 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1.8 GDI klekocze + nierówno... |
Autor |
Wiadomość |
dominik85 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 16:02 1.8 GDI klekocze + nierówno...
|
|
|
Witam
Posiadam Carisme 1.8 GDI od około 2 lat przyszedł czas zeby ja sprzedac ale jak to z tymi silnikami bywa mam klka problemów któe mi nie przeszkadzaja ale ludziom którzy ogladaja samochód bardzo to przeszkadza:
1. samochód chodzi nierówno na wolnych obrotach wskazówka chodzi cały czas
2. cos klekocze w silniku,
i jeszcze jedno:
wczoraj ogladali ja kupcy przy obrotach 5000-6000 zaczeła kopcic na czarno co to moze byc, bo to ze kopci na bało to normalne??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
paleoas [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 16:22
|
|
|
Witam
Klekotać mogą popychacze hydrauliczne (za mało oleju, albo niewłaściwy). Falowanie obrotów i czarny dym przy wysokich obrotach to sprawka zabrudzonego EGR (zawór recyrkulacji spali), po prostu blokuje sie i prawdopodobnie nie domyka na wysokich obrotach. Należałoby jeszcze wyczyścić przepustnicę.
[ Dodano: 29-10-2007, 16:24 ]
Jeszce jedno to, że kopci na biało to wcale nic normalnego. To oznacza, że płyn chłodzący dostaje sie do cylindrów a to raczej poważna sprawa. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Lighthammer [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 21:35
|
|
|
Cytat: | 2. cos klekocze w silniku, |
Najprawdopodobniej klekoczą Ci popychacze lub zawory. Ja właśnie jestem w trakcje wymiany zaworów i prowadnic zaworowych, bo też mi klekotało. Silnik brał olej nieszczelnymi uszczelniaczami zaworowymi i na zaworach zrobił sie straszny nagar (tak ok. centymetra) i przez to zawór się zawieszał / chodził pod nieodpowiednim kątem (drapał o prowadnice). |
|
|
|
 |
|
|