 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej... |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-11-2007, 23:36 [E32A 1.8] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej...
|
|
|
Witam, ostatnio wymieniłem pompę wody (dlaczego nikt mi nie powiedział, że trza się tyle namęczyć ) i czujnik temperatury, cały problem polega na tym, że wskaźnik nie zatrzymuje się w połowie tylko około 3/4 skali. Czy możliwe jest, że czujnik podaje złe wskazania ?
Napomknę jeszcze, że wszystko wskazuje na to, że temperatura jest w normie, grzać zaczyna sensowniej dopiero jak dochodzi do 3/4, co wcześniej było jak dochodził do 1/2, nic się nie gotuje, wentylator si normalnie włącza od czasu do czasu jak stoję dłużej ...
A wspomniałem o pompie wody, bo może ona nie wyrabia i jednak się coś gotuje ?;)
Jakieś pomysły ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2007, 00:17
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | (dlaczego nikt mi nie powiedział, że trza się tyle namęczyć ) |
rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka
Maretzky85 napisał/a: | problem polega na tym, że wskaźnik nie zatrzymuje się w połowie tylko około 3/4 skali. |
może czujnik temperatury jest źle dobrany ?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-11-2007, 09:23
|
|
|
Derpin napisał/a: | rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka |
Że niby nie powinno być to takie trudne ? Napinacz rozrządu mi zasłaniał jedną śrubkę od pompy wody i musiałem zdejmować a poza tym dużo różnych dziwnych innych kfiatków
Derpin napisał/a: | może czujnik temperatury jest źle dobrany ?? |
Możliwe, ja polazłem do sklepu i powiedziałem, że potrzeba mi czujnika temperatury do Galanta z silnikiem 4G37 i tyle... może faktycznie jakiś dziwny bo strasznie ciężko się wkręcał ... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2007, 14:02
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Derpin napisał/a:
rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka
Że niby nie powinno być to takie trudne ? Napinacz rozrządu mi zasłaniał jedną śrubkę od pompy wody i musiałem zdejmować a poza tym dużo różnych dziwnych innych kfiatków |
sory ja zamieszałem przeczytałem pompa wody a jakoś nie wiem dlaczego pomyślałem że termostat zmieniałeś to pewnie przez ten czujnik temperatury ;P |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-11-2007, 15:56
|
|
|
to normalne - do wymiany pompy zdejmujesz rozrzad
nie ma tam specjalnie zadnych trudnosci poza jedna, ktorej najbardziej nie lubie: skrobanie starego uszczelnienia z bloku...
co do czujnika - zobacz ile ma omow na goracym silniku i porownaj z kims, bo tez mysle, ze jest zle dobrany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-11-2007, 19:43
|
|
|
porównam i dam znać, czy w razie czego da się to jakoś skorygować? czy trzeba kupować nowy czujnik ? bo raczej tego mi nie wymienią ... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|