Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Błąd 41
Autor Wiadomość
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 13:43   [1G 90-94] Błąd 41

Witam

Postanowiłem sobie sprawdzić błedy ECU. Kod jaki zczytałem to 41, z tabeli wynika że są to wtryskiwacze.
Sprawdziłem błedy ze wzgledu na to ze strasznie duzo mi pali. Przejechalem 160 km i juz prawie polowy baku nie ma ! (jaka jest pojemnosc baku?).

Czy jedno ma wplyw na drugie? poradzcie co teraz?

Jeszcze jedno: zamierzam jezdzic na PB tylko przez jakies 2 tys. Bo mam instalacje gazowa. Docieram jedynie silnik po remoncie na benzynie. Mowie to po to zebyscie mieli to na uwadze mowiąć "wymienic wtryskiwacze".

Pozdrawiam :)

[ Dodano: 27-12-2007, 14:00 ]
Jeszcze jedno : .. Spala mi rownież duzo gazu. Podejrzewałem sonde, ale powinnien wyświetlic sie błąd sondy, prawda? ..
Dzisiaj prawdopodobnie zamowie nowe kable i swiece. Iskrzy troche, wiec chyba kable nalezy wymienic.
Chyba jednak z tym dolotem cos nie tak :/ a nie moge znalezc od nikogo uzywanej puszki ;/
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 27-12-2007, 17:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dominik77
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 14:10   

Kod pojawia się zapewne przy jezdzie na gazie i jest wynikiem załączającego się wtedy emulatora wtryskiwaczy. To się zdarza i nie ma co z tym walczyć. Silnik na dotarciu ma prawo więcej palić.
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 14:19   

Jezdze tylko na benzynie teraz! No chyba ze ECU zapamiętał ten błąd i wyświetla mi go pomimo ze nie jezdze na gazie (??)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 14:23   

tak komp mogl go zapamietac, dla pewnosci proponuje zalac bak v power racing, ma bardzo dobre wlasciwosci czyszczace... duzo czynnikow moze miec wplyw na spalanie... chocby wymienione przez Ciebie usterki ktore wymieniles, dolot, kable, swiece
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 14:26   

Dolot napewno moim zdaniem (bo idzie tylko powietrze z prawej strony, wiec chyba za cieple).
Szarpanie o ktorym pisałem w ktoryms poscie mineło po ... docisnieciu kabli do swiec ;)

Zalalem V-power 95, nie wystarczy??
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2007, 16:45   

Błąd 41 pojawia się tak jak Dominik napisał przy jeździe na LPG i żeby zniknoł trzeba go usunąć datalogerrem, lub resetem kompa, jeśli masz lpg nie masz się co nim przejmować. Jeśli chodzi o sondę lambda to ECU jej uszkodzenia nie wykryje. Polecam strone użytkownika naszego forum sir Krzyżak'a. Tam w zakładce sonda lambda, masz rewelacyjnie opisane jak ją w prosty sposób sprawdzić. Sonda ma znaczący wpływ na spalanie i warto ją wyeliminować. Pozatym jeśli jeszcze nie zmieniałeś kondensatorów w ECU, to od tego powinieneś zacząć, bo nawet jeśli nie wylały, wyleją wkrótce.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2007, 22:52   

błąd sondy lambda wyskoczy dopiero jak wogóle przestanie wysyłać jakikolwiek sygnał do ECU. Jeżeli coś tam wysyła to błędu nie będzie. Masz kiepski emulator wtrysków u mnie jest dobry i wogóle niegdy nie zapalił mi się check engine na gazie a o błędach zapomnij :)

Na dotarciu auto nie powinno więcej palić. Moje na dotarciu (jazda do 3 tysięcy obortów) spalało w trasie 7 litrów benzynki. Jazda to była ok 90 km/h.
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 11:58   

Ok to zostawie ta sprawe.

Dzisiaj pojeżdziłem troche po mieśce i zauwazyłem ze jak silnik jest nagrzany to mam falujace wolne obroty. Dziwne, bo powinno sie tak dziać jak silnik jest zimny, a tutaj na odwrót (??)
przypuszczam ze moze to być spowodowane brakiem zimnego powietrza. a moze to nie to?

Chciałem u mnie w mieście zamowić kable, swiece i sonde NGK, ale maja tylko swiece. Czy Japaneze ma jakas stronke na necie? Jak nie to podajcie namiary na niego.

Pozdro
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 12:36   

http://allegro.pl/item289...przew_lodz.html tu masz... uwazaj bo czesc osob z allegro sprzedaje cos co nie ejst ngk... tutaj zaufany czlowiek...
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 12:45   

Dzieki, na ta wlasnie sonde patrzylem :) (napewno bedzie pasowala?;) )

Chodziło mi najbardziej o kable WN. Nie oszukujmy sie chce kupic najtaniej, a jak narazie nie moge ich dostac w ogole

[ Dodano: 29-12-2007, 12:24 ]
Dzieki, na ta wlasnie sonde patrzylem :) (napewno bedzie pasowala?;) )

"Dzisiaj pojeżdziłem troche po mieśce i zauwazyłem ze jak silnik jest nagrzany to mam falujace wolne obroty. Dziwne, bo powinno sie tak dziać jak silnik jest zimny, a tutaj na odwrót (??)
przypuszczam ze moze to być spowodowane brakiem zimnego powietrza. a moze to nie to? "

Jaka jest, waszym zdaniem, przyczyna?
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2008, 21:55   

Trzeba obroty wyregulować, wyczyścić przepustnicę. Na stronie Krzyżaka masz szczegółowy opis jak to zrobić w 4G63 DOHC :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.