Zaczepy dach Eclipse Spider |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek660 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 15:26 Zaczepy dach Eclipse Spider
|
|
|
Witam.
Czy ktoś mógłby zrobić mi fotkę zaczepów do dachu w Eclipse Spider(w jaki sposób sie zatrzaskuje) chce przerobic zwykłego Eclipse na niby cabrio tzn miałoby to wygladać tak:
Czy jest to do do zrobienia? Gdzie można dostać takie zaczepy?
P.S dach bedzie sztywny( tzn z jakiegoś materiału lekkiego i zarazem twardego- gdzie mozna dostać taki materiał? Jak rozwiązać mocowanie z boku auta? Tak samo jak przy szybach? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 24-10-2007, 15:40
|
|
|
powodzenia!!!!!!!!!!!!!! konstruktorze samochodow widziales kiedykolwiek czym rozni sie nadwozie convertable od cupe. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2007, 16:02
|
|
|
grzesiek660, jakie masz Eclipse? 1G 2G? a może 3G?
Co do sztywności.
Niestety jest problem - płyta podłogowa kabrioletu różni się od płyty podłogowej zwykłego Clipera dośc znacznie przede wszystkim wzmocnieniami. Odcinanie dachu bedzie miało tylko jeden skutek. Nadwozie złamie się w otworacg drzwiowych.
1G występował jako targa
2G wystepował jako spyder czyli Cabrio.
Podobnie 3G i chyba 4G.
Gdybys chciał wymienic dach na taki z lekkiego materiału - jest to oczywiscie możliwe ale kosztowne jak cholera (włókno węglowe).
Co właściwie chcesz zrobić? Jeden z niemieckich tuneró przerabia np BMW na takie niby Cabrio gdzie pozostawia krawędzie dachu (wzmacnia je) a dach robi materiałowy.
Napisz coś więcej.
BTW
Colt w latach 88-92 występował z materiałowym dachem (zsuwanym) tomusn powinien mieć zdjęcia albo w takiej wersji :
 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
grzesiek660 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 18:09
|
|
|
o właśnie chodzi mi o taką targę. Samochód i tak bedzie szedł do lakieru wiec można by porobić jakieś wzmocnienia.Tylko w jaki sposób? Eclipse- 2g- ma być to democar dlatego takie wybryki...:)
kiepuczi
Cytat: | powodzenia!!!!!!!!!!!!!! konstruktorze samochodow widziales kiedykolwiek czym rozni sie nadwozie convertable od cupe. |
Daruj sobie nic nie warte komentarze.
o coś takiego z belką po środku.Zawsze będzie to jakieś wzmocnienie |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 25-10-2007, 08:59
|
|
|
spoko kolego tylko nie chcialbym cie zobaczyc jak tylna cwiartka zostanie na drzewie a pzrednia pojedzie dalej, poprostu spytalem sie ciebie czy widziales czym rozni sie konstrukcja cupe od convertable.
ja ci odpowiem czym sie rozni, otoz jak obetniesz dach cupe to jak podniesiesz samochod podnosnikiem w gore to zlamie sie on wpol od samego swojego ciezaru.
tam wszystko jest inne, podloga, podluznice grubsze , ksztalty , wzmocnienia, etc,a mimo wszystko i tak convertable jest tak elastyczne ze jak jedzie sie spiderem to ma sie wrazenie zesie zaraz rozpadnie. Dlatego smiesza mnie tacy konstruktorzy ala Adam Slodowy, ktorzy martwia sie o zaczepy do dachu a nie maja pojacia o konstrukcji samochod, ktorym chca sie zajmowac. |
|
|
|
 |
grzesiek660 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 10:55
|
|
|
Cytat: | Wysłany: Dzisiaj 8:59 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
spoko kolego tylko nie chcialbym cie zobaczyc jak tylna cwiartka zostanie na drzewie a pzrednia pojedzie dalej, poprostu spytalem sie ciebie czy widziales czym rozni sie konstrukcja cupe od convertable.
ja ci odpowiem czym sie rozni, otoz jak obetniesz dach cupe to jak podniesiesz samochod podnosnikiem w gore to zlamie sie on wpol od samego swojego ciezaru.
tam wszystko jest inne, podloga, podluznice grubsze , ksztalty , wzmocnienia, etc,a mimo wszystko i tak convertable jest tak elastyczne ze jak jedzie sie spiderem to ma sie wrazenie zesie zaraz rozpadnie. Dlatego smiesza mnie tacy konstruktorzy ala Adam Slodowy, ktorzy martwia sie o zaczepy do dachu a nie maja pojacia o konstrukcji samochod, ktorym chca sie zajmowac.
|
ok dzieki za wyjaśnienie. Powiedz mi w takim razie czy jest to wykonalne czy raczej nie. Czy mozna to zlecić komuś w PL? Jeżeli jest jakiś sposob na zrobienie tego to prosze o pomoc bo jest to dla mnie b. wazne.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 11:53
|
|
|
pewnie ze jest mozliwe!!! wspawaj klatke i bedziesz mial usztywniona konstrukcje;))) Jezeli jest tak jak piszesz i ma to byc demo car to klatke mozesz tak poprowadzic ze jej nie bedzie widac;)))) Najlepiej poszukaj firme ktora zajmuje sie wykonywaniem klatek bezpieczenstwa da rajdowek Oni powinni cos wykombinowac w tej kwesti !!! Tylko ze taki manewr bedzie dosyc kosztowny
Na forum raczej nikt ci nie odpowie pozytywnie na ten watek
Tu mozesz sie dowiedziec fachowej wiedzy na bolaczki eclipsa i jak sobie z nimi radzic Jakie czesci kupic zeby ci sie nie rozwalila fura na drugi dzien itd (nawiasem mowiac praktycznie co 2 eclips jest tu po kapiatlnym hehehehehehehehehe)
Dzieki chlopakom dopracowalem swojego eclips i teraz chodzi elegancko za co dziekuje bardzo ))
Ale jak juz mowilem jak chodzi o przerabianie to lipa!!!! Raczej jest wiecej przeciwnikow jak zwolennikow:))))
Wiec tnij ta fure bo do niczego innego sie nie nadaje |
|
|
|
 |
grzesiek660 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 12:14
|
|
|
a gdyby wspawal jakies belki od dolu? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 25-10-2007, 13:14
|
|
|
tak jak napisal poprzednik, napewno znajdziesz w Polsce kogos kto zna sie na konstrukcjach samochodow bo ksztalcil sie w tym kierunku, umie wyliczyc wszystko jak wzmocnic cupe by sie nie rozpadl, napewno klatka bedzie wskazana zastapi nam dach ktory trzyma i usztywnia cala konstrukcje.
Zastanawia mnie tez jak chesz rozwiazac problem dachu. gdzie go schowasz?? w cupe nie ma miejsca, siedzenia tylne sa zupelnie inne, mniejszy bagaznik, cala konstrukcja dachu niby ma byc na stale??
Ale moje pytanie jest zasadnicze czy nie lepije i taniej wyjdzie kupienie Spidera. takiego Spidera GS bez turbo 2.4 l mozna teraz w USA kupic juz od 2k USD same najmlodsze roczniki. Przy tym kursie dolara wyjdzie cie niecale 15 tys PLN na gotowo w Polsce. Ja moge ci pomoc sciagnac elemnty samochodu ktore ewentualnie chcialbys wymienic, jak srubki, plstiki i mozesz zaczac budowac Showcar dowoli. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2007, 14:18
|
|
|
grzesiek660 napisał/a: | a gdyby wspawal jakies belki od dolu? |
no da sie Tylko do czego bys przyczepil te wzmocnienie;))) i co zrobisz z szybami z drzi bocznych )) Zostawisz uszczelke na wieszchu?!?!?!? |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 12:46
|
|
|
chcesz budowac targe 2g? z coupe nie ma szans... jest jeden w USA... ale ma potezna klatke w sroku i praktycznie brak tylnych siedzen przez elementy konstrukcji...
innym sposobem jest zbudowanie targi na bazie spydera... innej oppcji brak... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2007, 18:17
|
|
|
GOLDI napisał/a: | chcesz budowac targe 2g? z coupe nie ma szans... |
A jak zbudowano targę z 1G?
Nie święci garnki lepią. Swoją drogą ja polecałbym przeszczep odsuwanego materiałowego dachu z Colta C5x. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 31-10-2007, 21:04
|
|
|
Kolega Kiepuczi dobrze prawi. Zrobienie cabrio z coupe to całkowita abstrakcja. Nawet nie w tym problem że auto się złamie w pół bo nie zdąży. wcześniej rozerwie się na wysokości przednich i tylnych mocowań progów. Dodatkowo dochodzi problem sił działających wzdłuż osi auta . W skrócie przednia szyba wyskoczy a słupki lewy z prawym spotkają się w połowie auta. Stąd 1G było Targa a nie spider. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|