Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:31
Obroty maksymalne
Autor Wiadomość
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2006, 21:54   Obroty maksymalne

Czy ktos wie może przy jakiej prędkości obrotowej jest pukt odciecia zaplonu w silnikach 1.6 (4G18) w lancerach 2004 ?
Jakoś nie mam śmiałości spróbować wejść na czerwone pole :?
 
 
Fido__
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2006, 21:59   Re: Obroty maksymalne

zulu napisał/a:
Czy ktos wie może przy jakiej prędkości obrotowej jest pukt odciecia zaplonu w silnikach 1.6 (4G18) w lancerach 2004 ?
Jakoś nie mam śmiałości spróbować wejść na czerwone pole :?


Jak nie masz śmiałości, to ja mogę zrobić Ci tę uprzejmość :-)
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2006, 22:09   

.. i razem powitamy wylatujące korbowody :mrgreen:
 
 
Fido__
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2006, 22:24   

zulu napisał/a:
.. i razem powitamy wylatujące korbowody :mrgreen:


No nie żartuj. Po to własnie odcina, żeby ich nie oglądać. Ciągnij śmiało, jeszcze nikt od jednorazowego odcięcia nie zrobił sobie krzywdy.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-01-2006, 00:11   

Fido__ napisał/a:
zulu napisał/a:
.. i razem powitamy wylatujące korbowody :mrgreen:


No nie żartuj. Po to własnie odcina, żeby ich nie oglądać. Ciągnij śmiało, jeszcze nikt od jednorazowego odcięcia nie zrobił sobie krzywdy.



ani nie slyszalem aby ktos sobie kuku zrobil w mitsubishi od krecenia pod czerwone pole :D co innego w jakims niemieckim wozidle :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2006, 00:33   

ja cari wiele razy krecilem do odciecia. Pamietaj aby jednak robic to przy temperaturze roboczej. Na zimno to raczej niepolecam. :)
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 03-01-2006, 07:30   

No pewnie - pojedyńcze kręcenie na pewno mu krzywdy nie zrobi - może nie na 1 biegu - dość mocno sie wtedy odczuje takie odcięcie - a na wyższych biegach to troche delikatniej sie czuje. Ja sienolota kręciłem nie raz do 6200 (odcięcie) i nic jej sie nie stało - to na pewno Misiowi sie nic nie stanie. Ale może po prostu w serwisie zapytać - wkońcu to zapisane jest w komputerze samochodu i nie trudno to sprawdzić.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2006, 11:54   

zulu :D u mnie odcinka jest przy prawie 9000 a Misiek ma już parę latek. Ja się nie boję kręcić do odcinki a przy 7000 zaczyna się czerwone :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-01-2006, 16:25   

a jak z odcięciem w automacie? jak kręce go na maxa i na chwilkę odpuszczę to mi zmienia na wyższy
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2006, 18:37   

Normalny objaw - kickdown powoduje przerzucenie z powrotem na niższy bieg prawda? O ile oczywiście jest miejsce na obrotomierzu :wink:
Automaty nie kręcą się też do tak wysokich obrotów jak manuale o ile sobie przypominam.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 03-01-2006, 22:29   

W automacie nie da sie przekroczyć czerwonego pola na biegu - zawsze zmieni bieg na wyższy. A kickdown to zmiana o 1 lub 2 biegi w dół - zależnie od biegu na którym sie jedzie - przynajmniej u mnie. A u mnie zmienia bieg przy 5900 - 6000 - więcej nigdy nie zakręci. Ale po co ma kręcić - to automat a nie EVO :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2006, 22:40   

zalezy jaki automat, od czasu do czasu jezdze jednym takim w ktorym po wybraniu opcji tiptronic da sie go krecic do odciecia. mozna sobie potem tak caly czas jechac na max rpm.
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2006, 23:05   

Wg moich obliczeń w 4G18 w modelu 2004 (czerwone pole na 6000 obr/min, moc max przy 5000) przełożenia są takie, że przy przyspieszaniu na maksa opłaca się dociągać do:
bieg 1 : do 6200 - 6300 (na czerwonym!)
bieg 2 : do 5900
bieg 3 : do 5900
bieg 4 : do 5500
Jak się spojrzy szczegolnie na zmiane z 1 na 2 - to widać, że jak ktos ruszy za "spokojnie" to wpadnie w dziure niskich obrotow na 2 biegu.
Stąd było moje pytanie.
Dzięki za uspokajające zachęty :D Spróbuję przy najbliższej okazji
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 03-01-2006, 23:08   

A no ja niedługo pojeżdze tiptronickiem 160KM i sprawdze jak to wtedy jest. Ale chyba czerwone sie zaczyna przy 6500 - nawet nie zwróciłem uwagi (Mazda 6 2,3l). Ale zwykłym automatem nie da sie osiągnąć czerwonego pola - no chyba że sie włączy L i do dechy - ale tego nie próbowałem - jakoś mi szkoda:)Oczywiście można włączyć 2 albo 3 ale to juz większa prędkość przy czerwonym polu :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 03-01-2006, 23:30   

A u mnie jest L 1 2 3 D i na każdym zadanym biegu da się zaliczyć odcięcie oprócz D odcina mniej więcej przy 7000 czy 8000 tak mi się zdawało bo to było dawno . Ale z miłą chęcią sprwadzę :)
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.