 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Obroty i nie tylko |
Autor |
Wiadomość |
Werwolf
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 180 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 18-03-2007, 13:51 [Cari 1.9TD] Obroty i nie tylko
|
|
|
Witam!
Mam dwa pytanka:
1. jakie mają być obroty przy uruchomieniu kiedy silnik jest zimny??
(u mnie wynoszą ok. 400, a po nagrzaniu silnika wzrastają do ok. 700 - są w normie??)
2. jaką ma mieć wartośc kąt wyprzedzenia zapłonu?
Od razu zaznaczę że jestem całkowitym ignorantem jeżeli chodzi o samochody, więc jak ktoś pisze np. EGR, SNR to proszę od razu opisywać co to jest, i gdzie jest. Z góry DZIĘKUJĘ.
Pozdrawiam
Werwolf
[ Dodano: 20-03-2007, 07:13 ]
Nikt nie pomoże
[ Dodano: 21-03-2007, 19:48 ]
Dziwne, czyżby nikt nie posiadał takiej Cari??
Może ktoś mógłby sprawdzić u siebie te sygnały?? |
|
|
|
 |
wojtek84 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 23:17
|
|
|
witam.mam taką samą sytuacje z obrotami,jestem w trakcie sprwdzania tego stanu ale wydaje mnie sie ze jest to wina linki automatycznego ssania,po odpalanie zimnego silnika sprawdź czy linka ta oboko linki od gazu(troche niżej) jest naciągnieta czy luźna jeśli jet luźna to znaczy zę ssanie się nie włączyło jutro z tym powalcze:) |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 10-11-2007, 18:22
|
|
|
Werwolf, już pomagam. albo próbuje u mnie na zimnym jest ok 900 może 1000 po chwili ok 15 sekund 800 - 900. Obroty powinny mieć ok 800-900. &00 to trochę mało a 400 to już w ogóle kicha. Silnik przy takich w ogóle się kręci? Spróbuj ręcznie naciągnąć linkę ssania ta pod linką gazu nawet na ciepłym silniku obroty powinny wzrosnąć nieznacznie. Linka ta ma niewielki ruch może pół centa. co do konta wyprzedzenia to nie mam pojęcia ile ma mieć. Obroty możesz wyregulować sam wykręcając śrubkę o którą opiera się cięgno linki od gazu. |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
sibi
Mitsumaniak

Auto: Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2007 Posty: 110 Skąd: Rawicz/Bytów
|
Wysłany: 10-11-2007, 22:41
|
|
|
Witam przerabiałem to z Renią sprawdź jak dolega do cięgna linka "ssania" po nagrzaniu jak będzie luz to odkręć śrubkę i dosuń do cięgna jeżeli nie będzie luzu to masz bimetal z linką do wymiany a obroty to jak się nie mylę 850-900 ale jeszcze sprawdzę jak znajdę książkę od reni. Pozdrawiam |
_________________ No i stało się nie mam miśka mam za to
Chrysler Grand Voyager 3.3 V6 AWD - nie dość że automat to z napędem na 4 łapy |
|
|
|
 |
|
|