[CA4A 1.6] Centralka do zamków |
Autor |
Wiadomość |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 17:32 [CA4A 1.6] Centralka do zamków
|
|
|
Next question
Wiecie moze gdzie jest centralka do zamkow centralnych hw colcie?
jak tak to jak wyglada
pozdraiwam
bwr |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 28-11-2007, 17:49
|
|
|
Znajduje się z lewej strony przy sprzęgle na takiej białej podstawce, tam gdzie bezpieczniki. To takie czerwone pudełko.
Zapewne chcesz dorobić sobie sterownik by otiwuerac zamykac pilotem. Polecam bo niedawno sobie takie coś zrobiłem i bardzo umila życie, szczeólnie w zimę |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 18:04
|
|
|
OO dzieki wielkie !!
JayChyl napisał/a: | Zapewne chcesz dorobić sobie sterownik by otiwuerac zamykac pilotem. Polecam bo niedawno sobie takie coś zrobiłem i bardzo umila życie, szczeólnie w zimę |
Wiesz alarm juz mam na pilota wsio gra ,tylko sprzedalem fabryczny centralny zamek bez centralki i musze go gosciowi doslac heh
dziek iraz jeszcze
jak zwykle moge na was liczyc
bwr |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 30-11-2007, 15:41
|
|
|
JayChyl, po 1. masz oryginalny centralny czy nie? Jeśli nie to czy potrafisz otworzyć i zamknąć samochód z klucza a nie z pilota? Mam centralny ale nie oryginalny tylko montowany w warsztacie i za chiny nie potrafił tego ten gość wyregulować żeby otwierać i zamykać z klucza i z pilota. Jak działało z klucza to z pilota sie zacinało i nie otwierał albo nie zamykał, a jak działał pilot to nie działało z klucza. W chwili obecnej pilot działa bezbłędnie a kluczem potrafię tylko zamknąć wóz co jest niepotrzebne bo zamknąć to go mogę na tych cynglach z klamką do góry :/ |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 30-11-2007, 22:20
|
|
|
londolut. Ja miałem oryginalny centralny zamek prosto z fabryki Mitsu . Nie miałem najmniejszych problemów z otwieraniem zamykaniem. Po prostu sterownik do centralnego zamka fabrycznego (a nie uniwersalnego) został podłączony do centralki, gdzie jest sterowanie masą otwierania zamykania, oraz do kierunkowskazów, dodatkowo mam diode ktora sygnalizuje pewne warunki pracy. Cały sterownik jest zasilany napieciem prosto z akumulatora oraz ze stacyjki/zapłonu). Sterownik posiada tez kilka ciekawych funkcji ale to standard w wielu innych.
Możliwe że masz nieprawidłowy sterownik. To musi być sterownik przeznaczony do uniwersalnych zamków centralnych a NIE do fabrycznych. Jest w tym różnica, druga sprawa to może ten twój uniwersalny zestaw centralnego ma za słabe siłowniki i czasem po prostu sie nie zamknie jak trzeba. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 01-12-2007, 00:08
|
|
|
Nie chodzi o to, po prostu siłowniki mają duże "ugięcie" do póki nie zamkną zamka. Ryglują się w ostatniej chwili dlatego może taka szopka z tym wychodzi |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|