 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Proszę o pomoc maglownica |
Autor |
Wiadomość |
niwi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2007, 18:00 Proszę o pomoc maglownica
|
|
|
wiatm
musze wymienić maglownice znalazłem taką z przewodem a u mnie nie było przewodu do czego służył ten przewód? czy moge ją założyć ? |
Ostatnio zmieniony przez niwi 07-10-2007, 08:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-10-2007, 08:51
|
|
|
Może jakbyś się poprawił z linkiem, tzn zmienił go do faktycznego zdjęcia/aukcji czy czegokolwiek takiego to pewnie ktoś by pomógł ...
ps. jak na razie ten link wskazuje na Twoją skrzynkę odbiorczą, a nikt inny prócz Ciebie nie ma do niej dostępu... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
niwi [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-10-2007, 16:54
|
|
|
przewod elektryczny jest do maglownic, ktore mialy elektryczne sterowanie - po prostu po przekroczeniu 3500 rpm wylaczalo sie wspomaganie (zeby przy duzych predkosciach go nie bylo, bo wlasciwie wspomaganie potrzebne jest tylko przy manewrach czy parkowaniu)
o ile pamietam, to maglownice ze sterowaniem el. mialy maly skok - tzn. zamiast 2.5-3 obrotu mialy 1 obrot na strone, co dawalo juz max. wychylenie kol |
|
|
|
 |
|
|