Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Biegi!!
Autor Wiadomość
LSA69
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2008, 21:22   [CA4A 1.6] Biegi!!

Siema mam taki dziwny problem mianowicie wszystkie biegi wchodzą bez problemu, ale gdy chcę zredukować z 5-ki na 4-kę to nie chce wejść tak łatwo... od czego to może być? olej w biegach i tak wymieniam w bliskim czasie,ale zastanawiałem się tez nad cięgnami do lewarka biegów czy to może być przyczyną ... Jak ktoś wie co to może być to niech się wypowie :) POzdr. :lol:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-05-2008, 23:30   

Najpierw wymień olej to pogadamy (oby nie) :wink:
 
 
Pawian
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2008, 10:11   

Mam podobnie, tylko jeszcze pierwszy bieg czasami źle wchodzi ale nie zawsze. Ale z 5 na 4 też czasami się blokuje...
 
 
LSA69
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2008, 12:56   

Podobno to może ale nie musi być wina synchronizatora, aby uniknąć tego problemu można spokojnie bez nerwów wbić bieg albo stosując międzygaz przy redukcji :D ... A co się tyczy jedynki to jeśli nie chce wejść to jeszcze raz wciśnij sprzęgło i wtedy wbij :D
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-05-2008, 16:18   

Synchronizatory do wymiany, olej tutaj nie wiele pomoże... :roll:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-05-2008, 18:08   

hmm, a nie podchodzi Wam czasem dywanik pod pedał sprzęgła ? moze go za mało wciskacie i w tym problem. Sam raz sie dziwiłem co mi sie z biegami dzieje okazało sie ze wszystko wina dywanika :)

a na samym poczatku jak kupiłem colta to tez mialem czasem (raz na 20 razy) problem z 1 i 2, wymiana oleju w skrzyni pomogła i do dzisiaj (prawie 2 lata) jest bez problemu.
 
 
 
LSA69
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2008, 20:41   

A jaki najlepiej wlać olej do skrzyni? Chodzi mi o Markę i czy syntetyk czy mineralny i ile wchodzi wogóle do skrzynki? Bo o pojemności skrzyni biegów nie mam wogóle pojęcia :D POzdr.... :) :D
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-05-2008, 21:27   

LSA69 napisał/a:
A jaki najlepiej wlać olej do skrzyni?
2 litry pełnego syntetyku 75W90 GL-4.
karolgt napisał/a:
nie podchodzi Wam czasem dywanik pod pedał sprzęgła ?
Na bank nie bo to czuć na pedale, u mnei szwankuje czasem synchronizator.
karolgt napisał/a:
problem z 1 i 2, wymiana oleju w skrzyni pomogła i do dzisiaj (prawie 2 lata) jest bez problemu.
No to super. U mnie jeszcze nie próbowałem ale na razie mnie nie tchnęło ;) 1 zgrzyt/30 zmian biegów to pikuś jak na ten czas ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
LSA69
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2008, 10:26   

Jeszcze jedno pytanie korek wlewowy oleju do skrzyni znajduje sie na górze (to raczej oczywiste) :wink: a korek spustowy z boku skrzyni??????? :D żeby nie strzelić gafy:p :D POzdr... :)
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-06-2008, 10:40   

Spustowy na dole, wlewowy z boku
Musisz wyrzezbic sobie jakis lejek :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-06-2008, 12:03   

Na stronie Krzyzaka masz o wymianie oleju przekładniowego, ze zdjęciami
 
 
LSA69
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2008, 13:30   

Dzieki za pomoc :D POzdr... pkt za pomoc dla ciebie :D
 
 
tymon
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2008, 00:34   

a po jakim przebiegu teoretycznie <zerkając na licznik > należy wymieć ten olej w skrzyni ?
W naszym aucie jest problem z 3 biegiem ale to kwestia gałki bo ktoś założył tuningowa aluminiowa < paskudną> i jest nie poręczna a oryginalna jakoś ciężko zdobyć :shock: szukam już trzeci tydzień , ale jest szansa w końcu z allegro wysyłałem już z 20 @ hehe .
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-06-2008, 08:51   

tymon napisał/a:
oryginalna jakoś ciężko zdobyć :shock: szukam już trzeci tydzień ,
Poszukaj w kupię/sprzedam u nas na forum.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
intruz55
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 19:51   

witam. Mam taki problem. Jak włączam wsteczny to często słyszę zgrzyt to samo sie robi jak z R na 1 albo odwrotnie. Ale czasami ni wchodzi idealnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.