 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Regeneracja reduktora |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10657 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-03-2012, 12:25 Regeneracja reduktora
|
|
|
WItam
Czy regenerował a moze tylko rozbierał ktoś już reduktor IG1?
Chodzi mi o to ze chciałbym kupić zestaw naprawczy taki do IG1
Zestaw naprawczy IG1
a nie wiem czy jest w tym zestawie i czy jest potrzeba membrama płaszcza wodnego
Membrama
Ze zdjęc wynika ze to co innego.
Pozdrawiam
[ Dodano: 08-03-2012, 11:33 ]
Zestaw kupionu z trzema membramami i oringami.
W weeknd sie zabiorę do tego. POstaram sie o relację foto, choć chyba nikt nie ma na forum IG1..:)
[ Dodano: 13-03-2012, 01:40 ]
Włąsne skonczyłem zabawe z IG1, jutro postaram sie napisać co i jak. Generalnie robota jest prosta, nawiecej czasu zeszło na czyszczeniu środka z takiego czarnego osadu.... co go nic nie chciało za bardzo rozpuszczać. Oczywiście była jazda próbna..... no i w koncu jest jak dawniej, czyli ciagnie do odcięcia przy pełnym bucie..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|