Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] szarpanie silnika
Autor Wiadomość
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 09:36   [Cari 1.9TD] szarpanie silnika

Witam
Mam taki problem.
W moim diselku mam takie niepokojace objawy:
Szarpie mi silnikiem tak jakby "coś sie przycinało". Dzieje sie to podczas jazdy przy równych obrotach jak i podczas wolnego przyspieszania. Jak dodam sporo gazu tego się nie odczuwa , ale wolniej to potrafi nawet dobrze poszarpac autem :x . Muszę wtedy odpuscić gazu troche żeby sie uspokoiło albo dobrze dodać gazu.
Samochód nie dymi , pali raczej w normie tj 7,5 l/100 w mieście. Zauważyłem także że czasem po odpaleniu silnika po sekundzie nagle dostaje małej czkawki (nie zawsze się to dzieje) ale po lekkim dodaniu gazu ustaje. Odpala bez problemu na tyknięcie. paliwo jest dobre bo dzieje sie tak na oleju niemieckim i polskim , nawet na schell-owskim.
Mam ten samochód od miesiaca i tak już było jak go kupiłem od Niemca.
Prosze o pomoc i porade jaka może być przyczyna takiego zachowania , ewentualnie jak sprawdzić coś co może być odpowiedziale za usterke.
A może ktos zna dobry i sprawdzony warsztat w Poznaniu do którego mozna spokojnie sie udac.
Z góry Dzieki za każdą pomoc
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 09-07-2007, 09:40   

jarbau, jestes nowy to mysle ze admin nie da ci ostrzeżenia..ale temat ten jest tak wałkowany że w opcji szukaj znajdziesz na niego mnóstwo odpowiedzi...poza tym to dzial techniczny niee ogólny... a masz do wymiany świece i przewody wysokiego napięcia...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 09:52   

Szukałem na forum ale nie bardzo znalazłem odpowiedź.
Może za mało szukałem przyznaje. Ale mimo wszystko możecie chyba pomóc?
"maxwell61" - To jest disel! Gdzie tam przewody wysokiego napiecia? a świece to są ale żarowe! a odpala auto bezproblemowo.
Jeśli istotnie to nie ten dział to bardzo przepraszam i ewentualnie proszę admina o przeniesienie w odpowiednie miejsce.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 09-07-2007, 10:37   

Może coś nie tak z filtrem jest?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 10:43   

Co prawda sprzedajacy mowił ze był wymianiany , ale co mi szkodzi. Wymienie i zobaczymy

[ Dodano: 09-07-2007, 14:29 ]
No i już po wymianie filtra- niestety nie dało to efektu. Nadal mam ten sam problem
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 09-07-2007, 16:29   

Oby to nie były wtryskiwacze lub listwa i pompa...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 09-07-2007, 16:37   

1. Sprawdź czy nie masz powietrza w paliwie.
Załóż przezroczysty przewód paliwowy od filtra paliwa do pompy wytryskowej.
Pompa lucas nienawidzi powietrza.
2. Istnieje tez prawdopodobieństwo rozszczelnienia podstawy filtra paliwowego ( można kupić
reperaturki) i paliwko cofa sie, a w konsekwencji szarpie ci autkiem

3. Ewentualnie pompa wtryskowa do sprawdzenia.
Ostatnio zmieniony przez loidd 10-07-2007, 17:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 09-07-2007, 17:43   

jarbau, ups... tak to jest jak sie czyta na szybkiego...sorki... dołączam się w takim razie do rad saphire, bo znajomy miał taki problem w dieslu i właśnie wtryskiwacze siadły...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 17:52   

No cóż.
Powietrze nie idzie bo sprawdził mechanik jak wymieniał filter.
Mówi że mam wlać nafty do paliwa (stary sprawdzony ponoć sposób) lub jakiś środek chemiczny do przeczyszczenia układu paliwowego , bo jak mówi może jakiś papruch się dostał do układu.
Sam nie wiem. Co sądzicie?
Jak przeczyścić najlepiej układ paliwowy? miał ktoś może jakieś doświadczenia z takimi operacjami , jaki środek najlepiej użyć żeby czegoś nie poknocić?
 
 
heckler
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 08:09   

Może zalej takim środkiem
http://www.allegro.pl/ite...uper_hurt_.html
,może pomoże,a na pewno nie zaszkodzi.
 
 
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 10:23   

No właśnie z tym [a na pewno nie zaszkodzi] to nie do końca jestem przekonany , nie chciałbym sobie pogorszyć. Czy takie środki napewno są bezpieczne zakładajac ze układ paliwowy jest sprawny czy aby czegoś nie popsuje taki srodek?
 
 
heckler
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 13:27   

STP jest dobrą firmą od lat produkuje różnego rodzaju dodatki.Nie jest to firma garażowa typu,pan Janek,.Kiedyś czytałem ulotkę tego specyfiku i zalecają to lać profilaktycznie 1 na 10tyś.km.Kolega lał takie coś tylko do benzyny w swoim Matizie.Nic silnikowi się nie stało,a nawet twierdził że coś pomogło.
 
 
jarbau
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 21:46   

No to wlałem specyfik. U mnie w pobliskiej hurtowni 15 zł więc koszt do przyjęcia. Pojeździmy i zobaczymy czy chociaż troche pomoże....
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 23:20   

Specyfik nie zaszkodzi, do tego zalej za parę złotych dobrego paliwka na Shellu lub BP, tego najlepszego diesla i zobaczymy.
 
 
Adam0994
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 11:39   

Ja mam podobny problem!!!Gdy samochód ma około półtora tysiąca obrotów szarpie i strasznie dymi!!!Więc udałem sie do warsztatu.wykasowali mi błedy z komputera i wszystko wróciło do normy... ale na dwa dni niestety, koszt to 100zł :| .I znalazłem mechanika który pracuje w serwisie Mitsubishi.Podłączył komputer i powiedział że to to wina komputera!!!I nie wiem co mam robić!!!Komputery sie jakos naprawia ?? Czy trzeba kupic nowy???Ale ten troszke kosztuje!!!Ale jeszcze dodam że samochód chodzil pięknie cały czas,został odstawiony do garażu i na drógi dzień po odpaleniu tak sie stało :( Proszę o pomoc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.