Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Jak cofam to z tyłu cos huczy!!!
Autor Wiadomość
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 23:24   [1G 90-94] Jak cofam to z tyłu cos huczy!!!

panowie jest kolejny problem!!!

Jak cofam autem i przychamuje to cos mi huczy w kole!!!!! nie mam bladego pojecia co to moze byc!!! Piasta jest dobra bo jak jade do przodu to nie wyje i nie ma luzow!!
Ogladalem zaciski tylnie i mam wrazenie ze maja lekki luz na prowadnicach !! i nie wiem czy to moze to dawac taki dziwny efekt??????? dodam jeszcze ze najczesciej tak sie robi jak auto stoi cala noc na recznym Potem w dzien jak juz na recznym nie zostawiam auta to mozge cofac i nie ma tego dziwnego huku
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 23-11-2007, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2007, 23:46   

Ja ma tak samo, to klocki hamulcowe przy cofaniu się tak dziwnie układają i czasem się odezwą. Jak się dzwięk powtórzy, to żeby się upewnić że to klocki wciśnij lekko hamulec, dźwięk powinien się zmienić. Przyczyną takiego zachowania się klocków, bywa również ich zły montaż. Przy montażu trzeba zwrócić uwagę na wystjące z klocków "cycki", muszą wejść w specjalną szczeline w tłoczku. Jeśli nie wejdą efekt opisany wyżej masz na 100%.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 24-11-2007, 00:07   

Adaho_krak napisał/a:
Przy montażu trzeba zwrócić uwagę na wystjące z klocków "cycki", muszą wejść w specjalną szczeline w tłoczku. Jeśli nie wejdą efekt opisany wyżej masz na 100%.

A czy jak jade i coś mi tłucze to też możliwe że zamontowane źle klocki? Bo byłem na stacji kontroli i poprosiłem zeby zobaczyli co mi z tyłu tłucze to powiedział ,że klocek lata. Ale jak w domu rozebrałem koło to klocki ani zacisk nie mają żadnego luzu...
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 24-11-2007, 01:13   

czasem po postoju klocek nie odbija rowno od tarczy hamulcowej...stad te dziwne dzwiéki, generalnie niema szans zeby sobie tam cokolwiek palcem poruszac, bo klocek musial by byc zlamany zeby luzem sie poruszal, moze tloczek juz slabo pracuje, zaczyna sie zapiekac zacisk i jego praca jest w ograniczonym zakresie, trzeba zdiác zacisk i go ogládnac, nic na pomacanie sie nie sprawdzi.

tylne zaciski lubia padac , albo w jakims warsztacie regeneracja albo nowy ew uzywka ( o ile nie bedzie zapieczona )
sam mialem w moim przypadku taki efekt ze:
uszkodzila sie gumka oslaniajáca bolec prowadnicy szczeki zaciskowej, dostawal sie tam syf i powierzchnia tego suwaka stracil gladkosc, mimo ze tloczek pracowal , to niemogl wypchnac szczeki tak by zacisla sie tarcza obustronnie, wkoncu szczeka unieruchomila sie kompletnie, i pracowal tylko jedne klocek, hamowanie tylu bylo do bani i jedynym wyjsciem byla wymiana calej szczeki.
generalnie przez to ze tyl pracowal jednym klockiem hamulce NIEMILOSIERNIE halasowaly na wstecznym i czasem na porannej jezdzie do przodu !!
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2007, 10:33   

Sz@kal napisał/a:
Adaho_krak napisał/a:
Przy montażu trzeba zwrócić uwagę na wystjące z klocków "cycki", muszą wejść w specjalną szczeline w tłoczku. Jeśli nie wejdą efekt opisany wyżej masz na 100%.

A czy jak jade i coś mi tłucze to też możliwe że zamontowane źle klocki? Bo byłem na stacji kontroli i poprosiłem zeby zobaczyli co mi z tyłu tłucze to powiedział ,że klocek lata. Ale jak w domu rozebrałem koło to klocki ani zacisk nie mają żadnego luzu...


Jak jedziesz do przodu i ci cos huczy to na 99% masz piaste walnieta!!!!!!!!! Mialem tak samo jak jechalem do przodu to mi huczalo po wymianie piasty cisza!!!

Dziki za info o tych klockach ide do piwnicy zobaczyc czy sa wlozone w te rowki hehe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.