Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kopci i hałasuje
Autor Wiadomość
xtomciosx 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 gls td 1991r
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 2
Skąd: libiąż
  Wysłany: 18-07-2008, 11:32   Kopci i hałasuje

Dzień dobry. To mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość że od razu z taką ilością pytań :/ pisze do Was w takiej sprawie.....a mianowicie:
- po zerwaniu paska rozrządu uszkodziłem dzwigienki (kupiłem używaną cała klawiature) i oddałem auto do mechanika
po wymianie auto jest bardzo słabe ciężko się zbiera na wysokich obrotach ma małą moc i okropnie hałasuje typowo klekota!! nie wiem czy jest to wina tego że były dzwigienki używane?
- po tej wymianie i wymianie uszczelek i oleju widzę że auto poważnie kopci przy odpalaniu czuć okropnie olej! kopci na szaro a przy ostrym naciśnięciu na pedał gazu na czarno!
-widze że są ogromne wycieki oleju z głowicy nawet w miejscu mocowania śruby co mocuje sie wężyk cały olej pryska na wyciszenie klapy silnika...zdjęcia zamiesciłem
prosze o pomoc w tych sprawach bo jestem bez radny nie wiem co robić narazie nie jezdze autem bo sie troszke boje ze mu cos sie stanie ... dodam że auto było w renomowanym warsztacie!

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant/
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant1/
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant2/
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant3/
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant4/
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/gal-ant5/
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-07-2008, 11:48   

Witaj pierwszą sprawą po zerwaniu paska rozrządu tj. sprawdzenie ciśnienia sprężania , w dieslu musi być ok. min. 25 barów i po równo na wszystkich cylindrach jak tak nie jest to głowica do ściągnięcia i dalsza weryfikacja uszkodzeń ( pokrzywione zawory, uszkodzone prowadnice zaworów itp.) ale to już najlepiej sprawdzi szlifiernia :wink: kolejna sprawą jest upewnienie sie czy pasek rozrządu jest dobrze założony przez tego mechanika :?: kolejna sprawa świadczącą o przedmuchach w silniku mogą być pierścienie lub zatkana odma silnika czyli odpowietrzenie miski korbowej .Wiec moim zdaniem tylko i wyłącznie powinieneś udać się do tego fachmana który robił motor i oddać mu auto do dalszej naprawy niech znajdzie przyczynę bo tak to nie może pracować Powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.