Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Co jeszcze może być nie tak ?
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 29-04-2006, 16:12   [E33A 2.0] Co jeszcze może być nie tak ?

Cały czas występuje u mnie buczenie (dochodzą drgania ale słabe) przy ok 2000(mało odczuwalne) i 3000 obr.(przy np 2500 obr nie ma tego zjawiska). Po poprawce jakiej dokonał mechanik (robił uszcz pod głowicą więc rozpinał rozrząd) jakby zdeczka lepiej. Nie ma już takiego głośnego BUUUUU przy tych obrotach ale nadal coś słychać i na podeszwie odczuwalne są niewielkie drgania. Powiedział że przestawił również inny dolny mały balans. Poustawiał je wg jakiejś książki? Co to może być? może pasek jeszcze należy wymienić choć ten jest chyba ok firmy Mitsuboshi albo tak jakoś i maz 6-7000km na karku. A może jak jeździłem na źle ustawionym balansie (jakieś 100km) to jakieś łożysko padło ale pewnie buczałoby cały czas. ?

[ Dodano: 29-04-2006, 18:54 ]
A i sprawdziłem przed minutką kody błędów to 41(wtryskiwacze) i 12 (przepływomierz) :( nie wiem jaki to ma wpływ na BUUUCZENIE ale może. Sie Ktoś wypowie i wyjaśni może. I warto przypomnieć że mam LPG więc z tąd te wtryski?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2006, 20:49   

Te błędy powstały pew2nie przy ściąganiu głowicy, musiał wypiąć prze3pływkę i wrtryski - skasuj je.
Jak masz drgania przy tych obrotach i buczenie a mechanik robił to wg "jakieś" ksiązki to zmień mechanika, moze balans ustawił na znak ale bez śrubokręta.
Pytanie
Czy tylko podczas jazdy czy nawet na postoju, i jaki inny dolny balans qrde? Jest jeden!
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-04-2006, 21:01   

To była poprawka bo po ustawieniu na znak bez śrubokręta nie było ok TZN nie wchodził :) co sprawdziliśmy z Sebastianem (Diamante). On to pokazał mi że jest źle ustawiony było jeszcze gożej niż teraz. Jutro odłącze kleme zdaje sie tą ujemną i skasuje zapis w kompie zobaczymy co zostanie.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-05-2006, 09:53   

Po to są znaki na rozrządzie, żeby wszystko ustawiać zgodnie z nimi. Jak sobie mechanik coś poprzestawiał wg jego widzimusię, to trudno powiedzieć czy jest dobrze. Plus oczywiście dochodzi myk ze śrubokrętem w balans przy pompie oleju.
Najpierw bym jeszcze raz, do znudzenia sprawdził ustawienia pasków, potem napięcie pasków.
A tak poza tym, to nic więcej do głowy mi nie przychodzi.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-05-2006, 10:54   

No mam wskazówki pojade z nimi do kogoś innego bo ten który mi to spaprał coś widze że tego nie zrobi :( Ale pytanie gdzie? nie ma nikogo godnego zaufania może do ARSU znów wrócę. Szkoda ze Wszyscy którzy się znają na Miśkach są tak daleko :oops: :oops: :oops: Już sie nawet zastanawiam czy sie nie umówić i nie jechać do Marka Malika pomimo że jest kawałek :(
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-05-2006, 11:09   

Darka masz chyba najblizej..... Marek sprzedaje graty, wiec pewno nie ma warunkow.....Predzej Tomek Michalak ;)

Wspolczyje wam Szczeciniakom...... macie prawie jak ten krasnoludek, ktory mieszka za 7 gorami i 7 rzekami....wychodzi przed swoj domek i klnie......K*&()(^ jak ja daleko mieszkam :D
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-05-2006, 11:11   

Marka trzeba teraz traktować delikatnie, bo się chłopak przepracowuje. Zresztą - urodziła mu się dzidzia i nie ma czasu na nic.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 01-05-2006, 11:12   

chyba Tomka Michalaka - bo to on jest mechanikiem klubowym MKP , Marek Malik - Japaneze sprzedaje czesci ;) ale moze tez zajmuje sie naprawami , tego nie wiem :mrgreen:
Maciek a nie lepiej umowic sie z Sebastianem :?:
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-05-2006, 11:13   

Zgadzam się z Tobą Bartek, w 100% co rano jak wychodze z domu to (gdyby nie sąsiedzi) gromkie przekleństwa płynęłyby w dal ale tylko sobie moge pomyśleć :(
Sebastian też zarobiony nawet na forum nie zagląda zbyt często.
Tak do Marka po graty a do Tomka Michalaka po ich wstawienie do Miśka :) pomyłka wynika z braku znajomości obydwu osobiście. Trzeba jednak sie bedzie nad ZLOTEM zastanowić :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2006, 00:33   

no to jak będziesz w gdańsku polecam Daniela Michalaka :mrgreen: gościu ma od niedawna 4g37 i już rozpinał w nim rozrząd i nic nie spaprał-wie jak go ustawić na znaki :lol: -balans też
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-05-2006, 09:08   

Ja tez polecam Daniela Michalaka - jak sie razem w garazu za cos bierzemy, to nie moze nie wyjsc :) . Szkoda tylko, ze nie stac nas na porzadne narzedzia czy rzeczy dodatkowe - jak sprezarka, podnosnik itd.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-05-2006, 16:46   

Krzyzak napisał/a:
jak sie razem w garazu za cos bierzemy, to nie moze nie wyjsc


No to Panowie :D - kredycik, wyłowić potem mądre głowy z samochodówki, przeszkolić samemu do naprawy Mitsu i będą się do serwisu z całej Polski zjeżdżać :D
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-05-2006, 17:14   

No sie ja pisze na beta-testera :) Mam nadzieje że na początku będą pod okiem właścicieli robić. :lol:
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2006, 23:01   

Krzyzak napisał/a:
Ja tez polecam Daniela Michalaka - jak sie razem w garazu za cos bierzemy, to nie moze nie wyjsc :) . Szkoda tylko, ze nie stac nas na porzadne narzedzia czy rzeczy dodatkowe - jak sprezarka, podnosnik itd.



hehe nad narzędziami już pomału pracuję, dosyć mam już łamiących się kluczy etc. co miesiąc mam zamiar kupować sobie jakieś nowe FIRMOWE zabawki np LUX, STANLEY, i kompletować sobie warsztacik z prawdziwego zdarzenia-a co mi tam, w planach są dobre nasadki, szczzypce, przyrządy specjalne etc etc, marzę też o małej spawarce oraz kompresorku, ale z tym powoli-chcę doprowadzić do tego że nie będzie rzeczy niemożliwych i że np urwana śruba jest problemem nie do przejścia
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2006, 23:37   

Nasadki Lux raczej odraczam. Połamałem (!!!) nasadkę klucza do kół na zapieczonej śrubie. By było ciekawiej: klucz teleskopowy firmy Budget za 16 PLN z nasadką (która nota bene również pękła na tej samej śrubie) przetrwał, a nasadka Lux za 21 PLN udała się do krainy wiecznych łowów...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.