Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej...
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-11-2007, 23:36   [E32A 1.8] Czujnik temperatury cieczy chłodzącej...

Witam, ostatnio wymieniłem pompę wody (dlaczego nikt mi nie powiedział, że trza się tyle namęczyć :D ) i czujnik temperatury, cały problem polega na tym, że wskaźnik nie zatrzymuje się w połowie tylko około 3/4 skali. Czy możliwe jest, że czujnik podaje złe wskazania ?
Napomknę jeszcze, że wszystko wskazuje na to, że temperatura jest w normie, grzać zaczyna sensowniej dopiero jak dochodzi do 3/4, co wcześniej było jak dochodził do 1/2, nic się nie gotuje, wentylator si normalnie włącza od czasu do czasu jak stoję dłużej ...
A wspomniałem o pompie wody, bo może ona nie wyrabia i jednak się coś gotuje ?;)

Jakieś pomysły ??
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 00:17   

Maretzky85 napisał/a:
(dlaczego nikt mi nie powiedział, że trza się tyle namęczyć :D )


rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka :P

Maretzky85 napisał/a:
problem polega na tym, że wskaźnik nie zatrzymuje się w połowie tylko około 3/4 skali.


może czujnik temperatury jest źle dobrany ??
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-11-2007, 09:23   

Derpin napisał/a:
rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka :P

Że niby nie powinno być to takie trudne ? ;) Napinacz rozrządu mi zasłaniał jedną śrubkę od pompy wody i musiałem zdejmować :P a poza tym dużo różnych dziwnych innych kfiatków :D

Derpin napisał/a:
może czujnik temperatury jest źle dobrany ??

Możliwe, ja polazłem do sklepu i powiedziałem, że potrzeba mi czujnika temperatury do Galanta z silnikiem 4G37 i tyle... może faktycznie jakiś dziwny bo strasznie ciężko się wkręcał ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2007, 14:02   

Maretzky85 napisał/a:
Derpin napisał/a:
rozumiem że pisałeś to z przymrużeniem oka

Że niby nie powinno być to takie trudne ? Napinacz rozrządu mi zasłaniał jedną śrubkę od pompy wody i musiałem zdejmować a poza tym dużo różnych dziwnych innych kfiatków


sory ja zamieszałem :oops: przeczytałem pompa wody a jakoś nie wiem dlaczego pomyślałem że termostat zmieniałeś :P to pewnie przez ten czujnik temperatury ;P
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-11-2007, 15:56   

to normalne - do wymiany pompy zdejmujesz rozrzad
nie ma tam specjalnie zadnych trudnosci poza jedna, ktorej najbardziej nie lubie: skrobanie starego uszczelnienia z bloku...

co do czujnika - zobacz ile ma omow na goracym silniku i porownaj z kims, bo tez mysle, ze jest zle dobrany
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2007, 19:43   

porównam i dam znać, czy w razie czego da się to jakoś skorygować? czy trzeba kupować nowy czujnik ? bo raczej tego mi nie wymienią ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.