Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Słabe ogrzeanie w Galu
Autor Wiadomość
k73
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 11:58   [E32A 1.8] Słabe ogrzeanie w Galu

drodzy koledzy!
zakupilem samochód w lato,wiec wszystko było ok:). ale gdy zrobiło się zimno zauważyłem ze nie działa ogrzewanie, tzn wentylator nagrzewnicy działa, temp. jest prawidłowa (wskaźnik w polowie),szybko łapie temperaturę prawidłową, poziom płynu prawidłowy, nie mam klimatyzacji czyli zwykle ogrzewanie-regulacja pokrętłem, a powietrze z nawiewu ledwo ciepłe jak dam na full.dodam ze w lato też była zalozona instalacje gazową.Co by należało sprawdzic i od czego zacząć?moze ktos miał podobny problem?z gory dziekuje
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 14:18   

sprawdz jak masz podlaczone podgrzewanie parownika bo znam przypadek ze gazownicy artysci tak sie wpieli w uklad chlodzenia ze kolega troche sobie pomarzł zanim doszlismy czemu nie grzeje-a troche zesmy kombinowali
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-11-2007, 15:13   

U mnie to wygląda mniej więcej tak:
W rurce z nagrzewnicy jest trójnik który idzie do parownika, a z parownika wraca do rurki powrotu z nagrzewnicy. O :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 15:59   

i pewnie wszystko gra bo to rozwiazanie jest jedno z lepszych
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-11-2007, 20:19   

W sumie nie narzekam. Ogrzewanie działa, nie jest może to gorące tak jak powinno, ale całkiem ciepłe. Kiedyś było cieplejsze, może też powinienem sprawdzić ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 22:43   

najlepiej jak gazownicy wpinaja sie w krotki obieg na glowne weze -tylko ze wtedy maja wiecej roboty a nie wszyscy to lubia
 
 
k73
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 10:46   

dzieki za podpowiedzi, dzis wezme sie do tego i troszke popatrze co i jak,by mysle ze albo jest nagrzewnica "zamulona"albo kiepski obieg spowodowany przez inst.gazowa
 
 
kristofer
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 21:29   

zmien termostat (ok 35 zl) 10 min roboty i plyn nowy u mnie pomoglo:)
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 13:44   

, temp. jest prawidłowa (wskaźnik w polowie



w tym wypadku termostat raczej odpada-szkoda kasy
 
 
boras
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 17:00   

Sprawdź czy rurka powrotu z nagrzewnicy jest ciepła. Może nagrzewnica jest zamulona.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 17-11-2007, 18:02   

no ja tez bym zainwestował w termostat, niezawsze mozna mu ufac pokazuje tak jak powinien a i tak niema ogrzewania , poprostu moze sie nieotwierać tak jak powinien i podaje na małym lub w połowie otwartym obiegu albo na odwrót niezamyka sie wcalei nienagrzeje ci płynu , może sie myle ale termostat warto zmienić
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
k73
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 07:55   

witam ponownie,popatrzylem jak jest podlaczony parownik od gazu, u i mnie jest tak:przewod z silnika do parownika, z parownika do nagrzewnicy i z powrotem do silnika,przed parownikiem jest przewod goracy, a juz za parowkiem chlodniejszy,rozmawilalem z kolegami mechanikami i i tutaj zreszta pisaliscie ze zle jest wpiety parownik w instalacje chlodnicza.tzn ze powinien byc trojnik i on rozdzielac na nagrzewnice i parownik

[ Dodano: 19-11-2007, 08:42 ]
czy mogloby ktos dokladnie opisac jak powinieno wygladac wpięcie parownika w obieg?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2007, 10:36   

Jeśli chcesz tak jak jest u mnie, to musisz mieć dwa trójniki. Jeden w rurce silnik->nagrzewnica, drugi w rurce nagrzewnica->silnik.
Do trójnika z pierwszej rurki podłączasz rurkę od parownika, u mnie jest to górna w parowniku, dolną w parowniku podłączasz do rurki powrotu z nagrzewnicy.
Mam nadzieje, że to co napisałem jest zrozumiałe ?? ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 11:52   

u mnie jest tak samo(po walce z gazownikiem) i ogrzewanie jes ok przy takim pdpieciu jak jak u kolegi -do nagrzewnicy przez parownik nie ma szans zeby grzalo -parownik dziala wtedy jak korek
 
 
k73
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 14:56   

ok,wszystko zrozumiale,trzeba to tylko teraz wprowadzic w zycie:),dziekuje za podpowiedzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.