Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] kolejny problem z układem paliwa
Autor Wiadomość
liver 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-09-2009, 15:38   [2.8 TD] kolejny problem z układem paliwa

Witam Wszystkich Forumowiczów i proszę o pomoc. Temat ten przewijał się na forum już wiele razy. Oczywiście chodzi o problem z odpalaniem. Tak jak u poprzedników samochód pali dobrze z zimnego, po chwili obroty słabną i gaśnie. Czasem nie pomaga nawet wciśnięty na max gaz. Gdy pompowałem paliwo pompką ręczna przy filtrze to trochę pomagało, dopóki nie skończyło się paliwo. Po rozgrzaniu silnika do optymalnej temperatury już nie było tego problemu. Ostatnio samochód postawiłem na warsztat. Oddano pompę do regeneracji, wymieniono przewody paliwowe, nowy filtr, ale dalej to samo. Próbowano podać paliwo bezpośrednio z bańki i wtedy było ok...I zapomniałbym. Jakiś czas temu pożyczyłem bratu samochód. Niestety daleko nie zajechał. Po kilku kilometrach wskoczyły mu duże obroty, nie mógł zgasić samochodu, wygoniło wszystkie płyny, musiał go zadusić. Zaholowaliśmy auto na warsztat i się okazało że w silniku było 15 litrów "chyba" oleju. Na pewno nie dostał się tam płyn chłodzący.
Proszę o pomoc, bo już nerwowo nie wytrzymuję. Mechanicy też są bezradni.

P.S. Pompa oddana była do regeneracji, ale nie wiem co w niej robiono. Chyba nie dużo bo koszt regeneracji wyniósł jakieś 200-300 zł. Może spróbować z tym simmeringiem, o którym pisali inni użytkownicy?
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 16:52   

no objawy mialem podobne - simmering pomogl. ale nie wszedl mi na wysokie obroty i nie bylo potrzeby duszenia silnika. zawsze gasl, kilka przekrecen rozrusznikiem i juz chchodzil normalnie. paliwo wracalo gdy bylo mniej niz 0stC na zewnatrz i gdy stal dluzej niz 6h bez odpalania...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.