 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Diagnoza |
Autor |
Wiadomość |
Muchacho
Nowy Forumowicz

Auto: CAO 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 28 Skąd: Warszawa - Bemowo
|
Wysłany: 23-10-2007, 16:22 [CA4A 1.6] Diagnoza
|
|
|
Witam
Pomyslalem, ze moze ktorys z klubowiczow by mi pomogl i sprawdzil moje auto, a dokladnie chodzi mi o silnik. Czy mam jeszcze pakowac kase w to auto ktore i tak juz pochlonelo sporo $$$$. Jezdze CA0 1.6 16v z 92r. W ostatnim czasie spadly mi obroty jak odebralem auto od lakiernika (sam jakos to podregulowalem ale nie jest doskonale), zaczelo cos syczec w silniku podczas jazdy oraz powiekszyl mu sie apetyt na benzyne. Mam jakies niewielkie wycieki oleju chyba z silnik. Czy ktos z Warszawy albo okolic spojzalby do mojego autka i fachowo powiedzial co jest do roboty. |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 01:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 20:19
|
|
|
..piszesz, że odebrałeś od lakiernika hmm..sprawdź czy wszędzie masz podpiętą "masę" i czy układ dolotowy dobrze założony (o ile był ruszany ).
Wcześniej było OK? |
|
|
|
 |
Muchacho
Nowy Forumowicz

Auto: CAO 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 28 Skąd: Warszawa - Bemowo
|
Wysłany: 23-10-2007, 21:32
|
|
|
Posprawdzalbym czy masa jest wszedzie podpieta tylko ja nie wiem gdzie tego szukac :/ a dolot i filtr nie byl ruszany. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 22:05
|
|
|
Najprawdopodobniej problem leży w niewyregulowanych obrotach po resecie komputera. Lakiernik zapewne odłączał akumulator i stąd problemy. Jeśli do tego dodać ewentualny pył w dolocie, masz pełny obraz sytuacji. Ze swojej strony sugeruję sprawdzenie czystości układu dolotowego oraz ewentualne czyszczenie i regulację obrotów oraz - to przede wszystkim - nauczenie wolnych obrotów. Wszystko wielokrotnie opisywane na forum, dodatkowo opisy oraz na stronie Krzyzaka. |
|
|
|
 |
|
|