 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Łącznik elastyczny |
Autor |
Wiadomość |
krzych_o [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 09:10 Łącznik elastyczny
|
|
|
Witam.
Wstawiłem katalizator ale został mi jeszcze do wymiany łącznik elastyczny wydechu. Może ktoś mi powiedzieć jakie on ma wymiary?
Pozdrawiam
Krzysiek |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-11-2007, 10:03
|
|
|
z tego co pamiętam to 230 mm i fi=55, ale pewności nie mam, bo temat gdzie pisałem wymiar został usunięty. Na pewno dłuższy niż 200 mm a średnicę rury to sobie miarką zmierz dla pewności |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
krzych_o [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 10:15
|
|
|
Chooper napisał/a: | z tego co pamiętam to 230 mm i fi=55, ale pewności nie mam, bo temat gdzie pisałem wymiar został usunięty. Na pewno dłuższy niż 200 mm a średnicę rury to sobie miarką zmierz dla pewności |
No właśnie szukajka mi nic nie podpowiada a chciałem zamówić. Problem w tym, że z pracy wracam o takiej porze, że wczołganie się pod auto nie ma najmniejszego sensu a każdy krawężnik ostatnio podlany kałużami a kanału brak. Myślałem że ktoś to wymieniał ostatnio. |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 19-11-2007, 16:00
|
|
|
mysle że jesli bys zadzwonil do japaneze i poprosił to dałby ci wymiary...pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
endriu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 16:42
|
|
|
Więc jaki jest ten łącznik?
[ Dodano: 19-11-2007, 17:48 ]
Tak się nieszczęśliwie składa, że wczoraj urwałem cały wydech od kolektora do końca. Ocalał tylko ostatni tłumik i jako tako katalizator, teszta pogieta totalnie.
Niestety sondę też szlag trafił - ułamana.
Mam w związku z tym pytań kilka...
1. czy sonda lambda "uniwersalna" f-my NGK o takich samych parametrach i kolorystyce kabli się nada? W ASO nie potwierdzili i nie byli zachwyceni uniwersalką - podobno sieje błędy...
2. tu odnośnie kontrolek... oczywiście zapaliła mi się awaria silnika ale również po jakims czasie zapaliła się kontrolka braku paliwa i wskaźnik ustawił się jakby było pusto w baku a na pewno pusto nie jest - czy to normalny objaw?
3. czy po wymianie kontrolki dojdą do normy, czy konieczne jest podłączenie do kompa - i reset błędów?
Dzięki z góry za ew. pomoc....
[ Dodano: 19-11-2007, 17:52 ]
A tak na marginesie może Ktoś z Was wie, gdzie w Warszawie mógłbym to wszystko naprawić za w miarę normalną kasę? |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 19-11-2007, 16:59
|
|
|
wyczerpujaca odpowiedz na temat sondy masz tutaj
ale ile masz orientacyjnie w baku paliwa??
jesli masz rocznik 96-98, nie wiem jak jest w pozostałych, to sam sprawdzisz w FAQ jest podane jak sprawdzic bledy...ostatnio sam sprawdzalem i prościzna
pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
endriu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 17:44
|
|
|
Dzięki, niestety w odnośniku do tematu sondy temat się urywa i nie wiem, czy kolega tam wymienił NGK na BOSCHA i czy to znaczy, że NGK nie kupować... a BOSCHA tak.
Jeśli chodzi o paliwo, to jak zobaczyłem "pusty bak" podjechałem na CPN i dotankowałem za 50 (kontrolnie) niestety wskaźnik i kontrolka poziomu bez żadnej reakcji.
Kiedyś na forum było na ten temat ale teraz trudno mi to odnaleźć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 19-11-2007, 18:18
|
|
|
endriu napisał/a: | W JC na Szyszkowej w Warszawie proponują sondę WALKER'a za 212 - może ktoś słyszał lub montował? |
Krzyżak napisał/a: | Walker - szczerze polecam |
|
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 19-11-2007, 19:41
|
|
|
turek61 napisał/a: | endriu napisał/a:
W JC na Szyszkowej w Warszawie proponują sondę WALKER'a za 212 - może ktoś słyszał lub montował?
Krzyżak napisał/a:
Walker - szczerze polecam | wiec sprawa sondy jest juz zalatwiona, chociaż wiele osób NGK także poleca http://www.ngkntk.pl/
co do wskaźnika to w sumie takiego problemu nie mialem, ale sam bym spróbował wywalić tylną kanapę i szukac jakiejś złączki, przewodu ktory idzie do baku , nie wiem - cokolwiek, i sprawdził jego stan czy sie nie przetarł, urwał itp. ewentualnie wszedł pod auto i tam w okolicach baku... myśle że kontrolka pali się właśnie z powodu braku "kontaktu" ECU z czujnikiem paliwa i podaje info że paliwa nima |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
endriu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 21:40
|
|
|
Kontrolka paliwa zapaliła się po przejechaniu ok. 30 km. po urwaniu sondy lambda...
[ Dodano: 19-11-2007, 22:48 ]
Jakiś czas temu (myślę, że w zeszłym roku) wydaje mi się, że przeczytałem jakiś post, gdzie kolega opisywał moją sytuację i napisał, że zapalenie się kontrolki paliwa jest jakby dodatkowym sygnałem o awarii sondy, na wypadek, gdyby kontrolka silnika nie zaświeciła się np. z powodu przepalenia żarówki, po prostu aby kierowcy dać do myślenia że coś jest nie tak z autem...Jednak jak pisałem, nie mogę odszukać tego postu, może mi się przywidziało...
Ale proszę wziąć pod uwagę, że jednak zrobiłem ponad 30 km bez wydechu i z urwaną sondą.
Mogę tylko potwierdzić, że gdyby nie to, że urwałem cały wydech i zaczęło starsznie pierdzieć, to pewnie bym nie wiedział, że brakuje mi sondy gdyż przejechałem te 30 km. bez anomalii w postaci obrotów, jedynie brak mocy no ale to wina braku wydechu... |
|
|
|
 |
|
|