Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dławi na zimnym silniku - nowe
Autor Wiadomość
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 08-11-2007, 09:20   dławi na zimnym silniku - nowe

Witam. Początek taki sam - Objawy-zimny silnik zapala ok, obroty wyższe niż normalne-czyli układ "ssania" działa, a auto dławi przy delikatnym dodawaniu gazu, tj do 2000 obr. Po nagrzaniu objawy nikną, podobnie jak po wczesnym przełączeniu na gaz. Czyli dotyczy to chyba tylko benzyny. Walczę z tym już od roku, i bez skutku. Ostatnia sugestia - może układ podgrzewania sondy szwankuje, i pokazuje właściwe wartości dopiero po nagrzaniu.
NOWE wieści: sonda wyeliminowana - tzn po zamontowaniu innej, sprawnej, dalej odczyty niewłaściwe. Czujniki temperatury trzymają parametry. Ostatnia sugestia - trzeba wykonać test na urządzeniu diagnostycznym, które to "cudowne" urządzenie ma pokazać jak pracuje komputer. Bo - ponoć - możliwe, że to komputer przekłamuje, i "zmienia" parametry sondy. Chyba, że źle zrozumiałem wyjaśnienia foachowca. problem tylko w tym, że takiego urządzenia diagnostycznego, które czytałoby starsze wersje aut, nie ma ponoc w Krakowie. Może ktoś z kolegów wie, gdzie, w jakiejś senswonej odległości od Krakowa lub Lublina, mogę coś takiego sprawdzić?
Pozdrawiam
Szamcio
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 08-11-2007, 11:56   

ta tu nic innego jak masz nieszczelnosc w dolocie, i mechanicy niewiasciwie diagnozowali odczyty sondy lambda. czy wskazuje na uboga mieszanke???
masz prawdopodobie uszczelke pod kolektorem dolotu do wymiany,albo o-ringi na wtryskach. To sa najczestsze objawy. Moge sie myslic ale przerabialem takie przypadki kilkukrotnie.
 
 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 08-11-2007, 12:05   

dzięki za sugestię. Spróbuję tą drogą pójść, choć z kolei nasz miejscowu Guru - Lesław, uważa, że to mało realne, bo naprawiając wiele aut nie spotkał się nigdy z czyms takim. Ale może spróbuję to powymieniać, a przynajmniej jakoś sprawdzić
dzięki
może jakieś inne sugestie?
szamcio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.