Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowa kierownica
Autor Wiadomość
Jarex 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Knurów
Wysłany: 11-11-2008, 16:05   Sportowa kierownica

Witam serdecznie.
Zastanawiam się nad wymianą standardowej kierownicy na sportową,
Jak to zrobić? jak jest potrzebna "naba"? czy jest do kupienia razem z kierownicą.
pozdrawiam.!.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-11-2008, 16:57   

Nabę dobiera się do typu mocowania kierownicy w samochodzie (rozmiar wielowypustu,itd) Masz kierownicę z poduszką? Ja nie rezygnowałbym z poduszki dla sportowej kierownicy. Są wprawdzie takowe z miejscem na poduszkę, ale nie należą do tanich.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-11-2008, 00:03   

skoro w evo9 jest taka sama jak w CA0 to CJ pewnie tez sie lapie :)
 
 
 
Draghu
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 11:39   

a czy czasem CAO nie ma takiej jak Evo 1,2,3 ?

Jezeli chodzi o CJ to sportowa MOMO z Lancera Evo 4,5,6 to najprostsza zmiana bez naby, no i zachowujesz poduszke powietrzna przy tym.
Ta sama kierownica wystepowala jeszcze w niektorych FTO i o ile dobrze pamietam, to niektore mocniejsze Galanty tez je mialy.

Wlasnie jestem po zmianie kiery z Evo4 i calosc to doslownie 30 min roboty.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-11-2008, 16:51   

Draghu napisał/a:
a czy czasem CAO nie ma takiej jak Evo 1,2,3 ?

no to na milion procent... :-)
nie wiem jak jest w CJ itp ale wiem ze do CA0 pasuje od evo 9 wiec pewnie od 92roku do teraz w mitsu jest jeden typ wielowypustu
 
 
 
Draghu
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 22:04   

mozliwe w sumie, ze nie zmienilo sposobu mocowania. Moze poprostu podlaczenie poduszki powietrznej jest inne i stad w CJ ten jeden model kiery jest najpopularniejszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.