Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Kat czy strumienica?
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
  Wysłany: 28-10-2007, 19:08   [CA1A 1.3] Kat czy strumienica?

Mam maly problem z odprowadzaniem spalin i przydało by sie wymienic katalizator. Kumepl który siedzi na codzien w mechanice samochodowej poradził mi strumienice, że niby lepiej autko bedzie oddychało i ze bedzie okolo 10% przyrostu mocy. Co na to opinia publiczna :P ???
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 19:18   

bzdury
mocy nie przybedzie
już lepiej wstawić przelotowy
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2007, 20:02   

londolut napisał/a:
Kumepl który siedzi na codzien w mechanice samochodowej


Nie oddawaj mu samochodu do zrobienia skoro twierdzi, że strumienica w miejscu kata poprawi i doda mocy. To nie jest klient Media Markt.

W dziale Carisma było ostatnio na ten temat więc żeby się nie produkowac ponownie polecam -> http://www.mitsubishi-gra...p=217160#217160
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-10-2007, 20:09   

Hubeeert, czyli lepiej jak zrobie tak jak radzi adam-g???? nie ukrywam ze zakup nowego katalizatora troche mi pojedzie po kieszeni (jeszcze musze zrobic rozrzad i sprzegło) a kupowanie uzywki mija sie z celem.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2007, 20:14   

londolut napisał/a:
nie ukrywam ze zakup nowego katalizatora troche mi pojedzie po kieszeni
Uniwersalny ~400zł. Używany to pomyłka.
Pomyłką jak dla mnie są kombinacje z katem. Przy BT wszystko wyjdzie. A diagności coraz mniej chętnie biorą. Nie mowiąc o tym, że z 1,3 nawet po wypruciu kata i wstawieniu przelotówki nie zrobisz rakiety.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 20:14   

Z tego co wiem to Harpagan w swoim 4g92 ma przelotowy i o jakiś cudach z tego powodu nie opowiadał więc najlepiej zrób tak jak być powinno-normalnie katalizator i tyle:)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-10-2007, 20:44   

Nie licze na cuda tylko na odetkany wydech hehe:) Niechce rakiety, wystarczy mi moje 75 kucyków i tak na drodze jest zrywny, zwinny i w miare ekonomiczny (7-7,2l na stówke) a to mi wystarcza :) poprostu czasem zablusnie CE i niemam pojecia od czego to jest bo błedu nr 32 niema opisanego wiec moze jeszcze katalizator bo moze sie dławi albo cos.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
marcinrs
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 21:29   

co do strumienicy to napewno moc za dużo nie wzrosnie , chyba że kat jest zabity to wtedy efekty będą napewno . Prawda jest taka że włożenie jej na pewno ci nie zaszkodzi ,a jesli chodzi o badanie tech , to najlepiej wydłubać z kataliztora wszystko w puszkę wstawic rurke "(sama puszka po kat troszki dudni ) i wszystko gra. diagnosta nic nie załapie a efekt podobny do strumienicy .
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2007, 22:02   

marcinrs napisał/a:
co do strumienicy to napewno moc za dużo nie wzrosnie

Wogóle nie wzrośnie
marcinrs napisał/a:
chyba że kat jest zabity to wtedy efekty będą napewno
londolut napisał/a:
Mam maly problem z odprowadzaniem spalin i przydało by sie wymienic katalizator
Jasnowidz. ;-)

Nowy Katalizator polecam.
marcinrs napisał/a:
a jesli chodzi o badanie tech , to najlepiej wydłubać z kataliztora wszystko w puszkę wstawic rurke "(sama puszka po kat troszki dudni ) i wszystko gra. diagnosta nic nie załapie a efekt podobny do strumienicy .


Sam sobie możesz coś takiego zrobić, ale moimzdaniem poelcanie komuś idealnego sposobu na nieprzejście BT to jakby coś nie tak.
Analizator spalin - mówi Ci to coś?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 22:21   

Jak to mówi taki jeden mądry filozof :D "strumienice można wsadzić w :butthead: mechanikowi i ostro przygazować"
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 00:06   

1.3 i szukanie zwiekszenia mocy - to chyba jest jakis dowcip. W samochodach z pojemnoscia 2.5-3L albo wiecej ludzie uzyskuja okolo 10-15% ale to tylko dlatego ze moce sa 200-250 KM. Zapomnij o pomysle "przerobek" i zrob to jak nalezy. Samochod Ci sie odwdzieczy wielksza zywotnoscia, lepszym spalaniem i mniejszym problemem przy nastepnym badaniu technicznym.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-10-2007, 00:09   

allias napisał/a:
1.3 i szukanie zwiekszenia mocy - to chyba jest jakis dowcip. W samochodach z pojemnoscia 2.5-3L albo wiecej ludzie uzyskuja okolo 10-15% ale to tylko dlatego ze moce sa 200-250 KM.

Piotr w obu przypadkach można zyskac podobnie. Tyle, że różne są moce wyjściowe.
No i rozne koszty tej zabawy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 00:24   

Wiec o to wlasnie chodzi... >10% z 70 KM gdzie na silniku jest mniej to powiedzialbym ze liczymy na cuda w postaci 2-3 KM roznicy - jesli nawet tyle. Zapewne silnik straci troche momentu obrotowego co wcale nie jest dobra rzecza. Potem przeglad i kolejny wydatek bo trzeba kupic kat bo nie przejdzie przegladu. Jaki rachunek? Dla mnie dosc oczywisty. A jesli chcesz go kiedys sprzedac bo cos...?

Ja bede ostawal przy swojej wersji - nie ma to najmniejszego sesnu. Nie przy 1.3L - sorry... :doubt:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
  Wysłany: 29-10-2007, 08:54   

allias, nie chodzi mi o moc czy robienie z ca0 rakiety ktora bede latał bo wiem ze to niemozliwe i to rozumie, ale nowy kat to koszt 400+robota a strumienica to 50+robota a to znaczna róznica. Moim głownym celem w tym działaniu jest pozbycie sie CE czasem podczas jazdy. Mam nadzieje ze bedzie to od tego ze kat jest juz zapchany i ze wraca w nieodpowiednim momencie spaliny i dławi silnik. Jesli ma ktos namiary na tansze katalizatory to dajcie namiar.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 10:19   

Cakowicie Ciebie rozumiem. Kasa nie lezy na chodnikach. :doubt:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.