Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
16-12-2007, 14:57
[C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić?
Autor Wiadomość
lisekelk1982
[Usunięty]

  Wysłany: 09-12-2007, 17:46   [C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić?

witam. Prosze o ratunek kod 15 i 25 jak sprawdzić i zmierzyć czujniki w przepływce miernikiem
Jakiś opis...
Ostatnio zmieniony przez josie 16-12-2007, 14:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 18:00   

Kod 1 Zasady nazywania tematów
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15923

dziękuję Adamie , kolega się nauczy, tymczasem temat poprawiłem :)
pozdrawiam
tomusn


błąd 15 czujnik położenia silniczka przepustnicy można spróbować wyczyścić i przesmarować cały mechanizm

błąd 25 czujnik ciśnienia powietrza
Ostatnio zmieniony przez tomusn 09-12-2007, 18:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-12-2007, 18:11   

adam-g, kod 8 :) Zawsze pamiętaj, że (kolega jest nowy, odpuść ciutkę)
lisekelk1982, http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
ściągnij manuala do twojego Colciaka i tam poszukaj w pdf`ach, nie powiem ci dokładnie w którym ale zacznij od takiego z nagłówkiem ENGINE.

[ Dodano: 10-12-2007, 12:57 ]
lub na stronie 149/230 w manualu do CA0 (13.pdf) jest opisane badanie przepływki, niewiem tylko czy to będzie tak samo :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
lisekelk1982
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 15:26   

Dziekuje za pomoc! Troche dowiedziałem sie. mam jeszcze jeden problem z kodem 13 czyjnik pracuje co do temperatury lecz błąd istnieje pi skasowaniu nadal.Wtyczki sprawdzone tak jak i czujnik przypominający diodę.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-12-2007, 16:01   

Powiem ci tak, mam 4G13 i jest tam czujnik MAP, który odpowiada za ciśnienie w dolocie. W ASO powiedzieli że czujnik jest sprawny a błąd występował nadal. Dopiero po wymianie czujnika wszystko OK. Jeśli masz możliwość to podmień czujnik, skasuj błędy i zobaczy czy jest ok. Zobacz też czy z dolotem powietrza jest wszystko ok, czy nie ciągnie lewego powietrza :)

[ Dodano: 10-12-2007, 16:02 ]
masz tu jeszcze adres, jest tam dużo napisane na temat twojego silniczka http://mitsubishifan.webpark.pl/
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 20:26   

lisekelk1982,
czy wymieniałeś kondensatory w ECU (komputer)

to link do strony Krzyżaka , jest tam dużo informacji miedzy innymi jak wymienić kondensatory
http://mitsubishifan.webpark.pl/

ktoś miał taki problem , że wyskakiwały błędy czterech czujników i zdaje się ,że popsuty był właśnie ECU.
pozdrawiam
 
 
lisekelk1982
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2007, 20:58   

zatem jak sprawdzić na 100% czy dobre ECU?
No nic bede szukał jeszcze... :(
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 12:38   

Najlepiej podmienić na wpełni sprawne ECU . Wejdz na forum regionalne i popytaj czy jest ktoś w twojej okolicy i czy by sie zgodził podmienić na próbe ECU.
Ostatecznie możesz sie skontaktować z użytkownikiem nick Bartek , on potrafi cuda zrobić z ECU , a napewno zdiagnozuje usterke. pozdrawiam
 
 
lisekelk1982
[Usunięty]

  Wysłany: 13-12-2007, 23:14   

Napisze tak:
1.auto nie pali z rana i trzeba na 1 sekunde zapalac silnik az do skutku tak z 20 razy.
2.gdy odpali kuleje strasznie i po dodaniu gazu gasnie.
3.po odlczeniu kabla ze wiecy 4 autko chodzi troszk€ lepiej lecz iskra musi przeskakiwa do swiecy
4.pompa paliwa chodzi ciagle na zaplonie (przekaznik pompy dziala sprawnie)
5.na wydechu czu nie spalone paliwo (az w oczy szczypie)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
-wiece zmienione
-czuj. spalania stukowego nowy
-rozrzad ustawiony
-czujnik temp silnika nowy
-kondensatory w ECU wymienione
-przeplywomierz zmieniony lecz blad ten sam 13 21 25
sonda lambda nowa
-po odlaczeniu ECU auto na cieplym silniku dziala
ratunku kasa mi sie konczy a autko dalej nie chodzi.
Gdzie jest problem???? :cry:

[ Dodano: 14-12-2007, 10:23 ]
witam dzisiaj skasowalem bledy i zostal mi ostatni blad 13 -czujnik temperatury powietrza ale na mierniku reaguje dobrze i widać wyrażne dzialanie na temperature
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-12-2007, 16:15   

Sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika to ten wkrecany w korpus silnika - on odpowiada za ssanie czyli poranny rozruch a sczytywany przez ECU jest na zasadzie ze jak temp przekroczy 24 stopnie autko jest cieple . Wymiana kondensatorow w eku jak sam zrobisz to ok 6-12 zl kasy starczy
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2007, 16:34   

wojmi1, kolega napisal, ze czujnik i kondziory zmienione
sadze, ze cos padlo w ECU i powinienes szukac drugiego na podmiane - celem sprawdzenia jak sie auto zachowa

jak rozumiec, ze auto dziala pod odlaczeniu ECU????
 
 
lisekelk1982
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 19:08   

gdy juzodpali i jest cieple autko mozna odlączyć ECU i dziala bez problemy.Zastanawiam sie nadtym bledem 13 bo czujnik dziala. A mozeto wszystko wina pompy paliwa?

[ Dodano: 16-12-2007, 20:24 ]
Pomocy!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.