Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Diagnoza
Autor Wiadomość
Muchacho 
Nowy Forumowicz


Auto: CAO 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa - Bemowo
Wysłany: 23-10-2007, 16:22   [CA4A 1.6] Diagnoza

Witam
Pomyslalem, ze moze ktorys z klubowiczow by mi pomogl i sprawdzil moje auto, a dokladnie chodzi mi o silnik. Czy mam jeszcze pakowac kase w to auto ktore i tak juz pochlonelo sporo $$$$. Jezdze CA0 1.6 16v z 92r. W ostatnim czasie spadly mi obroty jak odebralem auto od lakiernika (sam jakos to podregulowalem ale nie jest doskonale), zaczelo cos syczec w silniku podczas jazdy oraz powiekszyl mu sie apetyt na benzyne. Mam jakies niewielkie wycieki oleju chyba z silnik. :| Czy ktos z Warszawy albo okolic spojzalby do mojego autka i fachowo powiedzial co jest do roboty. :?: :?: :help:
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 01:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 20:19   

..piszesz, że odebrałeś od lakiernika hmm..sprawdź czy wszędzie masz podpiętą "masę" i czy układ dolotowy dobrze założony (o ile był ruszany :P ).
Wcześniej było OK?
 
 
Muchacho 
Nowy Forumowicz


Auto: CAO 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa - Bemowo
Wysłany: 23-10-2007, 21:32   

Posprawdzalbym czy masa jest wszedzie podpieta tylko ja nie wiem gdzie tego szukac :/ a dolot i filtr nie byl ruszany.
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 22:05   

Najprawdopodobniej problem leży w niewyregulowanych obrotach po resecie komputera. Lakiernik zapewne odłączał akumulator i stąd problemy. Jeśli do tego dodać ewentualny pył w dolocie, masz pełny obraz sytuacji. Ze swojej strony sugeruję sprawdzenie czystości układu dolotowego oraz ewentualne czyszczenie i regulację obrotów oraz - to przede wszystkim - nauczenie wolnych obrotów. Wszystko wielokrotnie opisywane na forum, dodatkowo opisy oraz na stronie Krzyzaka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.