[CA4A 1.6] problomos z wyciekajacym olejem:( |
Autor |
Wiadomość |
hałwa [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2007, 08:06 [CA4A 1.6] problomos z wyciekajacym olejem:(
|
|
|
witam was serecznie jestem tu nowy ale mam nadzieje ze ktos mi pomoze.teraz krotki wstep: kupilem colciaka 1,6glx ktory jezdzil u niemcow jak nim dojechalem do domu okazalo sie ze leci olej spod głowicy zaprowadzilem go do goscia ktory robi tylko japonczyki,okazalo sie ze trzeba wywalac glowice i ja planowac,wiec sie zgodzilem za wywalenie glowicy,wymiane paska na rozrzadzie zmiane olejow i filtrow oraz wszystkich nowych uszczelek zaplacilem 670zł wszystko jest prawie ok,ale w tym miejscu gdzie lecial olej on nadal sie poci pojechalem po 600 km na dociagniecie glowicy i mechanik mi powiedzial ze byc moze kiedys ktos go przegrzal i blok w tamtym miejscu sie troszke wykrzywil noi bedzie trzeba robic szlif bloku,koszta sa duze,mechanik powiedzil ze jak szlifierz stwierdzi ze blok byl oki tylko spieprzy.. cos jak dokrecali glowice on pokryje wszystkie koszty,jednak niewiem czy ryzykowac bo to bedzie kosztowna naprawa w razie jak okaze sie ze blok byl do kitu,NAPISZCIE CO BYSCIE ZROBILI W TAKIEJ SYTUACJII,z gory dzieksps auto smiga bez zadnych prolemow i jest naprawde szybkie |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2007, 10:33
|
|
|
Wszystko kolego zależy jaką tą uszczelkę założył i jak założył, znam przypadki że tanie uszczelki puszczały po 500 km, a jeśli naprawde blok jest zwichrowany to nie ma innej opcji jak szlif bloku, pamiętaj jednak że żeby zeszlifować blok musisz zwalać całą głowicę jeszcze raz i wszystkie rzeczy oprócz palnowania głowicy robisz od nowa.Spróbuj dociągnąć głowicę w miejscu wycieku i pojeżdzij troche może tak być że przestanie ci lecieć.Swoją drogą troche dziwne że od przegrzania blok popłynął ciekawe jak wyglądała głowica ale jeśli tak jest to musiał być baaardzo przegrzany. |
|
|
|
 |
hałwa [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2007, 16:04 wyciek z pod głowicy:(
|
|
|
uszczelke zalozyl mi nieorginalana(bo roznica w cenie byla kolo 200zł)spruboje podjechac do niego i niech dociagnie glowice z tej strony z ktorej sie poci moze to cos da a jak nie wyplata przepadnie |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 21-11-2007, 16:07
|
|
|
Jeśli oprócz tego samochód śmiga git, to ja najwyżej uszczelniłbym silikonem odpornym na wysokie temperatury - koszt niewysoki a załatwia problem. |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
hałwa [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2007, 16:09
|
|
|
i dzieks za odpowiedz.pzdr
[ Dodano: 21-11-2007, 16:10 ]
smiga bez zadnych zarzutow ma 165000 przyjechane jest naprwade w extra stanie ale z tym silikonem to chyba szydera |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2007, 17:23
|
|
|
Tomekp napisał/a: | ja najwyżej uszczelniłbym silikonem odpornym na wysokie temperatury - koszt niewysoki a załatwia problem. |
Nie rób takich rzeczy . . . |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-11-2007, 18:06
|
|
|
Tomekp napisał/a: | ja najwyżej uszczelniłbym silikonem odpornym na wysokie temperatury | Co? Na uszczelkę pod głowicę silikon? Nie pisać bzdur. |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 21-11-2007, 18:54
|
|
|
Oj, nie wiem dalczego ale umaniło mi się że chodzi o uszczęlką pod pokrywą Sorki za narobiony ambaras, niestosuj się do mojej rady bo pod głowicę to mogłoby być conajmniej niebezpieczne dzięki panowie za naprostowanie. |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
|