Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Problem z GTi
Autor Wiadomość
grzechocolt
[Usunięty]

  Wysłany: 08-10-2007, 10:06   [CA5A 1.8] Problem z GTi

Odkąd kupiłem colta(1.8GTi) miałem z nim same problemy począwszy od rozrusznika poprzez akumulator doszło nawet do miski olejowej.Wszystko to juz zrobione ale znów pojawił sie problem on nie daje mi zyc a tym bardziej mojej kieszeni :( ,problem polega na tym ze jak go przycisne to mi gasnie i nie chce odpalic trzeba podniesc maske odczekac pare minut i pali jak nowy wczoraj mi sie to samo stało przy spokojnej jezdzie,niemam siły do tego samochodu ale nie chce sie go pozbywac bo zabardzo sie wnim zakochałem.Probowałem znalesc podobny temat na tym forum i dochodze do wniosku ze to aparat zapłonowy czy to prawda >?bo posiadam pewne watpliwosci a i do tego non stop na LPG swieci sie check engine z gory dziekuje ślicznie za pomoc
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2007, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
polsaler 
moderator mitsumaniak
tropiciel faszystów


Auto: Subaru Impreza MY05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 430
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-10-2007, 13:47   

widzę , żeś z Lublina proponuję umówić się na spotkanko z lubelskim specjalistą od GTI

żeby nie było kryptoreklamy powiem wprost :

Piotr Masicz
Sport Serwis

tel. 081 7519363

powołuj się na Mitsumaniaków a jak będzie mało to na mnie :)
_________________
LUBLIN RULEZ !!!!
GG - 10191984
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.U.K.S. SQUAD
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 14:07   

grzechocolt napisał/a:
do tego non stop na LPG swieci sie check engine


pewnie zły emulator wtrysków masz wstawiony. Czy check engine pali się na benzynie?
Jaki rocznik auta? Napisz coś więcej. Posiadam wielu rzeczy to 1.8 GTi ale tego do 1992. Mam też komputer i orentuję się w tych autach. Mogę Ci pomóc ale w Wawce lub w Warszawie. Zmieniałeś kable i świece? Dziwne że auto Ci gaśnie i nie chce zapalić. Jak jest paliwo i iskra to musi palić. Komp może Ci siadać. Wiele rzeczy do sprawdzenia.
:)
 
 
grzechocolt
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 16:05   

Dzieki za pomoc ze specjalista umowie sie jutro dzisiaj jeszcze sprawdze jak działa poniewaz zauwazyłem ze zbiornik od płynu chłodniczego jest pusty nalałem wiec sprawdze jak chodzi to mogło byc spowodowane tym ze silnik sie za mocno grzał.A auto to colcik 1.8 DOHC GTI z 1992 roku,zmieniałem świece kable nie chyba ze chodzi o parownik od gazu to wszystko było wymienione(razem z kablami),check engine z tego co zauwazyłem pali sie tylko na gazie. :doubt:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-10-2007, 16:38   

grzechocolt, to ja Ci teraz powiem:
- zacznijmy od tego, ze masz problemy m.in. dlatego, ze jest gaz i do tego zaniedbany
skad wiem, ze zaniedbany - chociazby wlasnie dlatego, ze brakowalo odpowiedniej ilosci plynu w zbiorniku wyrownawczym! - o stan plynow trzeba dbac, szczegolnie gdy sie ma 2 zasilania, z ktorych jedno nie jest fabryczne

- a dwa, ze problemy z paleniem wlasnie mogly sie skonczyc - moj kolega tak mial w Poldku - zbyt malo plynu i zamarzal parownik od LPG, poczekal kilka minut i auto odpalalo
chcieli mu juz silnik wymieniac, a przyczyna byl brak plynu w chlodnicy - plyn ten ogrzewa parownik, nawet gdy na dworze jest -30
 
 
grzechocolt
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 16:49   

Przyznaje sie ze zaniedbałem moze dlatego ze jestes zaswiezym posiadaczem auta obecuje natychmiastowa poprawde :P ,mam nadzieje ze przyczyna lezy po stronie braku płynu dzieki sliczne wszystkim za pomoc i sie zobaczy za pare dni jak to bedzie wygladac
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 20:29   

grzechocolt napisał/a:
1.8 DOHC GTI z 1992 roku


czyli silni 4g67 i model C58. A wrzuciłeś swój temat w CAO. A ty nie masz jajka. Zadbaj napierw o płyny ekspoloatacyjne, tak jak Darek pisze to jest podstawa przy 2 zasialaniach. Ja co 1000 km sprawdzam i od dłuższego czasu nie mam żadnych problemów z autkiem. Podjedź na regulację gazu, bo pewnie dawno nie była robiona. :)
 
 
grzechocolt
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 21:04   

Dobrze wszedłem CAO rocznik 1992-1996 mam jajko mam pytanie cy_cek czy posiadasz taka czesc jak podnosnik do szyby elektrycznej do mojego cacka ?? prawa strona

[ Dodano: 09-10-2007, 11:33 ]
niestety to nie jest problem z płynem poniewaz awaria nadal sie pojawia a płynow pod dostatkiem jezeli chodzi o chlodnice i olej uwazacie ze jaka czesc najlepiej kupic i gdzie najtaniej ??
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2007, 13:42   

ja mam części od lancera ;)
 
 
Jurop
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2007, 14:04   

cy_cek napisał/a:
ja mam części od lancera ;)


Tak ale TY masz do starszej budy niż kolega potrzebuje
 
 
grzechocolt
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2007, 15:32   

starszej budy niż kolega potrzebuje najwiekszy jest problem ze niemam pojecia jeszcze czego ja potrzebuje napewno podnosnik do szyby elektrycznej od kierowcy tego jestem pewien :biggrin:
 
 
polsaler 
moderator mitsumaniak
tropiciel faszystów


Auto: Subaru Impreza MY05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 430
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-10-2007, 16:51   

cy_cek napisał/a:
grzechocolt napisał/a:
1.8 DOHC GTI z 1992 roku


czyli silni 4g67 i model C58. A wrzuciłeś swój temat w CAO. A ty nie masz jajka.


Mam jajko !!! Od 1992 w produkcji CAO . A silnik ma oznaczenie 4G93 o ile się nie mylę ( jeśli się mylę to mnie poprawcie ) :D
_________________
LUBLIN RULEZ !!!!
GG - 10191984
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.U.K.S. SQUAD
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-10-2007, 18:05   

kolego piszesz że wymieniałeś niedawno parownik, po kilku setkach od wymiany powinno się robić jego regulację - wszystko powinno być wliczone w cenę wymiany parownika (tak robi większość warsztatów)
 
 
grzechocolt
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 18:53   

wymieniałem nie jestem pewien co do końca robi mi przy samochodzie facet z warsztatu gaz mam wyregulowany obroty sa na gazie moze to wszystko spowodowane jest filtrem gazu :idea:
 
 
Jurop
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2007, 21:57   

a kiedy miałeś wymieniany filtr gazu?? A tak poza tym to jak niemasz paragonu bądź faktury z wyszczególnieniem czynności i części jakie Ci wymieniono bądź robiono
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.