Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaczepy dach Eclipse Spider
Autor Wiadomość
grzesiek660
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 15:26   Zaczepy dach Eclipse Spider

Witam.
Czy ktoś mógłby zrobić mi fotkę zaczepów do dachu w Eclipse Spider(w jaki sposób sie zatrzaskuje) chce przerobic zwykłego Eclipse na niby cabrio tzn miałoby to wygladać tak:



Czy jest to do do zrobienia? Gdzie można dostać takie zaczepy?

P.S dach bedzie sztywny( tzn z jakiegoś materiału lekkiego i zarazem twardego- gdzie mozna dostać taki materiał? Jak rozwiązać mocowanie z boku auta? Tak samo jak przy szybach?
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 24-10-2007, 15:40   

powodzenia!!!!!!!!!!!!!! konstruktorze samochodow widziales kiedykolwiek czym rozni sie nadwozie convertable od cupe.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2007, 16:02   

grzesiek660, jakie masz Eclipse? 1G 2G? a może 3G?

Co do sztywności.
Niestety jest problem - płyta podłogowa kabrioletu różni się od płyty podłogowej zwykłego Clipera dośc znacznie przede wszystkim wzmocnieniami. Odcinanie dachu bedzie miało tylko jeden skutek. Nadwozie złamie się w otworacg drzwiowych.

1G występował jako targa
2G wystepował jako spyder czyli Cabrio.
Podobnie 3G i chyba 4G.

Gdybys chciał wymienic dach na taki z lekkiego materiału - jest to oczywiscie możliwe ale kosztowne jak cholera (włókno węglowe).

Co właściwie chcesz zrobić? Jeden z niemieckich tuneró przerabia np BMW na takie niby Cabrio gdzie pozostawia krawędzie dachu (wzmacnia je) a dach robi materiałowy.


Napisz coś więcej.

BTW
Colt w latach 88-92 występował z materiałowym dachem (zsuwanym) tomusn powinien mieć zdjęcia albo w takiej wersji :


_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
grzesiek660
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 18:09   

o właśnie chodzi mi o taką targę. Samochód i tak bedzie szedł do lakieru wiec można by porobić jakieś wzmocnienia.Tylko w jaki sposób? Eclipse- 2g- ma być to democar dlatego takie wybryki...:)

kiepuczi

Cytat:
powodzenia!!!!!!!!!!!!!! konstruktorze samochodow widziales kiedykolwiek czym rozni sie nadwozie convertable od cupe.


Daruj sobie nic nie warte komentarze.



o coś takiego z belką po środku.Zawsze będzie to jakieś wzmocnienie
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 25-10-2007, 08:59   

spoko kolego tylko nie chcialbym cie zobaczyc jak tylna cwiartka zostanie na drzewie a pzrednia pojedzie dalej, poprostu spytalem sie ciebie czy widziales czym rozni sie konstrukcja cupe od convertable.
ja ci odpowiem czym sie rozni, otoz jak obetniesz dach cupe to jak podniesiesz samochod podnosnikiem w gore to zlamie sie on wpol od samego swojego ciezaru.

tam wszystko jest inne, podloga, podluznice grubsze , ksztalty , wzmocnienia, etc,a mimo wszystko i tak convertable jest tak elastyczne ze jak jedzie sie spiderem to ma sie wrazenie zesie zaraz rozpadnie. Dlatego smiesza mnie tacy konstruktorzy ala Adam Slodowy, ktorzy martwia sie o zaczepy do dachu a nie maja pojacia o konstrukcji samochod, ktorym chca sie zajmowac.
 
 
 
grzesiek660
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2007, 10:55   

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 8:59 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

spoko kolego tylko nie chcialbym cie zobaczyc jak tylna cwiartka zostanie na drzewie a pzrednia pojedzie dalej, poprostu spytalem sie ciebie czy widziales czym rozni sie konstrukcja cupe od convertable.
ja ci odpowiem czym sie rozni, otoz jak obetniesz dach cupe to jak podniesiesz samochod podnosnikiem w gore to zlamie sie on wpol od samego swojego ciezaru.

tam wszystko jest inne, podloga, podluznice grubsze , ksztalty , wzmocnienia, etc,a mimo wszystko i tak convertable jest tak elastyczne ze jak jedzie sie spiderem to ma sie wrazenie zesie zaraz rozpadnie. Dlatego smiesza mnie tacy konstruktorzy ala Adam Slodowy, ktorzy martwia sie o zaczepy do dachu a nie maja pojacia o konstrukcji samochod, ktorym chca sie zajmowac.


ok dzieki za wyjaśnienie. Powiedz mi w takim razie czy jest to wykonalne czy raczej nie. Czy mozna to zlecić komuś w PL? Jeżeli jest jakiś sposob na zrobienie tego to prosze o pomoc bo jest to dla mnie b. wazne.
Pozdrawiam
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2007, 11:53   

pewnie ze jest mozliwe!!! wspawaj klatke i bedziesz mial usztywniona konstrukcje;))) Jezeli jest tak jak piszesz i ma to byc demo car to klatke mozesz tak poprowadzic ze jej nie bedzie widac;)))) Najlepiej poszukaj firme ktora zajmuje sie wykonywaniem klatek bezpieczenstwa da rajdowek Oni powinni cos wykombinowac w tej kwesti !!! Tylko ze taki manewr bedzie dosyc kosztowny

Na forum raczej nikt ci nie odpowie pozytywnie na ten watek
Tu mozesz sie dowiedziec fachowej wiedzy na bolaczki eclipsa i jak sobie z nimi radzic Jakie czesci kupic zeby ci sie nie rozwalila fura na drugi dzien itd (nawiasem mowiac praktycznie co 2 eclips jest tu po kapiatlnym hehehehehehehehehe)
Dzieki chlopakom dopracowalem swojego eclips i teraz chodzi elegancko za co dziekuje bardzo ;) ))

Ale jak juz mowilem jak chodzi o przerabianie to lipa!!!! Raczej jest wiecej przeciwnikow jak zwolennikow:))))

Wiec tnij ta fure bo do niczego innego sie nie nadaje :badgrin: :badgrin: :badgrin:
 
 
grzesiek660
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2007, 12:14   

a gdyby wspawal jakies belki od dolu?
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 25-10-2007, 13:14   

tak jak napisal poprzednik, napewno znajdziesz w Polsce kogos kto zna sie na konstrukcjach samochodow bo ksztalcil sie w tym kierunku, umie wyliczyc wszystko jak wzmocnic cupe by sie nie rozpadl, napewno klatka bedzie wskazana zastapi nam dach ktory trzyma i usztywnia cala konstrukcje.
Zastanawia mnie tez jak chesz rozwiazac problem dachu. gdzie go schowasz?? w cupe nie ma miejsca, siedzenia tylne sa zupelnie inne, mniejszy bagaznik, cala konstrukcja dachu niby ma byc na stale??

Ale moje pytanie jest zasadnicze czy nie lepije i taniej wyjdzie kupienie Spidera. takiego Spidera GS bez turbo 2.4 l mozna teraz w USA kupic juz od 2k USD same najmlodsze roczniki. Przy tym kursie dolara wyjdzie cie niecale 15 tys PLN na gotowo w Polsce. Ja moge ci pomoc sciagnac elemnty samochodu ktore ewentualnie chcialbys wymienic, jak srubki, plstiki i mozesz zaczac budowac Showcar dowoli.
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2007, 14:18   

grzesiek660 napisał/a:
a gdyby wspawal jakies belki od dolu?


no da sie Tylko do czego bys przyczepil te wzmocnienie;))) i co zrobisz z szybami z drzi bocznych ;) )) Zostawisz uszczelke na wieszchu?!?!?!?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 12:46   

chcesz budowac targe 2g? z coupe nie ma szans... jest jeden w USA... ale ma potezna klatke w sroku i praktycznie brak tylnych siedzen przez elementy konstrukcji...

innym sposobem jest zbudowanie targi na bazie spydera... innej oppcji brak...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 18:17   

GOLDI napisał/a:
chcesz budowac targe 2g? z coupe nie ma szans...


A jak zbudowano targę z 1G?
Nie święci garnki lepią. Swoją drogą ja polecałbym przeszczep odsuwanego materiałowego dachu z Colta C5x.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 31-10-2007, 21:04   

Kolega Kiepuczi dobrze prawi. Zrobienie cabrio z coupe to całkowita abstrakcja. Nawet nie w tym problem że auto się złamie w pół bo nie zdąży. wcześniej rozerwie się na wysokości przednich i tylnych mocowań progów. Dodatkowo dochodzi problem sił działających wzdłuż osi auta . W skrócie przednia szyba wyskoczy a słupki lewy z prawym spotkają się w połowie auta. Stąd 1G było Targa a nie spider.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.