[E52A 1.8] Galant zgasł! Wszystko dziala tylko nie ma iskry |
Autor |
Wiadomość |
gase111 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 17:30 [E52A 1.8] Galant zgasł! Wszystko dziala tylko nie ma iskry
|
|
|
Mam pytanie gdzie znajde moduł sterujący iskrą? Lub co tam jeszcze moze sie dziać?Problem polega na tym ze galant zgasł i koniec jazdy. Wszystk odziala tylko iskry nie ma. Po jednym dniu postaju zapalil i po 10 km zgasl na dobre. |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-10-2007, 20:38
|
|
|
Witam. Padł ci kolego aparat zapłonowy.
Piszesz że nie ma iskry. Sprawdź cewkę , jeżeli nie cewka
to moduł.Wiem już coś o tym, bo ostatnio przerabiałem ten temacik.
Pozdrawiam mitsumaniaków |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
gase111 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 21:35
|
|
|
Dziekuje bardzo Ale chcialbym sie jeszcze dowiedziec gdzie jest ten moduł? |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-10-2007, 22:26
|
|
|
W aparaciku zapłonowym.Ja mam przerobiony z volksfagena.Ten model Gala ma taką wadę.Na razie jest wszystko OK.Słyszałem ,że moduł ten jest niewymienny.Musisz kupić cały aparat.(Krzyżak jest świetny w tych sprawach)
Szukaj go na forum. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
qss
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-10-2007, 21:22
|
|
|
hmmm ja bym zaczal od sprawdzenia w jakim stanie sa swiece ... mam tego samego gala i wiem ze strasznie nie lubi starych swiec ... sprawdz moze zrobisz to tanio a bedzie dobrze moj gasl co pare km ... i nie chcial zapalac ... wymienilem swiece na jakies tam xxx i bylo dalej to samo ... wsadzilem porzadne NGK i wszystko gra powodzenia |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-10-2007, 21:30
|
|
|
Pierwsza i najważniejsza zasada to dobrać świecę zgodnie z instrukcją. W sklepach znajdziemy specjalne książeczki mówiące, która pasuje do konkretnego silnika. Świeca ma swoje symbole, wartość cieplną, rozmiar gwintu, rodzaj uszczelnienia i wiele innych ważnych czynników. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 23-10-2007, 20:28
|
|
|
Może to świece. Ale mój misiek przeleciał już 47 tyś km i wcześniej nie wim ile jeździła poprzednia właścicielka.Jest ok.
Dodam ,że maltretuję go paliwkiem z za miedzy. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 19:36
|
|
|
Przede wszystkim świece NGK są The best tylko na tych Galanty przelatują po 80 tyś no chyba że masz LPG (odpowiednio dobrane modelowo zgodnie z sugestią czekoladki, którą serdecznie pozdrawiam ) a co do modułu to podobny przypadek kolega miał w Civicu wprawdzie to Honda ale skośnooka myśl techniczna całkiem podobna - wymienił moduł i śilnik znowu ożył. Ja obstawiam że to moduł choć aparatu zapłonowego też nie wykluczam... |
|
|
|
 |
|