Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak zasilania pompy paliwa
Autor Wiadomość
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2008, 12:04   Brak zasilania pompy paliwa

Witam wszystkich.
Może ktoś mi powiedzieć z którego miejsca jest zasilana pompa paliwa.
Problem jest taki, że mierzę na pompce paliwa zailanie i go brak.
Pozdrawiam
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 22:45   

Pompka jest zasilana z przekaźnika w konsoli środkowej koło radia, a tym steruje ecu. Napięcie pojawia się na niej dopiero kiedy ECU dostaje impulsy z aparatu zapłonowego.
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2008, 08:32   

To oznacza, że aby zmierzyć napięcie na pompce to mysimy kręcić rozrusznikiem. Na schemacie elektrycznym nie ma żadnego przekaźnika do zasilania pompki. Znalazłem, że
plus (+12V) jest podany bezpośrednio z ECU z wyjścia 109 na pompkę a minus jest podłączony przez blok Junktion na wtyku J. Jak to wkońcu jest?
Pozdrawiam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 18-01-2008, 15:15   

Pompka jest zalanczana przez styki przekaznika glownego na schemacie jest jeszcze pin awaryjny by moc wlaczyc pompke "na krotko" z pominieciem przekaznika ale ja u siebie tego pinu nie znalazlem a powinien byc wyprowadzony w komorze silnika .
Przekaznik glowny jest ok 30 cm od ECU.
Jezeli masz schemat z nr pinow ECU znajdz ten ktory odpowiada za zalaczenie pompki po kabelkach sprawdz na ktory pin przekaznika wchodzi i zmierz czy na zalaczonym przekazniku jest przejscie
jezeli jest to sprawdz czy pojawia sie napiecie za przekaznikiem ...
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2008, 10:17   



Podaj na tą wtyczkę "+" z akumulatora - pompa się powinna włączyć

A tak z ciekawości - gdzie chcesz mierzyć to napięcie na pompce?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.