Pajero 1993 |
Autor |
Wiadomość |
annbit [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2007, 22:44 Pajero 1993
|
|
|
[/b] czy ktos moglby mi powiedziec cos na temat modelu pajero z 1993 roku? Jakie doswiadczenia i ogolnie informacje jak sie sprawuje autko itp...
Dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
marian2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 17:47
|
|
|
Czesc napisz wszystkie dane autka,to wiecej ludzi Ci pomoze |
|
|
|
 |
annbit [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 20:23
|
|
|
wlasnie odebralam moje nowe cudenko. Ciekawe tylko czy dobrze zrobilam. Jest to model Pajero 2.8 TD Exceed 1993. Przebieg 120.000 km. Stan ogolnie bez zarzutow jak narazie. Chcialabym tylko wiedziec na co szczegolnie zwrocic uwage.
Gdzie moge dostac jakies opisy do tego typu autka. Jakie powinno byc cisnienie w oponach.
Jest to automatik, a ze wczesniej nigdy nie jezdzilam wiec nie wiem jak dlugo normalnie czeka sie na zmiane biegu bo wydaje mi sie, ze tutaj trwa to dosc dlugo, czym to moze byc spowodowane. auto zostalo kupione od pierwszego wlasciciela.
Co powinnam najpierw sprawdzic. dziekuje za wszelkie sugestie i uwagi
no i jeszcze jedno gdzie moge dostac pokrywe na kolo zapasowe, i hmmm jak to nazwac ( wybaczcie kobiecie ) jak sa felgi wewnatrz powinna byc taka cylindryczna oslona i takich poszukuje prosze o namiary na jakies sklepiki itp. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2007, 08:28
|
|
|
Samochod fajny jak na swoje lata to przebieg calkiem przyzwoity. Co do czesci to popacz na allegro lub w podobnych tego typu internetowych wynalazkach.
instrukcje sprawdz tu:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=9978
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pajerko/
cisnienie w oponach:
powinnas miec naklejke na drzwiach kierowcy z podanymi cisnieniami. Jesli nie ma to proponuje dmuchac 2.0 - 2.2 atmosfery do jazdy po czarnym.
zmiana biegow:
ja bym pojezdzil i zobaczyl co jest grane. Najpierw sie przyzwyczajaj a potem sprawdz. Automat inaczej zmienia biegi ale czy az tak wyraznie wolniej tego nie wiem. Mam nadzieje, ze nie bedziesz miala z tym klopotu.
Co sprawdzic:
tak naprawde nie ma regul. Jesli te 120 tysiecy to prawdziwy przebieg a auto bylo serwisowane regularnie to nie powinno sie nic dziac. Sprawdzamy hamulce, rozrzad, plyny ustrojowe (oleje), filtry, akumulator, swiece, zawieszenie, napedy. Kilka rzeczy warto wymienic z marszu wlasnie oleje i filtry tak dla pewnosci. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Stach [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2007, 13:15
|
|
|
Hej!
Te małe cylindryczne to pewnie kołpaczki (kołpaki); można nabyć, jak pisał Gene, bez problemu na allegro.pl.
Myślę, że będziesz zadowolona z autka. Ja na moje nie narzekam, a jest o dwa lata i 40 tys km starsze. |
|
|
|
 |
annbit [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2007, 13:59
|
|
|
CHlopaki jestescie fantastyczni !!! Dziekuje pieknie za podpowiedzi.
Wizyta na wymiane oleju juz umowiona, wszystko zakupione co potrzeba
A poza tym to dzisiaj troche nim pojezdzilam i rzeczywiscie to kwestia przyzwyczajenia, ze po 17 latach jezdzenia na manualu nagle prowadzi sie automatika. Wszystko to kwestia wprawy... Pozdrowionka z Zielonej Wyspy... |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2007, 15:11
|
|
|
powodzenia i milego, bezawaryjnego upalania |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
annbit [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 03:55
|
|
|
No i jeszcze jedno co do akumulatorow. Jeden z nich jest w bardzo zlym stanie. Chcialabym wymienic. I teraz jak to jest lepiej odrazu obydwa, czy mozna pojedynczo? No i jaki akumulator byscie doradzali? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2007, 08:56
|
|
|
Mozna wymienic jeden ...ale skoro pierwszy jest w zlym stanie to drugi tez moze juz ciagnac resztkom sil. Akumulatory powinny byc sobie rowne. Koniecznie to zrob przed zima. Temat akumulatorow byl na forum juz przerabiany. Jesli masz pieniadze i bedziesz uzywac dodatkowe wyposazenie w Pajero to zalecam wymien obu. Co do polecanej marki to jest kilka dobrych jak Centra, Exide, Bosh czy Banner. Sadze, ze na miejscu doradza Ci odpowiedni. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
annbit [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2007, 20:10
|
|
|
NO i witam ponownie... pojezdzilam troche no i jednak cos nie tak z tym automatikiem... jedziesz spokojnie 80 a nagle wlaczaja mu sie obroty z 2 - 2.5 tys do ponad 4 niewiadomo po co, nie depniesz mocniej prz wyprzdzaniu bo robi sie to samo obroty szaleja a zmiany biegu nie slychac... nie wiem co o tym myslec a tak przy okazji to co oznaczaja symbole s m h przy obrotomierzu i jak je stosowac???
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-11-2007, 21:38
|
|
|
annbit napisał/a: | co oznaczaja symbole s m h przy obrotomierzu i jak je stosowac???
pozdrawiam |
Oznaczają, że masz regulowane eletrycznie amorki. Przełącznik do nich jest między siedzeniami z przodu.
Ale sprawdz czyh na amorkach masz takie silniczki? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|