| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Check, przepustnica, komputer i parę innych... HELP! |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | krzych_o [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-11-2007, 19:26   Check, przepustnica, komputer i parę innych... HELP! |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich. 
 Właśnie szczęśliwie wróciłem z Wrocka z wymiany rozrządu, pasków i paru rzeczy z zawieszenia. No i muszę się podzielić refleksjami i uzyskać od was opinie.
 Jadąc do Wrocka znowu zaświeciła mi się kontrolka check engine (opisywałem to już w innym poście), no i na szczęście nie zgasła aż do wpięcia kompa. No niestety mimo, iż kontrolka się świeci to komp nie pokazuje błędu - mówi że wszystko jest OK. Mechanik stwierdził że może jakieś zwarcie się gdzieś robi - nie wiem co o tym myśleć. Z drugiej strony - w momencie kiedy zapalam silnik po dłuższym postoju na pedale gazu czuję opór, jakby się zapiekał (po kilkudziesięciu sekundach wraca do normy). Jeden z fachowców powiedział mi że to może być kwestia przepustnicy która się zapieka a gdy się rozgrzeje powietrze po parunastu sekundach to wszystko wraca do normy. Pytam go dlaczego na komputer nie daje błędu a on na to, że może komputer tego nie widzieć, bo sygnał wysyła sonda lambda jako błąd mechaniczny (zły skład mieszanki paliwowej) a nie elektroniczny - i być mnoże wtedy zapala się też kontrolka "checku". CO O TYM MYŚLICIE? Bo ja za mało wiem na temat GDI, żeby cokolwiek kwestionować a ten pedał mnie jakoś męczy. Jakie powinny być objawy jeżeli byłaby to przepustnica???
 
 Co do rozrządu to wymieniono szybciutko i bezproblemowo.
 
 Powiedzcie mi jeszcze - jak to jest z tymi skrzyniami biegów. Mam GDI a mechanik dzisiaj mi powiedział, że tam jest skrzynia z Laguny chyba? To w końcu w GDI montowali skrzynie z francuzów? DO tego jeszcze jedna rzecz - mam małe zgrzyty przy wchodzeniu z biegu 1 na 2 i z 2 na 3 - czy to kwestia tulejek???
 
 Pozdrawiam
 Krzysiek
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | strazak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-11-2007, 00:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | do GDI z tego co wiem nie montowano tych skrzyń od laguny,chodzi tu o wsteczny , który jest normalny a nie podciągany, ale mogę się mylić u mnie też lekko zgrzyta  . A powiedz mi ile cię kosztował rozrząd ? rozumiem że kompletny....
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-11-2007, 05:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | rozrząd  w temacie o rozrządzie, biegi w temacie o biegach   |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzych_o [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-11-2007, 13:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | strazak napisał/a: |  	  | do GDI z tego co wiem nie montowano tych skrzyń od laguny,chodzi tu o wsteczny , który jest normalny a nie podciągany, ale mogę się mylić u mnie też lekko zgrzyta  . A powiedz mi ile cię kosztował rozrząd ? rozumiem że kompletny....
 | 
 
 Sam rozrząd - 215zł części + robocizna 250zł (łącznie z wymianą pozostałych pasków klinowych).
 
 Jeżeli chodzi o to co robiłem to tak:
 Rozrząd (2rolki bez hydraulicznego+pasek, filtr paliwa, łączniki stabilizatora przód 2szt, sworznie wahaczy 2szt.przód, paski klinowe 2szt., + odpowietrznik baku paliwa+ obejma na przegubie) - wszystko razem jakieś 1000zł (części ok.530zł).
 No i do tego komputer za darmo
  bo mi się check świecił, ale nie pokazuje błędu. 
 A ze skrzynią to na bank nie jest z Laguny - wymieniałem ostatnio olej w niej to już wiem. I wiem też dlaczego zgrzytała
  było 1litr oleju na 2,2l które wchodzą. Ktoś tak jeździł, mam tylko nadzieję że jakoś ją zreanimuję jak wymieniłem. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |