Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty na jałowym biegu - chwilowy zanik :)
Autor Wiadomość
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 12:24   Obroty na jałowym biegu - chwilowy zanik :)

jak w temacie.
Przy rozgrzanym silniku, następuje któtkotrwały zanik obrotów, jakby napięcie siadało, paliwa nie dostawał ...
Co prawda nie gaśnie, tylko od razu zaskakuje i pali dalej normalnie. I tak raz na jakiś czas, tzn. raz na 15 minut, albo wcale.
Macie jakieś sugestie co to może być?
Auto dopiero co po wymianie oleju, filtra ojeju, powietrza, świec. Przed wymianą też się to pojawiało. Ale teraz mam wrażenie jakby zjawisko się nasilało. Spalanie jest w normie, obroty też, przy przyspieszaniu może sporadycznie się zakrztusić.
czy to może być filtr paliwa? czy może przewody WN?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 09-01-2007, 14:40   

Może powoli zaczyna domagać się czyszczenia przepustnicy.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-01-2007, 10:01   

to raczej nie przepustnica... ja czyscilem ja jakies 1000 km temu i zdarza mi sie cos podobnego. dodam ze czasem silnik roznie reaguje na gaz... czasem rzwawiej czasem bardzie opornie... ja zamierzam wymienic filtr paiwa...
Pozdr
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
romus
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2007, 19:26   

Mam podobny problem. Gaśnie na gorącym silniku, na zimnym bardzo rzadko. czysciłem przepustnice i krokowca. Nie ma problemu gdy jadę i wyłącze bieg, wskazówka spada z dużych obrotów(powyżej 2500) nie zgaśnie, ale gdy manewruje na parkingu i są niskie obroty to po wcisnięciu sprzegła obroty leca na dół. Jedynie przytrzymanie na wyższych obrotach powoduje stabilizacje. Może to jest zawór recylkulacji spalin czy ktos go rozbierał, czyścił? Silnik krokowy chyba działa bo po zapaleniu na zimnym obroty powoli opadaja i nie gasnie.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-01-2007, 20:01   

No to może czujnik temperatury?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 09:29   

jeszcze jedna obserwacja - przy wyższej temperaturze zewnętrznej następuje zanik tego zjawiska, lecz im zimniej na zewnątrz tym częściej ma te zaniki.
 
 
STRUSIU 
Mitsumaniak
Pomysłowy Dobromir


Auto: Ford Mondeo MK4 2.2TDCI 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 239
Skąd: ja się tu wzięłem?
Wysłany: 17-01-2007, 09:44   

Może zatankowałeś jakieś lewe paliwo gorszej jakości.
_________________
Była Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS '98 sedan
Było Mondeo MK4 2.0 TDCI '08 kombi
Jest Mondeo MK4 2.2 TDCI 200KM `11 kombi
00187/KMM

Ave Gość - Witamy w świecie MITSUMANIAKÓW!
 
 
 
romus
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 17:54   

Dzieje się tak niezaleznie od stacji na której tankowałem. Ponawiam pytanie o zawór powrotu spalin do kolektora dolotowego czy ktoś go może rozbierał?
h
 
 
Kudlak
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 18:00   

Witam,
mam ten sam problem, ale u mnie wystąpił on bezpośrednio po zmianie akumulatora na nowy. W większości obory są na normalnym poziomie, ale czasami spadają tak nisko że silnik na chwile gaśnie...moj problem dotyczy 2 postów tego oraz o zmianie akumulatora
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 18:21   

Właśnie odnośnie przepustnicy i krokowca, mogę prosić o jakiś link z instrukcją jak to zrobić aby nie s ć:) bo cos mi czasem jakby zamula i nagle dostaje kopa, a na dniach jade na warsztat na wymiane drążka , gumek i oleju to bym sobie pokombinował przy okazji :mrgreen:
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 20:28   

Moze ten chwilowy zanik nie zależy od temperatury lecz od wilgoci? Ja przedwczoraj wymienilem nowe kable JC na nowe kable NGK i problemy zniknęły.od tej chwili nigdy nie oszczędze na kblach.Spróbujcie moze tą,prostą drogą.Pozdrawiam!
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 09:20   

Sprawa sie wyjaśniła, jedna fajkocewka ma przebicie. Po ścięciu gumowej nicniedającej osłonki na razie jest ok. Ale pewnie nie na długo. :)
Nowa kosztuje ok. 700 zł. a u dilera nawet 1000 z haczykiem :(
 
 
phixius 
Mitsumaniak
Gotów do lotu ;)

Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 181
Skąd: Kalisz
Wysłany: 05-03-2007, 11:08   

Używki też nie zawsze są najgorsze. Na allegro jak poszperasz to może trafisz tak jak ja całą fajkocewkę wraz z 1 kablem w komplecie za 100. I bez zarzutu. Sprzedawca dał mi gwarancje rozruchową i fakture jeszcze wystawił:)
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 11:51   

Pewnie w końcu tak zrobię :(
Choć jak mi powiedział Japaneze "używaną to przecież już jedną masz" :lol:

[ Dodano: 21-04-2008, 16:22 ]
trochę późno ale zawsze

Udało mi się wtedy kupić używaną fajkocewkę, po wymianie problem zniknął. I tak sobie do dziś jeżdżę :) czyli patrząc po datach to już ponad 40 tys. km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.