 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:43 |
Problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Przemek49 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2008, 10:21 Problem z silnikiem
|
|
|
Witam. Mam problem z moim Pajero 2.5 Td 87r. zrobiłem mu kapitalny remont:
-wymiana panewek i pierścieni
-Obróbka głowicy i wymiana uszczelniaczy
-nowy rozrząd
-wymienione oleje
Zrobiłem 4 tys km i nagle silnik zacząl zwalniać jakby coś go zatrzymywało po dokładnym sprawdzeniu okazało się że idzie ciśnienie do oleju i wyrzuca mi go przez otwór bagnetu.
Czy ktoś wie co mogło się stać że tak się dzieje????? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-02-2008, 20:33
|
|
|
Pęknięty tłok albo pierścienie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Przemek49 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 09:24 Pajero naprawione :lol:
|
|
|
Witam. Wszystkim Mitsumaniaków. Naprawiłem już swoje Pajero... Okazało się że w układzie paliwowym była "woda" a konkretnie w zbiorniku i filtrze paliwowym. Wymieniłem filtry przewody, wyczyściłem zbiornik i moje Mitsu jakby odżyło. Teraz zabieram się za blacharke bo tylne nadkola nie wyglądają za ciekawie.
Zamontowałem 8 calowe felgi i teraz musze go poszerzyć, dorabiam już z blachy 1 mm poszerzenia zawsze są pewniejsze od tych z laminatu i zrobie sobie takie poszerzenia jakie chce .
Pozdrawiam bardzo gorąco wszystkich Mitsumaniaków
[ Dodano: 12-03-2008, 09:24 ]
Witam. Wszystkim Mitsumaniaków. Naprawiłem już swoje Pajero... Okazało się że w układzie paliwowym była "woda" a konkretnie w zbiorniku i filtrze paliwowym. Wymieniłem filtry przewody, wyczyściłem zbiornik i moje Mitsu jakby odżyło. Teraz zabieram się za blacharke bo tylne nadkola nie wyglądają za ciekawie.
Zamontowałem 8 calowe felgi i teraz musze go poszerzyć, dorabiam już z blachy 1 mm poszerzenia zawsze są pewniejsze od tych z laminatu i zrobie sobie takie poszerzenia jakie chce .
Pozdrawiam bardzo gorąco wszystkich Mitsumaniaków |
|
|
|
 |
Stach [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 13:34
|
|
|
Ja nie poszerzałem nadkoli, bazuję na fabrycznych felgach 7". Za to uniosłem auto i mam teraz koła 33" (33x10,5). Wchodzą na styk. Trzeba było dodatkowo zamontować trochę dłuższe amorki.
Ciekaw jestem, jak sobie z tym poradzisz? Mnie odradzono szerokie koła ze względu na zbyt dużą szerokość opon. Haczą, podobno, o nadkola (!). |
|
|
|
 |
|
|