 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Wymieniłem LAMBDE. |
Autor |
Wiadomość |
Brzucho [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2007, 21:02 [CA1A 1.3] Wymieniłem LAMBDE.
|
|
|
Duzo autko mi palilo. Ponad 10 l w miescie. Odkrecilem Lambde i zobaczylem ze czarna jak smoła i strasznie okopcona. Wyczytałem ze zbyt bogata mieszanka mogła spowodowac to spalanie. Wiec wymienilem sondę na NTK czteroprzewodową. I teraz rodzi się pare pytań:
1. Czy po wymianie sondy mam zrestartowac kompa?
2. Czy mam ustawić wolne obroty raz jeszcze - schemat wg Krzyżaka, ustawiałem ostatnio obroty przed wymiana sondy jak czyścilem przepustnice, ale dalej jakos cos kulawo i moze jest to spowodowane ze byla zrypana sonda,
3. Jezeli zresetowac kompa i ustawić obroty, to czy najpierw reset a pozniej obroty czy na odwrot.
4. Aha i jeszcze jedno pytanie co do regulacji tych obrotów.W trzecim etapie (wg Krzyżaka robi się ustawienie czujnika TPS/IPS na zapalonym silniku czy na zgaszonym?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 01-12-2007, 12:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24334 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-11-2007, 21:04
|
|
|
1. nie musisz
2. wypadaloby
3. najpierw obroty, potem reset |
|
|
|
 |
|
|