarantować.
Koledzy czy ktoś miał już podobny problem i co z samochodem zastępczym.
Pozdrawiam
_________________
BUSHI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.