[CA1A 1.3] Kat czy strumienica? |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-10-2007, 19:08 [CA1A 1.3] Kat czy strumienica?
|
|
|
Mam maly problem z odprowadzaniem spalin i przydało by sie wymienic katalizator. Kumepl który siedzi na codzien w mechanice samochodowej poradził mi strumienice, że niby lepiej autko bedzie oddychało i ze bedzie okolo 10% przyrostu mocy. Co na to opinia publiczna ??? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
adam-g [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 19:18
|
|
|
bzdury
mocy nie przybedzie
już lepiej wstawić przelotowy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:02
|
|
|
londolut napisał/a: | Kumepl który siedzi na codzien w mechanice samochodowej |
Nie oddawaj mu samochodu do zrobienia skoro twierdzi, że strumienica w miejscu kata poprawi i doda mocy. To nie jest klient Media Markt.
W dziale Carisma było ostatnio na ten temat więc żeby się nie produkowac ponownie polecam -> http://www.mitsubishi-gra...p=217160#217160 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:09
|
|
|
Hubeeert, czyli lepiej jak zrobie tak jak radzi adam-g???? nie ukrywam ze zakup nowego katalizatora troche mi pojedzie po kieszeni (jeszcze musze zrobic rozrzad i sprzegło) a kupowanie uzywki mija sie z celem. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:14
|
|
|
londolut napisał/a: | nie ukrywam ze zakup nowego katalizatora troche mi pojedzie po kieszeni | Uniwersalny ~400zł. Używany to pomyłka.
Pomyłką jak dla mnie są kombinacje z katem. Przy BT wszystko wyjdzie. A diagności coraz mniej chętnie biorą. Nie mowiąc o tym, że z 1,3 nawet po wypruciu kata i wstawieniu przelotówki nie zrobisz rakiety.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:14
|
|
|
Z tego co wiem to Harpagan w swoim 4g92 ma przelotowy i o jakiś cudach z tego powodu nie opowiadał więc najlepiej zrób tak jak być powinno-normalnie katalizator i tyle:) |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:44
|
|
|
Nie licze na cuda tylko na odetkany wydech hehe:) Niechce rakiety, wystarczy mi moje 75 kucyków i tak na drodze jest zrywny, zwinny i w miare ekonomiczny (7-7,2l na stówke) a to mi wystarcza poprostu czasem zablusnie CE i niemam pojecia od czego to jest bo błedu nr 32 niema opisanego wiec moze jeszcze katalizator bo moze sie dławi albo cos. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
marcinrs [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 21:29
|
|
|
co do strumienicy to napewno moc za dużo nie wzrosnie , chyba że kat jest zabity to wtedy efekty będą napewno . Prawda jest taka że włożenie jej na pewno ci nie zaszkodzi ,a jesli chodzi o badanie tech , to najlepiej wydłubać z kataliztora wszystko w puszkę wstawic rurke "(sama puszka po kat troszki dudni ) i wszystko gra. diagnosta nic nie załapie a efekt podobny do strumienicy . |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2007, 22:02
|
|
|
marcinrs napisał/a: | co do strumienicy to napewno moc za dużo nie wzrosnie |
Wogóle nie wzrośnie marcinrs napisał/a: | chyba że kat jest zabity to wtedy efekty będą napewno |
londolut napisał/a: | Mam maly problem z odprowadzaniem spalin i przydało by sie wymienic katalizator | Jasnowidz.
Nowy Katalizator polecam. marcinrs napisał/a: | a jesli chodzi o badanie tech , to najlepiej wydłubać z kataliztora wszystko w puszkę wstawic rurke "(sama puszka po kat troszki dudni ) i wszystko gra. diagnosta nic nie załapie a efekt podobny do strumienicy . |
Sam sobie możesz coś takiego zrobić, ale moimzdaniem poelcanie komuś idealnego sposobu na nieprzejście BT to jakby coś nie tak.
Analizator spalin - mówi Ci to coś? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 22:21
|
|
|
Jak to mówi taki jeden mądry filozof "strumienice można wsadzić w mechanikowi i ostro przygazować" |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 00:06
|
|
|
1.3 i szukanie zwiekszenia mocy - to chyba jest jakis dowcip. W samochodach z pojemnoscia 2.5-3L albo wiecej ludzie uzyskuja okolo 10-15% ale to tylko dlatego ze moce sa 200-250 KM. Zapomnij o pomysle "przerobek" i zrob to jak nalezy. Samochod Ci sie odwdzieczy wielksza zywotnoscia, lepszym spalaniem i mniejszym problemem przy nastepnym badaniu technicznym. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2007, 00:09
|
|
|
allias napisał/a: | 1.3 i szukanie zwiekszenia mocy - to chyba jest jakis dowcip. W samochodach z pojemnoscia 2.5-3L albo wiecej ludzie uzyskuja okolo 10-15% ale to tylko dlatego ze moce sa 200-250 KM. |
Piotr w obu przypadkach można zyskac podobnie. Tyle, że różne są moce wyjściowe.
No i rozne koszty tej zabawy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 00:24
|
|
|
Wiec o to wlasnie chodzi... >10% z 70 KM gdzie na silniku jest mniej to powiedzialbym ze liczymy na cuda w postaci 2-3 KM roznicy - jesli nawet tyle. Zapewne silnik straci troche momentu obrotowego co wcale nie jest dobra rzecza. Potem przeglad i kolejny wydatek bo trzeba kupic kat bo nie przejdzie przegladu. Jaki rachunek? Dla mnie dosc oczywisty. A jesli chcesz go kiedys sprzedac bo cos...?
Ja bede ostawal przy swojej wersji - nie ma to najmniejszego sesnu. Nie przy 1.3L - sorry... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-10-2007, 08:54
|
|
|
allias, nie chodzi mi o moc czy robienie z ca0 rakiety ktora bede latał bo wiem ze to niemozliwe i to rozumie, ale nowy kat to koszt 400+robota a strumienica to 50+robota a to znaczna róznica. Moim głownym celem w tym działaniu jest pozbycie sie CE czasem podczas jazdy. Mam nadzieje ze bedzie to od tego ze kat jest juz zapchany i ze wraca w nieodpowiednim momencie spaliny i dławi silnik. Jesli ma ktos namiary na tansze katalizatory to dajcie namiar. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 10:19
|
|
|
Cakowicie Ciebie rozumiem. Kasa nie lezy na chodnikach. |
|
|
|
 |
|