 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak zasilania pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2008, 12:04 Brak zasilania pompy paliwa
|
|
|
Witam wszystkich.
Może ktoś mi powiedzieć z którego miejsca jest zasilana pompa paliwa.
Problem jest taki, że mierzę na pompce paliwa zailanie i go brak.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 22:45
|
|
|
Pompka jest zasilana z przekaźnika w konsoli środkowej koło radia, a tym steruje ecu. Napięcie pojawia się na niej dopiero kiedy ECU dostaje impulsy z aparatu zapłonowego. |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2008, 08:32
|
|
|
To oznacza, że aby zmierzyć napięcie na pompce to mysimy kręcić rozrusznikiem. Na schemacie elektrycznym nie ma żadnego przekaźnika do zasilania pompki. Znalazłem, że
plus (+12V) jest podany bezpośrednio z ECU z wyjścia 109 na pompkę a minus jest podłączony przez blok Junktion na wtyku J. Jak to wkońcu jest?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 18-01-2008, 15:15
|
|
|
Pompka jest zalanczana przez styki przekaznika glownego na schemacie jest jeszcze pin awaryjny by moc wlaczyc pompke "na krotko" z pominieciem przekaznika ale ja u siebie tego pinu nie znalazlem a powinien byc wyprowadzony w komorze silnika .
Przekaznik glowny jest ok 30 cm od ECU.
Jezeli masz schemat z nr pinow ECU znajdz ten ktory odpowiada za zalaczenie pompki po kabelkach sprawdz na ktory pin przekaznika wchodzi i zmierz czy na zalaczonym przekazniku jest przejscie
jezeli jest to sprawdz czy pojawia sie napiecie za przekaznikiem ... |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-01-2008, 10:17
|
|
|
Podaj na tą wtyczkę "+" z akumulatora - pompa się powinna włączyć
A tak z ciekawości - gdzie chcesz mierzyć to napięcie na pompce? |
|
|
|
 |
|
|