 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 problem po rozrządzie/sławne kontrolki/brak mocy etc |
Autor |
Wiadomość |
Dagr
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-05-2011, 14:32 L200 problem po rozrządzie/sławne kontrolki/brak mocy etc
|
|
|
Pomocy!!!
W grudniu 2010 zrobiłem w ASO rozrząd (przy przebiegu 110000km) i od tamtej pory Elka nie może dojść do siebie. Po 1000km pojawiły się sławne kontrolki (opisywane przez innych), a Elka weszła w tryb awaryjny. Pojechałem do ASO i powiedzieli, że to EGR. Przeczyścili (podobno) i na jakieś 2000km było OK. Więc znowu do ASO. Tym razem powiedzieli, że to turbina. Więc dałem do regeneracji i wystarczyło na 5000km. Znowu ASO, tym razem powiedzieli, że pęknięty był przewód ciśnieniowy od turbiny. Wtedy zauważyłem, że wszystkie przewody wokół turbiny są zaolejone oraz przewód po prawej stronie silnika (chyba od klimy). Wymienili przewód, wyczyścili inne przewody i od tamtej pory nie wchodzi już w tryb awaryjny, ale szarpie, traci moc, nie równo pracuje i niestety zauważyłem, że znowu przewody wokół turbiny są zaolejone. Więc znowu do ASO, żeby sprawdzili co się dzieje i czy na pewno rozrząd jest dobrze ustawiony. Oczywiście ASO potwierdziło, że wszystko jest OK, komputer nie pokazuje żadnych błędów, jedynie podobno turbina nie do końca doładowuje. Nie wyczuli też żadnych szarpnięć, co tylko potwierdza, że nie mają pojęcia. Teraz moja Elka ma 128000km i zbliża się przegląd, na którym chciałbym doprowadzić ją do stanu używalności, z przed wymiany rozrządu. Wiem, że ASO mi nie pomoże więc mam nadzieję, że ktoś z Was będzie miał jakiś pomysł. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-05-2011, 22:15
|
|
|
proponuje ci skontaktować się ze ZbyszekM2. Co do Krakowskich ASO, to zapomnij...
polecam wycieczkę na Kaszuby:
a) koszt przeglądu u Zbyszka: połowa ceny ASO
b) samochód zacznie normalnie jeździć
Ja serwisuję u niego od 100kkm (moja eLa ma teraz 300kkm) i zdecydowanie polecam, bo działania (a raczej ich brak) ze strony ASO skończyły się wymianą uszczelki pod głowicą po 220kkm...
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Dagr
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-05-2011, 11:11
|
|
|
Dzięki za poradę. Masz może jakiś namiar na ZbyszkaM2, czy mam się przez forum spróbować skontaktować? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-05-2011, 11:18
|
|
|
dałem Zbyszkowi namiary na ten temat forum
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
|
|