 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: josie 16-12-2007, 14:57 |
[C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić? |
Autor |
Wiadomość |
lisekelk1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 17:46 [C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić?
|
|
|
witam. Prosze o ratunek kod 15 i 25 jak sprawdzić i zmierzyć czujniki w przepływce miernikiem
Jakiś opis... |
Ostatnio zmieniony przez josie 16-12-2007, 14:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
adam-g [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 18:00
|
|
|
Kod 1 Zasady nazywania tematów
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15923
dziękuję Adamie , kolega się nauczy, tymczasem temat poprawiłem
pozdrawiam
tomusn
błąd 15 czujnik położenia silniczka przepustnicy można spróbować wyczyścić i przesmarować cały mechanizm
błąd 25 czujnik ciśnienia powietrza |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 09-12-2007, 18:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-12-2007, 18:11
|
|
|
adam-g, kod 8 Zawsze pamiętaj, że (kolega jest nowy, odpuść ciutkę)
lisekelk1982, http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
ściągnij manuala do twojego Colciaka i tam poszukaj w pdf`ach, nie powiem ci dokładnie w którym ale zacznij od takiego z nagłówkiem ENGINE.
[ Dodano: 10-12-2007, 12:57 ]
lub na stronie 149/230 w manualu do CA0 (13.pdf) jest opisane badanie przepływki, niewiem tylko czy to będzie tak samo |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
lisekelk1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2007, 15:26
|
|
|
Dziekuje za pomoc! Troche dowiedziałem sie. mam jeszcze jeden problem z kodem 13 czyjnik pracuje co do temperatury lecz błąd istnieje pi skasowaniu nadal.Wtyczki sprawdzone tak jak i czujnik przypominający diodę. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-12-2007, 16:01
|
|
|
Powiem ci tak, mam 4G13 i jest tam czujnik MAP, który odpowiada za ciśnienie w dolocie. W ASO powiedzieli że czujnik jest sprawny a błąd występował nadal. Dopiero po wymianie czujnika wszystko OK. Jeśli masz możliwość to podmień czujnik, skasuj błędy i zobaczy czy jest ok. Zobacz też czy z dolotem powietrza jest wszystko ok, czy nie ciągnie lewego powietrza
[ Dodano: 10-12-2007, 16:02 ]
masz tu jeszcze adres, jest tam dużo napisane na temat twojego silniczka http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adam-g [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2007, 20:26
|
|
|
lisekelk1982,
czy wymieniałeś kondensatory w ECU (komputer)
to link do strony Krzyżaka , jest tam dużo informacji miedzy innymi jak wymienić kondensatory
http://mitsubishifan.webpark.pl/
ktoś miał taki problem , że wyskakiwały błędy czterech czujników i zdaje się ,że popsuty był właśnie ECU.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
lisekelk1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 20:58
|
|
|
zatem jak sprawdzić na 100% czy dobre ECU?
No nic bede szukał jeszcze... |
|
|
|
 |
adam-g [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 12:38
|
|
|
Najlepiej podmienić na wpełni sprawne ECU . Wejdz na forum regionalne i popytaj czy jest ktoś w twojej okolicy i czy by sie zgodził podmienić na próbe ECU.
Ostatecznie możesz sie skontaktować z użytkownikiem nick Bartek , on potrafi cuda zrobić z ECU , a napewno zdiagnozuje usterke. pozdrawiam |
|
|
|
 |
lisekelk1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 23:14
|
|
|
Napisze tak:
1.auto nie pali z rana i trzeba na 1 sekunde zapalac silnik az do skutku tak z 20 razy.
2.gdy odpali kuleje strasznie i po dodaniu gazu gasnie.
3.po odlczeniu kabla ze wiecy 4 autko chodzi troszk€ lepiej lecz iskra musi przeskakiwa do swiecy
4.pompa paliwa chodzi ciagle na zaplonie (przekaznik pompy dziala sprawnie)
5.na wydechu czu nie spalone paliwo (az w oczy szczypie)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
-wiece zmienione
-czuj. spalania stukowego nowy
-rozrzad ustawiony
-czujnik temp silnika nowy
-kondensatory w ECU wymienione
-przeplywomierz zmieniony lecz blad ten sam 13 21 25
sonda lambda nowa
-po odlaczeniu ECU auto na cieplym silniku dziala
ratunku kasa mi sie konczy a autko dalej nie chodzi.
Gdzie jest problem????
[ Dodano: 14-12-2007, 10:23 ]
witam dzisiaj skasowalem bledy i zostal mi ostatni blad 13 -czujnik temperatury powietrza ale na mierniku reaguje dobrze i widać wyrażne dzialanie na temperature |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 14-12-2007, 16:15
|
|
|
Sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika to ten wkrecany w korpus silnika - on odpowiada za ssanie czyli poranny rozruch a sczytywany przez ECU jest na zasadzie ze jak temp przekroczy 24 stopnie autko jest cieple . Wymiana kondensatorow w eku jak sam zrobisz to ok 6-12 zl kasy starczy |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2007, 16:34
|
|
|
wojmi1, kolega napisal, ze czujnik i kondziory zmienione
sadze, ze cos padlo w ECU i powinienes szukac drugiego na podmiane - celem sprawdzenia jak sie auto zachowa
jak rozumiec, ze auto dziala pod odlaczeniu ECU???? |
|
|
|
 |
lisekelk1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 19:08
|
|
|
gdy juzodpali i jest cieple autko mozna odlączyć ECU i dziala bez problemy.Zastanawiam sie nadtym bledem 13 bo czujnik dziala. A mozeto wszystko wina pompy paliwa?
[ Dodano: 16-12-2007, 20:24 ]
Pomocy!!! |
|
|
|
 |
|
|