 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kopci i hałasuje |
Autor |
Wiadomość |
xtomciosx
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 gls td 1991r
Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 2 Skąd: libiąż
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-07-2008, 11:48
|
|
|
Witaj pierwszą sprawą po zerwaniu paska rozrządu tj. sprawdzenie ciśnienia sprężania , w dieslu musi być ok. min. 25 barów i po równo na wszystkich cylindrach jak tak nie jest to głowica do ściągnięcia i dalsza weryfikacja uszkodzeń ( pokrzywione zawory, uszkodzone prowadnice zaworów itp.) ale to już najlepiej sprawdzi szlifiernia kolejna sprawą jest upewnienie sie czy pasek rozrządu jest dobrze założony przez tego mechanika kolejna sprawa świadczącą o przedmuchach w silniku mogą być pierścienie lub zatkana odma silnika czyli odpowietrzenie miski korbowej .Wiec moim zdaniem tylko i wyłącznie powinieneś udać się do tego fachmana który robił motor i oddać mu auto do dalszej naprawy niech znajdzie przyczynę bo tak to nie może pracować Powodzenia |
|
|
|
 |
|
|