Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BLOKADA MOSTU RD LOCK W L200 99 PROBLEM TECHNICZNY
Autor Wiadomość
Art-200 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Płock
Wysłany: 01-05-2010, 23:50   BLOKADA MOSTU RD LOCK W L200 99 PROBLEM TECHNICZNY

Witam wszystkich zainteresowanych chętnych wesprzeć rozwiązaniem mój problem z tylna blokadą w L200 z rocznika 99. A mianowicie blokada działała jeszcze przed zimą a w trakcie i po nie chce się załaczyć kontrolka miga a pompa podciśnieniowa załącza się na chwilę i przestaje. Po zdemontowaniu węzyka z tylnego mostu i załączeniu przycisku RD LOCK pompa działa cały czas aż ją nie wyłącze przyciskiem RD czyli wytwarza podciśniennie a wężyki sprawne.
Moje pytanie czy usterka lezy po stronie mostu jakaś blokada się wytworzyłą i podciśnień nie może jej sforsować by zablokować tylny most?
A może pompa juz słaba i przy obciążeniu mostu nie ma siły zassać i wytworzyć podciśnienie rządane do zablokowania blokady i dlatego jakiś różnicowy ją odłącza?
Może ktoś to już przerabiał i może wesprzeć wiedzą.
_________________
Novy MitsuManiak
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-05-2010, 21:06   

Czy jesteś pewny że nie załącza. Czy tylko tak twierdzisz po migającej kontrolce?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Art-200 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Płock
Wysłany: 06-05-2010, 22:37   

Witam nie załącza bo za którtko pompa produkuje podcisnienie. Załączy sie na kilka sekund i stop. Po drugie to przy załaczeniu przyciskiem pompa działać powinna przez cały czas aby blokada była załączona (tak działa po odpięciu węzyka z mostu) i działa aż do wyłaczenia przyciskiem RD.
Po załaczeniu blokady czuć inaczej zachowujący się tył w terenie a tu dupa kazde koło kreci się z tyłu własnym rytmem zamiast razem i z jedną siłą. Pamiętam jak działała i jakie było odczucie z jazdy w terenie z blokadą.
Po założeniu węzyka na tylny most pompa po załączeniu przycisku RD załaczy się i wyłączy natychmiast zamiast tworzyć podciśnieinie dla załaczonej blokady.
_________________
Novy MitsuManiak
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-05-2010, 23:17   

a pompka działa poprawnie, czyli wytwarza podciśnienie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Art-200 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Płock
Wysłany: 09-05-2010, 09:15   

Po zdemontowaniu węzyka z tylnego mostu i załączeniu przycisku RD LOCK pompa działa cały czas aż ją nie wyłącze przyciskiem RD czyli wytwarza podciśniennie a wężyki sprawne.

Po założeniu węzyka na tylny most pompa po załączeniu przycisku RD załaczy się i wyłączy natychmiast zamiast tworzyć podciśnieinie dla załaczonej blokady.
_________________
Novy MitsuManiak
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2010, 10:08   

Wydaje mi się, że pompa nie działa cały czas bo by ja stopiło. Mam wrażenie, że może jakiś czujnik ciśnienia źle działa i ją za szybko odłącza (skoro pracuje cały czas ale na OTWARTYM wężyku!) Takie są moje przypuszczenia - może się mylę ale nie miałem z tym do czynienia. :?:
 
 
Morpho 
Nowy Forumowicz


Auto: L200 2.5TD 4WD 1997 (K74T)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki / Drezdenko
Wysłany: 13-10-2014, 15:27   

Podepnę się pod temat, czy możecie mi pomóc w kwestii elektryki do blokady?
Interesuje mnie gdzie jest wiązka do zasilania kompresora blokady tylnego dyfra oraz wiązka czujnika blokady.
Mój Misiu nie ma takowego mostu i zastanawiam się czy dużo przeróbek będzie przy przełożeniu mostu z innego. (ARB mnie nie interesuje, gdyż mam już most z blokadą zakupiony niejako w pakiecie przy okazji naprawy blacharki).
Z tego co widzę to wiązka pod deską ma wyprowadzoną kostkę do przycisku blokady i na słupku pasażera przy nogach wtyczkę do modułu blokady. Ale nie zauważyłem nigdzie z tyłu na ramie wtyczki do czujnika czy kompresora.
Z przeprowadzonego rozpoznania wiem że wiązka do czujnika w moście ma PNC 83526 i nr części MR165709.
Jeśli to możliwe poratujcie zdjęciami, opisami ze swoich Miśków gdzie to idzie/ gdzie szukać, a jeśli ktoś ma schemat elektryki i podzieliłby się, to już będę w siódmym niebie ;) (w internecie posucha, żeby ie było że nie szukałem). Tu też link to innego wątku gdzie o tym pisałem: http://forum.mitsumaniaki...light=l200+most

Druga sprawa to, gdzie podpięty jest gumowy wężyk z kompresora, opisany w serwisówce na str. 27-26 jako "vapor hose" (nr 8 ) bo drugi (nr 5) idzie do króćca w dyfrze -to oczywiste.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.