Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy po złożeniu silnika 4D68T
Autor Wiadomość
gmyzu85
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2008, 18:08   Problemy po złożeniu silnika 4D68T

Witam wszystkich.

Od niedawana jestem posiadaczem galanta z '98 roku z silnikiem 2.0 Tdi.
Samochod kupiłem w Tarnowie od kolesia który go sporwadził z holandi, niestety nie zdążył sie nim najeździc ponieważ po kilku dniach przeskoczyl mu pasek rozrządu (po 2000km od wymiany !).
Auto oddał do warsztatu gdzie powiedzieli mu, że ma pękniętą głowice a ponieważ z dostępem do czesci do diesla jak jest każdy wie, więc postanowil go sprzedac i tu zaczyna sie moja przygoda z tym autem...

Kupiłem auto z silnikem z tłokami na wierzchu... po obejrzeniu głowicy okazało sie ze pękniete są półpanewki trzymajace wałel rozrządu, czyli wychodziło na to ze wałek "wyskoczyl" gdy tłoki spotkały się z zaworami. Oddałem głowice do znajomego serwisu gdzie sprawdzili ją na szczelność, pospawali te półpanewki i zrobili inne pierdoły ktore trzeba było przy niej zrobić.

Poskładałem jakoś ten silnik powymieniałem co trzeba było i teraz moge się wam pochwalić ze autko pali eleganko, silnik pracuje super ale.....
maksymalna prędkość jaką osiagnalem to ok. 105km/h auto po prostu nie chce wiecej pojsc, w dodatku jest strasznie mulne (mam tez stara toyote camry z silnikiem 2.0td i w porowniu z galem to istna rakieta:) ).

Problem może wynikać stąd, że pomieszałem wężyki od sterownika znajdującego sie na scianie grodziowej, są to 4 węzyki z kolorowymi paskami (czerwony, biały, zielony, niebiski) ktore nalezy podlaczyc do:
-vaccum pompki
-bezposrednio w kolektor ssący
-w zawór na powrocie z intercoolera do kolektora ssacego
-oraz na zawór EGR

Mam wielka prośbę do posiadaczy galów z silnikiem diesla aby mi napisali jak maja to podlaczone w swoich autkach.

Dodatkowo jak sie okazało nie dziala obrotomierz ale po cichu licze na to ze zacznie działac po prawidłowym podlaczeniu wyzej wspomnianego sterownika... przynajmniej mam taka nadzieje...

Z góry wielkie dzieki za pomoc.
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 19-07-2008, 18:13   

Witam
Poradziłeś sobie z podłączeniem wszystkich czyjników???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.