Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strasznie szarpie
Autor Wiadomość
M_azu_R
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2007, 23:11   Strasznie szarpie

Wiec sprawa wyglada tak, szukalem w wielu miejscach ale jak wiadomo ciezko znalezc cos konkretnego o coltach 91, samochod strasznie szarpie (przerywa, momentami wyglada jakby mial zgasnac), szczegolnie gdy startuje i po zmianie biegu, nie wiem juz co moze byc przyczyna. powiem jeszcze, ze colt dluuuuuugo stal nieuzywany, moze to pomoze w ocenie. Moze ktos wie gdzie jest jakis serwis albo gdzie mozna naprawic mitsubishi na terenie dolnego slaska, najlepiej w okolicach wroclawia. z gory dziekuje za pomoc.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21958
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-10-2007, 23:18   

Po pierwsze: jaki masz silnik? Po drugie pierwszą czynnością w takim przypadku jest wymiana świec.
 
 
M_azu_R
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 00:38   

silnik 1.3 swiece wymienione kilka dni temu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21958
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-10-2007, 08:49   

Zwróć uwagę czy kable wysokiego napięcia nie "świecą", a jeśli nie to gdy stał nazbierało się syfu w baku i teraz to pociągnął.
 
 
M_azu_R
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 00:49   

kable sa zmienione na nowe, nie wiem o co chodzi z tym swieceniem :) to moj pierwszy woz wiec jeszcze mam znikome pojecie wiec prosilbym o mniej slangowe tlumaczenie :) jezeli w baku jest syf to co z tym zrobic? na samochodziku w takim stanie przejechalem 200km, myslalem, ze wroci do normy jednak nic. Czytalem, ze takie szarpanie moze byc wina weza od pompki ssacej paliwo(zasysa powietrze) czy cos podobnego. Mowiono mi tez cos o kopulce wiec kupilem nowa i mam zamiar ja wymienic, juz nie wiem co pomoze. nie mam tez za bardzo sie do kogo zwrocic na terenie wrocka bo nikt niby sie nie zna na miśkach...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21958
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-10-2007, 08:45   

M_azu_R napisał/a:
nie wiem o co chodzi z tym swieceniem
Weź od matki płyn do mycia okien w atomizerze i w nocy pryskaj na przewody wysokiego napięcia. Jeśli w ich okolicach będą skakać iskry po silniku to kable są na śmietnik.
M_azu_R napisał/a:
kable sa zmienione na nowe
Więc powinny być OK, ale czasami nowe są do niczego. Jakiej firmy kupiłeś?
M_azu_R napisał/a:
Czytalem, ze takie szarpanie moze byc wina weza od pompki ssacej paliwo(zasysa powietrze) czy cos podobnego
To sprawdź czy nie masz wycieków paliwa.
M_azu_R napisał/a:
Mowiono mi tez cos o kopulce wiec kupilem nowa i mam zamiar ja wymienic
Bardzo dobrze, koszt nieduży a to również może być to.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-10-2007, 18:27   

do sprawdzenia/wymiany/regulacji:
- palec/kopulka
- zawory
- zaplon
- pompa paliwa
- filtry
 
 
M_azu_R
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2007, 22:39   

No i z tego co sie dowiedzialem sa to zawory, za male cisnienie czy cos takiego. Mam pytanie, ile taka czesc kosztuje? ile kosztuje wymiana? czy daje rade wymienic to w domowy sposob? :) tzn domowymi narzedziami :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21958
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2007, 07:52   

Ale co z zaworami?
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-11-2007, 14:30   

A jeśli jest za małe ciśnienie to to wcale nie muszą być zawory. Może okazać się, że silnik jest skończony...
A jeśli chodzi o zawory to musisz ściągnąć głowicę. Wtedy zobaczysz co się tam dzieje...najgorsza ewentualność=nowa głowica...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
mlody89
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 15:36   

a jestes pewien ze to zawory a nie np. pierscianki na tlokach sa zapieczone
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 10-11-2007, 22:32   

pierścionki na tłokach się zapieką jak postoi z 5 lat, ja założyłem silnik po roku stania, a kolega po trzech latach i nie było problemu z ciśnieniem mamy jakieś 12-13 barów na garze, jeśli jesteś pewien, że to zawory nie trzymają to masz problem, bo zwalenie głowicy w domowy sposób jest wykonalne, ale jej montaż raczej nie (koszt jakieś 150PLN), a poza tym czekają cię wydatki typu remont głowicy (tu może być różnie od 200 do 1500 PLN) + komplet uszczelek+rozrząd przy okazji (jakieś 200PLN)
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
M_azu_R
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 00:02   

to nie lepiej zalozyc nowy silnik? mozna wlozyc silnik na wtrysk czy cos takiego jezeli do tej pory mam na gaznik? banalne pytania pewnie ale nigdzie nic nie ma:)
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 12-11-2007, 23:05   

pewnie, że lepiej, ale czy taniej niż zmiana auta?
trudno policzyć, bo razem z silnikiem trzeba wiele rzeczy powymieniać, przede wszystkim instalację elektryczną
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.